Problem sa isparivacem napokon resen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Problem sa isparivacem napokon resen

    Vec duze vreme vucem problem da mi isparivac nekontrolisano

    gura plin u motor ali se to sredi posle par sekundi.

    Isparivac Lovato vakumski na pasatu sa karburatorom.

    Menjane membrane vec dva puta i problem nije otkriven.

    Danas skinem ventil za rucno ubrizgavanje gasa i pogledam ga.

    Ona plastika sto gura membranu ima luft, klima se 2-3 mm

    gore dole i livo desno.

    Pogledam u isparivacu membranu kad na njoj rupa knap za onu polugicu.

    Sta se desava? Pa u radu membrana se povlaci i desava se da ta plastika spreci

    membranu da se vrati i zatvori gas.

    Mislim da ta plastika na ventilu tako i napravljena ali da originalna lovato

    membrana nema tako malu rupicu na sebi.

    Sad jesam li resio problem videcu i javljam se.

    Desavalo mi se da nekad trazi da ler sraf na isparivacu moram da odvijem

    pola kruga i posle 10 min moram da ga vratim na staro.

    Mislim da je ovo bio moj problem. Videcu kako se ponasa.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ne bih da te jedim ali... Na membrani nema rupa a plastika od "sauga" ne sme nikad da dodiruje membranu tako da ona ne može da je zaglavi.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • rados
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2011
      • 539
      • G.Milanovac SRBIJA
      • OPEL ASTRA G Z16XE

      #3
      tako je kolega verovatno njega zeza ona gumica na klackalici ili klackalica ispod opruge za podesavanje ler gasa dohvata telo isparivaca pa ne naleze dobro na sic.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Sad me vec zezate, naravno da rupa nije na membrani nego na metalu. Evo slike.



        Treba li i slika sauha?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Pa ni mi se ne zakopčavamo na ledja, znamo za jadac da tu ima lim a ima i nitna umesto te rupe Ono što ti nećeš da čuješ je da kad sauh proradi tada gura membranu, dotle je u vazduhu.
          Ako to toliko klamće da može gurati membranu, ne znam šta će ti to još uvek na isparivaču
          Odakle ti ta membrana?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Doro hod poluge sauha je 4mm. Rupa u metalu je 2.5mm

            Ako odvijem sauh desava se da nece da zakaci ovaj spoljasnji deo nego upada pravo u rupicu.

            Kad ga zavijem on radi al membrana ponekad udari ovim delom u polugicu.

            Sad kad razmislim najbolje da popunim rupicu i nastelujem sauh.

            Verovatno su originalne membrane bez te rupice.

            Veruj da mi je to zadnje palo na pamet. Hod poluge sam merio i gledao da ne udara u poklopac.

            Padalo mi je napamet da oprugica izgubi snagu kad se zagreje al nije ni to.

            Inace je auto na plin presao preko 250 hiljada km membrane zamenjene 3 puta.

            Mislom da je 2002 ugradjen gas. Ja sam ga sa gasom i kupio.

            Sau polugica se klima i to dobro al neznam prodaje li se posebno!

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Saug se ne šteluje, zavrne se. Prodaje se posebno. Membrana nema rupu, to je nitna, sa druge strane je oblikovan trn za viljušku.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Problem privremeno resen stanjivanjem plastike na vrhu sauha.

                Koliki je luft na novom sauhu ako ga neko ima?

                Sad kad rece da se zavrce do kraja zbunio si me. Na vecini lovata koje sam

                Stelovao drugarima nesme da se zavije do kraja jer se pritisne membrana i gas izlazi nekontrolisano.

                Znaci da je to cest problem a nigde se ne pominje.

                Koliki hod treba da ima viljuska u tacki kacenja membrane?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Šetanje osovine startera je minimalno, hod napred nazad je ograničen graničnikom. Ukoliko je sve ispravno klip nikad ne dodiruje membranu sem kad se koristi, stisne dugme. Viljuška je ravna sa kućištem.

