1.8T 20v (AUQ) greske 17705 i P0411

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    1.8T 20v (AUQ) greske 17705 i P0411

    Prva greska se pojavila pre nekih mesec dana

    P0411 Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected

    Ovu gresku je prikazao i kada sam kupovao auto, i juce opet

    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)



    Sad, ova SAI, pumpa - fen sta li je radi, ujutru kada palim hladan auto ona se upali, zuji par minuta i ugasi se. Nekad se dogodi da se posle gasenja par minuta kasnije opet nakratko upali i ugasi. Nista vise. Mene licno nervira i rado bi je skinuo i bacio.

    Druga greska se pojavila juce opet.


    Velike su sanse, da ovo u mom gradu nema ko da resi, pa smo ja i TypeR mislili da u svojoj reziji ovo pokusamo da popravimo. Inace auto radi normalno, ide lepo, turbina radi na 0.7. Stavljena je nova sonda, svecice, jednostavno ne vidim nista sto bi ukazivalo da je nesto pokvareno, mada ja sam laik sto ce tice mehanike, vise sam za polir masinu i karchera :-)

    Ako neko zna sta da radimo, i sta da gledamo pomoc je i vise nego dobrodosla! Pozz
    Last edited by WEST 014; 12.11.2013, 14:04.
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    #2
    Sto se SAI tice nisam siguran posto je moj motor AJQ bez SAI pumpe, a DV .... turbo radi i pravi pritisak 0.7bar ali kad pustis gas DV treba da se otvori i vrati visak vazduha izmedju turbine i usisne grane iza turbine pored boxa za filter za vazduh. u njemu ispuca membrana i on nece da otvori.
    Skini ga i pritisni prstom klicic u debeloj rupi do kraja onda prstom zapusi gornju malu rupicu i sad pustis klipcic ako se ne vraca nazad onda je ok. ako se vrati znaci da je prsla membrana ja sam nabavio iz nemacke oko 30E deo ovde je skuplji ako ga uopste nadjes.





    A za SAI moze da budu razne gluposti najbolje je da prvo resis problem sa DV jer kad on neradi turbina trpi opterecenje i to moze biti problem. A SAI je u sustini obicna glupost za smanjenje emisije izduvnih gasova. i nemoze stetiti motoru ako nije uredu, cak se dosta ljudi prilikom tuninga odlucuje da je izvadi napolje. Ja sam kod sebe skinuo akutator N249,EVAP i dobio sam bolji odziv na gas. i dv mnogo brze realsuje kad pustim gas.
    Last edited by Stefan90; 22.11.2013, 01:53.

    Comment

    Working...
    X