Pozdrav, vozim audi 90 sa 2.0 diesel motorom, 5 cyl i imam mali problem ... dakle, kad je hladno jutro, kad startujem motor, inace pali odmah, nema bas ravnomjeran rad i ima male oscijalije u radu u prvih 10-15 sec rada i kasnije radi glatko .. na auspuhu nema nikakvog dima ... znaci to nema veze sa tim koliko je motor stajao neupaljen, moze mjesec dana stajati ali ako ga palis kad je malo toplije onda radi glatko od prvog takta ... nedavno sam radio mali servis .. promijenuti svi filteri i ulje, provjereni grijaci .. komparaterom sam podesio ugao paljenja na 0.90 mm ... u voznji nema dima ma koliko god da mu stisnes gas ... a jednom mi se desilo na tom jutarnjem paljenju da oscilira i kako sam drzao ruku na volanu primjetio sam u tim vibracijama kao da je negdje odcepilo i radi glatko ... saug mi je u banani tako da mi ne radi, moze li biti on problem kod starta motora na hladnom vremenu..
audi 90 - diesel - vibracije
Collapse
X
-
Nisam mehanicar,vec elektricar,ali da kazem jedno svoje iskustvo sa slicnim problemom,u pitanju su bili grijaci,par ih je vuklo po koji amper manje od ostalih,zamjenom je rjesen problem,iako to auto nije bas najveselije ni palilo ujutro,ali su te vibracije bile prisutne,takodje provjeri i da li rele grijaca nakon starta salje ponovo struju na grijace nekih 5 sekundi kod starijih vozila,sto se tice struje mislim da nema sta vise da bude.Ako se odlucis na grijace,iskrini su najbolji sa odnosom cjene i kvaliteta.Pozdrav
-
-
Citao sam na netu nekoliko nacina kako provjeriti grijace bez odvrtanja ... jedan od njih je da im se mjeri otpornost ... ja sam mjerio pojedinacno otpornost svakog grijaca: 1 i 2 su bili 1.0 Ohm a 3,4 i 5 su bili 0.9 Ohm dok imam 2 orginalna grijaca VW Audi, njih sam testirao i griju na samom vrhu i njihova otpornost je 1.2 Ohm-a .. na mom motoru su isti takvi grijaci, sto znaci da su jos uvijek originalni kao i ostale stvari: termostat, semerinzi ... motor nikad otvaran .. ali me to malo zeza sa startom na niskim temperaturama ... radnu temp dostigne nakon 10ak minuta rada u leru ili 3-4 km voznje, potrosnja 5.5-6l otvorena a gradska 7-7.5l .. prije 1000 km sam zamjenuo ulje sa 10W40 i potrosio je oko 1-1.5 dl sto je mizerna potrosnja .. pritisak ulja odlican .. motor stvarno perfektan, samo me to ujutru zeza ..
kad ga ujutru upalim i odmah ugasim i ponovo startam motor bez grijaca odmah pali i radi glatko i cijeli dan ce paliti normalno ... jel moze biti da neki grijac slabije grije ili sta vec ....
Comment
-
-
bit ce mi reda .. sve sam mu izmjenuo osim grijaca ... njih nisam mijenjao jer mi motor pali na zub uvijek, ali da mi majstor kaze ili ja utvrdim da mi je jedan crkao sve bih zamijenuo ali kad su ispravni to mi se cini kao bacanje para ... na pumpi izmjenute sve gumice i komparaterom podesena na 0.90 mm a kad povucem sauh onda paljenje pomjeri za 0.08 mm .. moracu namjestiti sauh da radi...
Comment
-
-
Kao sto rece zoranbg,namjesti saug prvo,svakako ti ne radi,a dobro ce doci u predstojecim hladnim danima,ako slucajno to ne rjesi problem,mozda da se vratis na grijace,meni je licno sigurnije ispitivanje ampermetrom i to dok je motor hladan,najbolje ujutro.Nisam mehanicar,ali koliko sam cuo,ti motori su izuzetno kvalitetni i vjerujem da ces sa necim od ovoga rjesiti problem.
Comment
-
-
Moras namestiti sauh a ako I kada ga namestis ne dobijes smirivanje motora mozes za nijansu da gurnes pumpu na ranije paljenje,medjutim ako taj nemiran rad traje sa sauhom neko kratko vreme najbolje ostaviti tako,naravno ako ti tih15-ak sekundi ne smeta jer sto je napolju hladnije to podrhtavanje se vise manifestuje i da sto paljenje ranije auto hladan teze pali.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostA jel grejači ostaju da rade nakon paljenja auta i koliko?
Možda oni opterecuju motor dok se ne ugase, sve bi to sauh trebalo da smiri.
Comment
-
-
-
Na ovom, mora biti! Kad, skoro sva elektronika u ecu radi na stabilisanih +5V iz sklopa (takođe u ecu), koji "skida" sa napona +12V. Koliko znam, donja granica je upravo ~+9V, kada taj sklop otkazuje "poslušnost", kao i ecu, jer je napon van opsega regulacije.
Comment
-
-
Ne mari, izdaje me memorija! Ali, ostaje pitanje accu. Baš jučer, kod spominjanog majstora Duleta, momak sa praistorijskom mečkom, žali se na slične probleme. Kad je podigao haubu, ogromni BH, a ne vidi mu se plus klema od brda oksida!
Evo, pogledao sam "podsetnik", tj. autodata:
Akumulator V/RC(Ah): 12/110(65)
Max. amperaža pri verglanju A: 176-215
Alternator Bosch Tip: 0 120 489 369
Izlaz alternatora A/V/rpm: 65/14/3000
Regulisani napon V: 13,7 - 14,5
Iako vuče veliku struju, toliki pad napona nije u redu!Last edited by Franjo; 18.11.2013, 20:08.
Comment
-
-
Evo slika kako izgleda moj motorni prostor ..
Dakle, kao sto vidite sve je uredno osim sto nemam ugradjen saug ... jutros sam za test povukao saug i ostavio ga u tom polozaju i upalim auto kad on radi kao sat, samo za nijansu grublje radi tako da sam poprlicno siguran da je saug problem ...
Sto se tice akumulatora, kod mene je 3 godine i nikad nisam imao problema sa njim, uvijek verga .. samo nekad vidim navecer kad upalim auto pa onda svjetla i kad dodajem gas malo se svjetla pojacaju sto je znak da akumulator pomalo gubi na vrijednosti ... ako izgura ovu zimu bice dobar vec sljedece godine cu ga zamijenuti novim ...
Comment
-
Comment