                  Čest je problem onima koji ne znaju kako to radi. Prodato je bukvalno na milione Lovato i Lovatolikih isparivača i nigde ne dodiruje i ne pušta gas nekontrolisano.

                  Dešava se naravno. Sadašnje original membrane nisu iste kao pre, mora da se podesi viljuška, pre nije trebalo a o memteksovim da ne govorim. Uglavnom svi strpaju membrane takve kave su a onda kad šišti kažu nije dobar isparviač.
                  Zato sam te pitao odakle ti membrana koju si slikao.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Slika nije moja nego sa neta.

                    Membrane neznam cije su mislim da su sa nekim plavim kartonom u kesi mimgas moguce.

                    Jedino sto sam gledao kad sam ih menjao je da membrana ne udara u poklopac.

                    Veliki uticaj ima debljina gumice nna polugici.

                    Plastika oko namotaja sauha je ispucala sto ukazuje na grejanje al od cega nemam pojma.

                    Ta spulnane radi ni punu sekundu pa je veca verovatnoca da je zub vremena ucinio svoje.

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Juce skinut poklopac na isparivacu i membrana niskog pritiska.

                      Polugica u zatvorenom polozaju ravna sa kucistem isparivaca.

                      Na membrani nitna prosirena tj konusna pa plastika sauha zaglavljuje.

                      Kad se membrana montira na granici je da udara u poklopac.

                      Po dorinom savetu polugica savijena ka unutra i sada je 2 mm kraca od

                      ivice tela isparivaca.

                      Problem koji se javljao je destabilizacija lera nakon patosiranja gasa u leru

                      ili nakon duze voznje uzbrdo pod punim gasom.

                      Nakon intervencije na polugici po Dorinom savetu nestali problemi koji su se javljali.

                      Jos sam primetio da je sauh mnogo krace potreban bukvalno do kraja ulice nekih 100m.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Jos da dodam da sam merio pretpaljenje na leru i ono je 25 stepeni pre GMT naravno bez vakuma.

                        Znam da je mnogo al tako ga vozim vec 7-8 godina. Kad vratim paljenje osetim gubitak snage.

                        Kad stavim paljenje na fabricko motor izgubi snagu toliko da se oseti i na turiranju u leru.

                        Probao da pomerim 5 stepeni pre fabricke oznake al opet mrtav. Da napomenem da mi je

                        vakum membrana na razvodniku probusena pa nema pretpaljenja pri laganom gasu.

                        Predpaljenje se povecava sa obrtajima normalno i precizno bez oscilacija onako tecno.

                        Jedino sto se desava je da kazaljka za temperaturu ponekad ode na skoro 100 stepeni

                        leti pri velikom opterecenju sto znam da je posledica ranijeg paljenja.

                        Zimi pali na -10 na plin bez problema.

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Da dodam jos da se povremeno desi da zastenje kad zaverglam pre nego sto upali.

                          Sve je to posledica velikog pretpaljenja.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Ako "zapinje" kad startuješ onda je stvarno prerano paljenje. Išao ne išao tako praviš štetu na motoru. Kad uopšte neradi razvodnik u smislu pretpaljenja i tada radi sve, ne baš sjano ali ide sve sem naglog ubrzanja. Nešto tu drugo ne štima, možda zupčenje...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Zupcenje na njemu je prosto. Ne radi vakum na razvodniku i to je to.

                              Nije da zastenje da blokira motor al ja ga osetim da malo uspori anlaser.

                              Jedno vreme sam hteo da ga saranim i kupim drugi auto. Vozio ga dva meseca sve od 4-6

                              hiljada obrtaja al nece da crkne pa to ti je. Jedino potrosnja veca.

                              Inace ga redovno vozim na 6000/o i drzim ga tako al nece da krepa.

                              Comment

                              Working...
                              X