Reno Kango 1,9D; 2001. godiste; Greska pri paljenju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marijaak
    CBC Početnik
    • 19.01.2014
    • 4
    • Vranje
    • Renault Kangoo

    Reno Kango 1,9D; 2001. godiste; Greska pri paljenju

    Pali bez problema, s tim sto ne prima gas i pokaze gresku (upali se zuta spirala). Prilikom drugog startovanja greska se otkloni. To je trajalo oko 5 meseci. U zadnja nekoliko dana pokazuje gresku (ne prima gas) i posle vise startovanja. U Vranju nisam naisao na majstora, koji bi otklonio kvar.

    Hvala na pomoci.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    moras prvo gresku da ocitas, bez toga nema dalje.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Kod auto-električara, da ti proveri grejače! Kad upali, da li ti trokira, jer jedan, ili dva cilindra ne rade?

      Comment

      • marijaak
        CBC Početnik
        • 19.01.2014
        • 4
        • Vranje
        • Renault Kangoo

        #4
        Originally posted by Franjo View Post
        Kod auto-električara, da ti proveri grejače! Kad upali, da li ti trokira, jer jedan, ili dva cilindra ne rade?
        Odlicno vuce i bez problema pali, samo sto pokaze tu gresku i ne prima gas.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Kao, što je Zoran napisao, potrebna je dijagnostika, da bi se videlo u čemu je problem!
          Ipak, moraš biti određeniji:
          1. Koliko dugo je upaljen taj indikator, uključenih grejača? Da li se gasi nakon određenog vremena u sekundama?
          2. Pošto, kao što kažeš: "dobro vuče", samo ne prima gas, nakon koliko vremena "prihvata gas"? Da li nakon gašenja indikatora?
          3. Koja je spoljna temperatura vazduha prilikom hladnog starta, jer je i temperatura rashladne tečnosti približno ista?
          Inače, upaljen indikator grejača ne ukazuje na grešku, već samo, da su grejači uključeni. Ako to traje duže od 20´ i duže vremena ne prihvata gas, tada se radi o nekom problemu, vezanom za ubrizgavanje. To se može očitati samo dijagnostikom.

          Comment

          • marijaak
            CBC Početnik
            • 19.01.2014
            • 4
            • Vranje
            • Renault Kangoo

            #6
            Originally posted by Franjo View Post
            Kao, što je Zoran napisao, potrebna je dijagnostika, da bi se videlo u čemu je problem!
            Ipak, moraš biti određeniji:
            1. Koliko dugo je upaljen taj indikator, uključenih grejača? Da li se gasi nakon određenog vremena u sekundama?
            2. Pošto, kao što kažeš: "dobro vuče", samo ne prima gas, nakon koliko vremena "prihvata gas"? Da li nakon gašenja indikatora?
            3. Koja je spoljna temperatura vazduha prilikom hladnog starta, jer je i temperatura rashladne tečnosti približno ista?
            Inače, upaljen indikator grejača ne ukazuje na grešku, već samo, da su grejači uključeni. Ako to traje duže od 20´ i duže vremena ne prihvata gas, tada se radi o nekom problemu, vezanom za ubrizgavanje. To se može očitati samo dijagnostikom.
            Indikator se gasi vrlo brzo, kada normalno prima gas. Nakon gasenja indikatora prima gas. Indikator sam po sebi se ne gasi, moze da bude upaljen i ceo dan. Trebam nekoliko puta (sada vise od 10) da ga startujem i tek onda se ugasi i prima gas. Bio sam kod nekoliko elektricara bez uspeha (10 evra). Jedan je bio odredjeniji - po njemu je greska u elektronici Bosch pumpe. Sta mi je najbolje da cinim? Hvala!

            Comment

            • mishja
              CBC Veteran
              • 13.12.2013
              • 112
              • mladenovac
              • fabija, partner

              #7
              kakav ti je aku,grejaci su jak potrosac i mozda je on slab pa brljavi elektronika, ona ima svoje okvire za rad

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Originally posted by marijaak View Post
                Indikator se gasi vrlo brzo, kada normalno prima gas. Nakon gašenja indikatora prima gas.
                To je sasvim normalno, jer tako funkcioniše elektronika!

                Indikator sam po sebi se ne gasi, može da bude upaljen i ceo dan.
                E, ovo je u suprotnosti sa onim gore, da se gasi vrlo brzo. Jedino, ako se to dešava, kad daš kontakt, a ne startuješ motor?

