Automatski sauh ne radi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • killik
    CBC Veteran
    • 08.04.2010
    • 134
    • Kosovska mitrovica

    #16
    Originally posted by Dora View Post
    LOša ti je smeša na plinu, ima malo ili previše gasa, pre će biti malo pa to "pokvari" benzinsku mapu a on (auto) radi po njoj makar i nemao benzina. Da nije tako ne bi pomoglo skidanje kleme.
    Sta mi je ciniti?
    Da idem do plinadzije da presteluje plin?
    Ili sam da popustim plin za cetvrt ili pola kruga!? Mada kada popustim sraf od plina malo vise od polovine pocinje da se gusi, losije radi, a isto tako je i kada ga zatezem.

    Dora, da sam blize NS-u da ti sa merakom ostavim auto da ga ti pregledas kako treba, ali jbg...

    Comment

    • killik
      CBC Veteran
      • 08.04.2010
      • 134
      • Kosovska mitrovica

      #17
      Opet sam danas spojio kleme na par minuta i pomoglo je, podigao je saug.
      Startovao sam auto 7-8 puta i uvek je imao saug, odvio sam sraf za plin cetvrt kruga pa cu da vidim sta se desava

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Moraš naći nekog ko zna da stavi relej da isključi napajanje za benzinski kompjuter kad se ugasi auto...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • killik
          CBC Veteran
          • 08.04.2010
          • 134
          • Kosovska mitrovica

          #19
          Originally posted by Dora View Post
          Moraš naći nekog ko zna da stavi relej da isključi napajanje za benzinski kompjuter kad se ugasi auto...
          Ok, hvala...

          Comment

          • rados
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2011
            • 539
            • G.Milanovac SRBIJA
            • OPEL ASTRA G Z16XE

            #20
            Kazes elektricaru koji zna da- treba da prekida +30 struju na ECU kad se auto ugasi i onda ce stalno da ga resetuje kad god ga ugasis i da parametre ubrizgavanja odnosno mapu vrati na fabricne postavke

            Comment

            • killik
              CBC Veteran
              • 08.04.2010
              • 134
              • Kosovska mitrovica

              #21
              Originally posted by rados View Post
              Kazes elektricaru koji zna da- treba da prekida +30 struju na ECU kad se auto ugasi i onda ce stalno da ga resetuje kad god ga ugasis i da parametre ubrizgavanja odnosno mapu vrati na fabricne postavke
              Vec sutra cu da svratim do par majstora, videcu sta ce mi reci Mada mislim da tesko neko to moze da mi odradi ovde, ali svakako cu videti.

              Hvala na pomoci

              Comment

              • killik
                CBC Veteran
                • 08.04.2010
                • 134
                • Kosovska mitrovica

                #22
                Nisam nasao majstora koji zna da mi poveze relej za gasenje ecu. Ali evo juce i danas sam palio auto i drzao je saug, sraf za plin sam odvio malo vise od cetvrt kruga, pa mozda zbog toga drzi saug...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Skine džek od kompjutera
                  Uzme probnu lampu 12 volti
                  Stavi klešta na minus pol akumulatora
                  Drugim krajem bocka pin po pin dok ne nadje koji svetli lampu.
                  Pogleda sa druge strane koja je žica naspram tog pina.
                  Preseče tu žicu i stavi je na otvoreni kontakt relea (treba rele sa 5 stopica)
                  Na špulnu relea na jednu stranu dovede kontakt plus a na drugu masu, minus.

                  Cilj je da bez struje (kontakt plusa) rele bude otvoren i ECU nema napajanje. Kad se da kontakt, rele treba da preklopi i pusti struju u ECU.
                  Peći u rerni na 200 stepeni oko 20 minuta... Služiti hladno.. Opss, ovo je iz drugog recepta
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • killik
                    CBC Veteran
                    • 08.04.2010
                    • 134
                    • Kosovska mitrovica

                    #24
                    Originally posted by Dora View Post
                    Skine džek od kompjutera
                    Uzme probnu lampu 12 volti
                    Stavi klešta na minus pol akumulatora
                    Drugim krajem bocka pin po pin dok ne nadje koji svetli lampu.
                    Pogleda sa druge strane koja je žica naspram tog pina.
                    Preseče tu žicu i stavi je na otvoreni kontakt relea (treba rele sa 5 stopica)
                    Na špulnu relea na jednu stranu dovede kontakt plus a na drugu masu, minus.

