nemiran rad na leru - novi problem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    nemiran rad na leru - novi problem...

    e ovako - u pitanju je rover 200 1.4 16V
    zadnje vrijeme se cudno ponasa dok radi na leru, tj. obrtaji skacu od 500 do 1500 rpm bez ikakvog razloga. ne desava se to uvijek - da ne bude zabune. recimo, radi neko vrijeme i onda trzne 1-2s i toliko. ponekad se to i ne desava uopste - citaj nema nikakve pravilnosti. u toku voznje je sve OK - nema gusenja a ni trzanja. jedino sto postoji je primjetna "knedla" ako dodam jaci gas u 3 i 4-oj sa nekih 1500-2000rpm. stucne i povuce
    prije mi se to nije desavalo, a pocelo je "iz cista mira".
    neke sugestije? licno mi se cini da se protokomjer zaprljao...mada nisam siguran...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Zaprljan leptir od uljnih para. Kupi neki karb cleaner i ocisti.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      hvala na odgovoru
      a sto se tice karb cleanera - da li mora ili moze npr. razredjivac ili tako nesto?
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Najbolje ti je cleaner jer je u spreju i mozes ga prskati na ne pristupacnim mestima dok motor radi. Zgodan je za prskanje krajeva osovinice leptira koje moras dobro ocistiti a bez spreja ne mozes.
        Ako nadjes sprej firme Cyclo a ako ne uzmi klasiku STP, Wurt i tako neki.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          "Hvala kolezi Panticu..."
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            kupio sam CRC (jedino sto sam nasao) i ocistio i sve je OK. "na uho" auto cak mirnijr radi. ali...pojavio se novi problem
            naime, kada stanem i pustim gas (npr. semafor) strasno dugo traje prelazak na rad na leru, tj. 10-15s radi na 1400-1500rpm i polako silazi na 900rpm. ovaj put ne sa trzanjem nego postepeno. sta je bitno? ne desava se to stalno nego ponekad...i sad vise nemam pojma sta je u pitanju
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Ler motor. Predpostavljam da si i njega ocistio. A predpostavljam da si i vratio sva crevca na svoje mesto da ne bi vukao fals mozda.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              Working...
              X