                Trebam nekoliko puta (sada vise od 10) da ga startujem i tek onda se ugasi i prima gas. Bio sam kod nekoliko električara bez uspeha (10 evra). Jedan je bio određeniji - po njemu je greška u elektronici Bosch pumpe. Šta mi je najbolje da činim?
                Taj, što je rekao, da je greška u elektronici, je u pravu. Nađi dobrog majstora, ili servis sa dijagnostikom, koji će vrlo brzo utvrditi o čemu se radi. Pošto se radi o startu motora, može, da se radi o greškama sa senzorima temperature, ili napajanju gorivom.

                Btw. da je slab accu, ne bi verglao, ali to ne isključuje probleme sa strujom: ožičenje, releji itd.

                Comment

                • chaboo
                  CBC Veteran
                  • 17.06.2012
                  • 195
                  • Beograd V.Mostanica
                  • citroen C5 hdi

                  #9
                  100% elektronika bos pumpe,svi dizeli gde je umesto sajle gasa ubacena elektronika kad-tad imaju ili ce imati taj problem,a to su svi renoi sa 1.9d motorom sa takvom pumpom (ima isti motor sa pumpom koja ima sajlu gasa),dacije fiati 1.9d.
                  Najbolje je da vozis tako dok god ne pravi vece probleme jer remont pumpe ide od 200e navise a moze da se ubaci i pumpa sa sajlom gasa bez elektronike ali onda nece u nekim slucajevima da radi obrtomer i mora da se stavi termoprekidac na hladnjak (vecinom ima mesto ostavljeno).Moj komsija je vozio punta sa istim problemom 6 god i prodao ga je tako.

                  Comment


                  • #10
                    99% senzor položaja rotora PVP. Rešenje se zna, ali nije jeftino ... oko 200-300 evra, zavisi od servisa i garancije. Imao sam isti problem pre par godina.

                    Comment

                    • mishja
                      CBC Veteran
                      • 13.12.2013
                      • 112
                      • mladenovac
                      • fabija, partner

                      #11
                      Kakve veze imaju grejaci i njihov indikator sa pumpom visokog pritiska, mene to buni. Polako sa remontom pumpe,ovo ti kazem jer sam isao po majstorima imao sam problema sa paljenjem auta isto dizel, te ovo ti je te ono ti je i dam ja 150e i opet isto i onda rasturim auto sve dovode goriva dotegnem proverim i sad sljaka. Moj savet,prvo resi taj relej za grejace i grejace,posto po tvojoj prici oni su indikacija da ce biti problema, kad oni rade ispravno i auto radi. Kod mene se popravka sastojala od dotezanja dve selne na dovodu goriva do pumpe goriva. Prvo resi relej grejaca, kablove do grejaca i sve kontakte pod haubom, da ne bude ko samnom.
                      Last edited by mishja; 20.01.2014, 22:35.

                      Comment

                      • chaboo
                        CBC Veteran
                        • 17.06.2012
                        • 195
                        • Beograd V.Mostanica
                        • citroen C5 hdi

                        #12
                        Zakaci dijagnostiku I 100% ce izbaciti sensor rotora pumpe visokog pritiska , isto tako ti motori pale iako ne rade sva 4 grejaca(malo teze ali pale) a I kakve veze imaju grejaci sa tim sto nece da primi gas?
                        Ovaj problem je opste poznat za renoov 1.9 d sa takvom bos pompom kao I za fiat 1.9 d I simptomi su isti.
                        Last edited by chaboo; 23.01.2014, 09:04.

                        Comment

                        • mishja
                          CBC Veteran
                          • 13.12.2013
                          • 112
                          • mladenovac
                          • fabija, partner

                          #13
                          Proveri sve kontakte pod haubom i kontak gasa on je u kabini negde i posle idi na dijagnostiku to se vise ne placa

                          Comment

                          • Mrcela
                            CBC Veteran
                            • 23.02.2013
                            • 191
                            • Zemun
                            • Citroen C5 HDi 98 kw

                            #14
                            Originally posted by mishja View Post
                            Proveri sve kontakte pod haubom i kontak gasa on je u kabini negde i posle idi na dijagnostiku to se vise ne placa
                            Šta se to ne plaća?
                            -Жиле-

                            Comment

                            • Mrcela
                              CBC Veteran
                              • 23.02.2013
                              • 191
                              • Zemun
                              • Citroen C5 HDi 98 kw

                              #15
                              Zakaci dijagnostiku I 100% ce izbaciti sensor rotora pumpe visokog pritiska ,

                              Je li nije to regulator pritiska na pumpi,a senzor pritisak na rampi ?
                              Last edited by Mrcela; 23.01.2014, 12:47.
                              -Жиле-

                              Comment

                              Working...
                              X