Peugeot 106 x Dugo verglanje da bi upalio - benzinac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nibs
    CBC Član
    • 12.10.2015
    • 24
    • Sarajevo
    • Audi

    Peugeot 106 x Dugo verglanje da bi upalio - benzinac

    Pozdrav,

    novi sam na forumu pa evo odmah s pitanjem idem

    Dakle, imam Peugeot 106 x 1992 godiste, benzinac koji ima probleme prilikom paljenja.

    Naime, kad je malo hladnije, upali uglavnom bez problema (ali ne uvijek), ali kad se vozi neko vrijeme, ugasim ga pa pokusam upalit (dok jos motor nije potpuno hladan), on vergla nekih 30-40 sec i upali. Kad upali iza bude veliki bijeli oblak dima, ali auto radi normalno sve do sljedeceg paljenja.

    Dakle, ovo se dogadja u zadnje vrijeme jako cesto. Nekad prodje par dana da sve radi odlicno, a onda dodje taj period kad stalno moram verglati duze vrijeme da bi upalio.

    Sad je donekle i dobro jer je relativno toplo vrijeme pa je akumulator pun struje, a kad dodje zima, mislim da necu imati toliko struje za verglanje pa bi volio cuti vase misljenje sto je problem i odakle krenuti.

    Isto tako, ponekad u voznji auto samo dodaje gas (traje svega par sekundi i onda se opet vrati u normalu)
    Last edited by nibs; 12.10.2015, 11:36.
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    cure dizne, termo davac...

    malo vise infomacija nije na odmet. koji motor, dal je konvertovan na gas...
    Last edited by zverko; 12.10.2015, 11:16.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • nibs
      CBC Član
      • 12.10.2015
      • 24
      • Sarajevo
      • Audi

      #3
      hvala na odgovoru,

      je li moze malo detalja oko ovoga sto si napisao?

      Sta bi trebao konkretno mjenjati i kako ovo rjesiti tj gdje mogu provjeriti npr curenje dizni i sl.?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Beli ili svetloplavi oblak? Prvo je od vode u cilindru a drugo je od ulja.
        Da je višak goriva bio bi crni dim...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nibs
          CBC Član
          • 12.10.2015
          • 24
          • Sarajevo
          • Audi

          #5
          Vise svijetlo plavi, a kad vergla bas dugo onda bude i naznake crnog dima.

          106 x 33Kw (45PS) 954 ccm

          ne kuzim pitanje je li konvertiran na gas.

          PS Mozda moze biti bitno, ima ugradjen dio za unosenje koda prije paljenja, dakle tek kad se unese sifra onda ga je moguce upaliti

          Evo slika kako izgleda
          Last edited by nibs; 12.10.2015, 11:38. Reason: nadopuna

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            I dalje ne treba istorija, kilometraža, godina, ima nema gas, radjeno nešto sad, pre 10 godina itd...
            Otvori malo dušu pa ti možda neko pomogne koliko može...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nibs
              CBC Član
              • 12.10.2015
              • 24
              • Sarajevo
              • Audi

              #7
              Lol

              Dakle, kilometraza je 115 000 km
              ja sam samo mijenjao ulje i remenje na nekih 112 000 km

              Ovaj problem s paljenjem mi se poceo javljati prije jedno mjesec-dva, u pocetku 1-2 u tjedan dana a sada sve cesce (skoro svaki dan)
              Skidali smo karburator i cistili ga jer smo mislili da je on problem, ali ocito to nije.

              Nema na onom dovodnom crijevu za gorivo filter (onaj sto se nakndano ugradjuje).

              Ovo ostalo je sve kako je doslo, dakle mislim da nista drugo nije radjeno

              ---------------
              Nadopuna: Kada ga palim dok duze vergla, uvijek ga moram paliti tako da dodam puni gas i kad se auto upali lagano radi kao da ce se ugasiti i onda kada primi gorivo doda puni gas (dakle cijeli ovaj proces se odvija uz stisnutu papucicu gasa cijelo vrijeme)
              Last edited by nibs; 12.10.2015, 11:46.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Pitanje da li ima ili nema gas je u funkciji da se vidi da li ga je gas "pokvario" ili nije. Niko više ne razmišlja da postoje karburatori pa otuda pitanje a nisi naveo u prvom postu šta ima pod haubom Uglavnom, zanemari.
                Postupak koji si opisao u poslednjoj poruci ukazuje na višak goriva. Kad ugasiš auto benzin nastavlja da kaplje i auto pre**** kad pališ posle kratkog vremena. Zato upali sa punim gasom i polako dolazi sebi, ne dobija gas zato što dolazi gorivo nego zato što polako troši višak.
                Mislim da treba poraditi na karburatoru. Skini poklopac od filtera kad ugasiš motor i pogledaj da li kaplje benzin i dalje.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • rados
                  CBC Senator XXL
                  • 02.03.2011
                  • 539
                  • G.Milanovac SRBIJA
                  • OPEL ASTRA G Z16XE

                  #9
                  Preliva karburator-sipa kao bokalom.Plovak busan ili ventil [ iglica ] plovka glavi

                  Comment

                  Working...
                  X