Ler gas, Golf II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    Ler gas, Golf II

    Izvinite ali nemam vremena da trazim postove mozda na slicnu temu tako da moram da otvorim ovaj post.

    Auto je VW Golf II 1.3 MPI (ja mislim 40 kW, 55 hp i engine code NZ) motor mu kao sa Golf-a I samo sto je MPI, a problem je sledeci kada se auto zagreje nece da redi na leru. Sve sam proverio i konektore i kablove i creva i sve zivo i ne mogu da vidim nikakav kvar . Inace sem problema sa lerom auto se normalno ponasa, pali super i samo na kratki dodir kljuca, kada je hladan lepo i mirno radi na leru isto tako prima i lepo gas, e kad se zagreje pocinju problemi na naglo stiskanje gasa kao da se pojavi mala knedla (poneki put) i tako zagrejan nece da drzi ler. Do ovog problema samo je doslo od jedan put (kao da je autu palo na pamet od jedanput da me malo drka ). Jel zna neko u cemu je problem ili jel zna neko resenje ovog problema?
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Klasika. Ako je br. obrtaja nizak na leru ili igra dosta nisko, vidi da ocistis leptir gasa, a ako ne pomogne digni ler preko srafa koji pomera polugu gasa.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • supermario
      CBC Član
      • 13.10.2005
      • 26
      • Hercegovina

      #3
      Proveri vakuumski regulator pretpaljenja, to na njega lici, i podigni ler gas na oko 850 rpm, taj motor lepse radi sa malo vecim ler gasom.

      Comment

      • Zmaj KV
        CBC Senator
        • 05.10.2005
        • 202
        • Kraljevo

        #4
        Ovaj motor nema vakumski regulator pretpeljenja (ima crankshaft position senzor ili ti CKP senzor). Imao sam mislenje isto kao i M (dobro nisamo mislio da leptiri mogu da ********ju zato sto sam vec video da su cisti ko suza) ali drugo je bilo u pitanju (malo sam duze trazio problem zato sto ovaj motor iako je MPI nema diagnostic socket). Jeste da sam prvo probao sa srafom sto pomera polugu gasa ali to nije pomoglo (kod ovog motora mnogo je zajebano takvo podesavanje zato sto ima dva grla i tri leptira unutar throttle body-ja, grlo koje koristi stalno ima dva leptira: pre-throttle i throtte leptire i drugo grlo ima veliki leptir koji se otvara samo pri vecem gasu, takdje ovaj motor poseduje stelovanje ler gasa i na protokomeru, tako da je stvar sa time zesce zajebana ali uglavnom probao sam sve kombinacije sa leptirima i nije uspelo) onda mi slucajno padne na pamet da vidim koje podatke cita lamda sonda i dobijem podatak na unimeru od 0.2 V (treba da bude 0.97-1.03) tako da sam zakljucio da ustvari smesa nije dobra, posle toga sve sto sam uradio jesta da sam odvio malo sraf na throttle body-iju za stelovanje CO i stvar resena.
        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Zmaju, nesto si pobrkao.
          Vrednost koju premeris na unimeru je napon koji generise lambda sonda.
          On je fluktuirajuci kada je sonda ispravna a i sistem ubrizgavanja i ima vrednosti od obicno 0-1V.
          Vrednosti koje navodis da su od 0.97-1.03 su vrednosti lambda faktora koji se odbija analizom izduvnih gasova.

          Napon koji generise sonda i lambda faktor su dve totalno razlicite stvari.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Zmaj KV
            CBC Senator
            • 05.10.2005
            • 202
            • Kraljevo

            #6
            U pravi si potpuno malo sam pobrkao stvari (0.97-1.03) . Ovaj motor poseduje Lambda sondu koja daje naponski signal od 0.2 do 1 V ali kada smesa nije u redu sonda daje naponski signal koji tezi ka 0.2 V a kada je u redu smesa naponski signal tezi ka 1 V.
            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Opet greska!

              Signal ispravne lambda sonde se na unimeru ocitava kao promenjivi napon izmedju (u tvom slucaju) 0.2 i 1V

              Ili na osciloskopu to izgleda otprilike ovako:
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Zmaj KV
                CBC Senator
                • 05.10.2005
                • 202
                • Kraljevo

                #8
                Mene su ucili ovako: mixture too weak voltage 0.2-0.45 V
                ideal value 0.5 V
                mixture too rich voltage 0.55-0.8 V
                Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Lepo su oni tebe ucili i to je teoretski tako.
                  Prakticno je malo drugacije.
                  Lambda sonda obavlja kontinualni proces "napajanja" ECUa informacijom o kvalitetu smese. Smesa treba da je sto pribliznija stohiometriskom odnosu od 14,7 delova vazduha, naspram jednog dela goriva, sto je neka optimalna proporcija za pravilno funkcionisanje motora.

                  Kada malo bolje pogledas sliku sa osciloskopa videces da je napon u kontinuitetu promenjiv, sto znaci da ta sonda stalno "radi".

                  Kontinualan napon od 0,5V ili bilo koji drugi, bi znacio da postoji greska u sistemu ubrizgavanja.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Zmaj KV
                    CBC Senator
                    • 05.10.2005
                    • 202
                    • Kraljevo

                    #10
                    Hvala lepo, informacuje shvatio i naucio.

                    P.S. Sto se mene tice ovaj topic moze Lock&Dump
                    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                    Comment

                    Working...
                    X