                    Cilj je da bez struje (kontakt plusa) rele bude otvoren i ECU nema napajanje. Kad se da kontakt, rele treba da preklopi i pusti struju u ECU.
                    Peći u rerni na 200 stepeni oko 20 minuta... Služiti hladno.. Opss, ovo je iz drugog recepta
                    Dora brate hvala ti na ovako detaljnom objasnjenju, sada mogu i sam da postavim relej bez majstora (salim se)
                    Sada cu da odstampam tvoj post i da ga odnesem majstoru, i da kazem evoooooo majstore elektricare nadam se da je jasno

                    Hvala jos jednom, javljam kad bude reseno.

                    Comment

                    • killik
                      CBC Veteran
                      • 08.04.2010
                      • 134
                      • Kosovska mitrovica

                      #25
                      E sta se desavalo ovih par dana... Nisam jos ugradio relej zato sto je ovako radio, tj imao je saug.

                      Znaci auto nisam vozio ali sam ga svakog dana palio 2-3 puta da radi 2-3 min u leru, i tada ne dostigne radnu temperaturu, oko 70C. Svaki put je imao saug i lepo je radio, obrtaji stoje na 900 kada se spusti saug i super.
                      Medjutim juce sedam u auto , palim , ima saug, vozim ga 40 km bez gasenja motora i stajem pored puta, i cujem dok je na leru da nije to to, ne radi lepo. Ostavim auto na parkingu oko 2 sata, palim ga i nema saug. Svaki put kad mu se to poremeti zapazio sam da kada motam u mestu levo ili desno volan on obara ler na 300obrtaja. A kada radi lepo tj kada ima saug pri startovanju, namotam volan i tada ne padaju obrtaji , mozda vrlo malo.

                      Jutros skinem klemu, vratim, palim, ima saug, lepo radi. Posle 4 sata opet palim ima saug, ali kada sam ga provozao i kada je dostigao radnu temperaturu, opet se poremetio ler, i znam da opet nece imati saug. Tako je i bilo, veceras ga palim i nema saug-a...

                      Kad bih samo znao sta mu je.

                      Prekosutra idem da postavim ovaj relej, pa cu da vidim kako se da se ponasa.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #26
                        Kad je resetovan i zagrejan na radnu temperaturu tj lepo radi probaj slefece:
                        Ubaci ga u prvu drzi kocnicu i polako pustaj kvacilo da mu oboris obrtaje na 500 i javi jal se ponovo pogubio!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Ne znam kak oda ti to suptilno kažem ali od prvog vagona znam da ti gas nije kako treba naštelovan, zato "nema" saug kad malo duže radi na gas... To nije saug ali me mrzi da objašnjavam jer sam ovde na forumu to objasnio u mnogo primeraka..

                          Uglavnom, lek je da se stavi taj rele, nije to baš dobro jer ipak treba podeisti taj gas koliko toliko da je ok ali je to nemoguće zbog samog sistema koji je prost i ne odgovara za taj tip ubrizgavanja.. Zato stavi rele ili skidaj klemu i teraj...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #28
                            Kad smo kod tih sistema tu bolji i ne postoji. Zanimljivo da sam puno puta vidjao mixere za monopoint gde ventil za regulaciju ler gasa vuce čist vazduh umesto smesu vazduh plin. To moze da se nasteluje da radi dobro ili kad je hladan ili kad je vruc motor, sredina tj kompromis ne postoji tj postoji al dok se ECU ne zaglupi.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Potoji lambda kontrola koja će sitgurno praviti ispravniju smešu nego odokativno podešavanje na slavini..
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • killik
                                CBC Veteran
                                • 08.04.2010
                                • 134
                                • Kosovska mitrovica

                                #30
                                Originally posted by b_samardzic View Post
                                Kad je resetovan i zagrejan na radnu temperaturu tj lepo radi probaj slefece:
                                Ubaci ga u prvu drzi kocnicu i polako pustaj kvacilo da mu oboris obrtaje na 500 i javi jal se ponovo pogubio!
                                Jutros sam probao, upalio podigao saug, zagrejao auto.... spustio sam ga na 500 obrtaja, ali se vratio odmah u normalu na 900. Vozio sam ga jutros, ugasim ga i ostavim sat vremena. Palim ga opet, nema saug, radi na oko 300 obrtaja trese se. Podignem haubu i skinem dzek sa onog senzora leptir gasa, i on malo promeni zvuk podigne obrtaje na 400, vratim dzek i evo ga saug, podigne ga i radi lepo. Posle 5 minuta voznje opet na staro

                                Comment

                                Working...
                                X