Evo ovako, pre par godina mi je perodicno palio check engine i prijavljivao "Antipolution system defective"
Dijagnostika iscitava P0105 - MAP sensor circut, PP: MAP sensor defective, i jednom ili dva puta Mainfold absolute pressure coherence.
Nije me patilo, jer izbrisem gresku i par meseci sam miran. Onda je prosle godine pocelo sve cesce i cesce da prijavljuje istu gresku.
Sta je do sada uradjeno:
1. Proverena instalacija od konektora senzora, do ECU-a. Zice cele, bez otpornosti, tj. provode kako treba.
2. Zamenjen senzor.
3. Zamenjen senzor ponovo (sumnjao sam u ispravnost i ovog drugog), stavljen sa drugog ispravnog automobila.
4. Pretresena usisna grana i sve dihtuje.
5. Parametri vakuma se podudaraju sa pretpostavljenima u odredjenim rezimima rada.
6. Metodom eliminacije, (od popizditisa ne znam sta dalje) izvadjena cev od oduska rezervoara i zastopovano.
7. Izvadjena cev od iberlaufa (ona mala sto ide preko elektro-ventila) i zastopovano.
8. Vracene cevi u prvobitno stanje.
Nedelju dana svetli, nedelju ne svetli i tako u krug. Auto se najnormalnije ponasa, potrosnja uobicajena, snaga takodje, i sve je kako treba, sem sto me sad vec opasno nervira. Par servisera gde sam isao nemaju ideju sta konkretno moze da bude sem ovoga sto je vec uradjeno.
Ima li neko od vas ideju?
HVALA!
Dijagnostika iscitava P0105 - MAP sensor circut, PP: MAP sensor defective, i jednom ili dva puta Mainfold absolute pressure coherence.
Nije me patilo, jer izbrisem gresku i par meseci sam miran. Onda je prosle godine pocelo sve cesce i cesce da prijavljuje istu gresku.
Sta je do sada uradjeno:
1. Proverena instalacija od konektora senzora, do ECU-a. Zice cele, bez otpornosti, tj. provode kako treba.
2. Zamenjen senzor.
3. Zamenjen senzor ponovo (sumnjao sam u ispravnost i ovog drugog), stavljen sa drugog ispravnog automobila.
4. Pretresena usisna grana i sve dihtuje.
5. Parametri vakuma se podudaraju sa pretpostavljenima u odredjenim rezimima rada.
6. Metodom eliminacije, (od popizditisa ne znam sta dalje) izvadjena cev od oduska rezervoara i zastopovano.
7. Izvadjena cev od iberlaufa (ona mala sto ide preko elektro-ventila) i zastopovano.
8. Vracene cevi u prvobitno stanje.
Nedelju dana svetli, nedelju ne svetli i tako u krug. Auto se najnormalnije ponasa, potrosnja uobicajena, snaga takodje, i sve je kako treba, sem sto me sad vec opasno nervira. Par servisera gde sam isao nemaju ideju sta konkretno moze da bude sem ovoga sto je vec uradjeno.
Ima li neko od vas ideju?
HVALA!
Comment