Pozz drugari... Kupio sam Lupo 3L danas. Jako lepo ocuvan, sve u prvoj boji, branici malo izdzvokani, unutra super. Danas prbao, provozao po Bg, sve ok, ali na auto-putu Bg-Ni sam vozio max 120km/h. Auto nece da ide preko. Na 120 je na nesto ispod 2500 obrtaja i to je to. Takodje, od 100 do 120 tesko ubrzava. Potrosnja na 120km/h mi je bila 3.7l. Kad polazim od 0 auto je iznenadjujuce zivahan za 45kw, tako da turbina verovatno radi, ali nece u petoj preko tih 2500rpm. Sta moze da bude
? Imam i jos jedan prob. Drugi se tice automatskog menjaca. Brzine salta manje-vise Ok, (za sada) ali hidraulicka pumpa se pali cesto. Ima trik da se u tiptronik modu sa datim kontaktom i pritisnutom pedalom kocnice vidi koliko puta moze da presalta bez da upali pumpu. Kao minimum 3 promene stepena prenosa su Ok, kod mene pali hidrsulicku pumpu odmah posle prvog saltanja....
Lupo 3L
Collapse
X
-
Ako neće da predje 2500 obrtaj verovatno je u self modu... Ima neki kvar.
-
-
Ok, hvala. Videcu. Jedan majstor mi je rekao da moze da bude protokomer ili egr. A sto se tice menjaca, da li znate nekoga u Bg ko se bavi servisiranjem ovih menjaca. Zamenio bih ovu pecurkicu, tj. "pressure accumulator" , zamenio ulje i promenio ulje za hidrauliku.... mislim da je bolje tako, da ne napravim neki belaj ako samo teram...
Evo video o cemu se radi. Covek je kupio taj deo za 55e na ebay, koliko kosta kod nas u ovl. servisu, pojma nemam, a ne znam ni kako se zove "po naski" Moracu to da zamenim definitivno, a ako neko zna nesto o ovome, cena i da li je opasno da vozim dok se to ne zameni, neka javi... Part no. je 1N0142433 Kod mene menjac sljaka, ali kad uradim ovaj test, pumpa se ukljucuje posle samo prve promene...
https://www.youtube.com/watch?v=DzOKNB64Xp0Last edited by iwcham1979; 10.04.2016, 14:38.
Comment
-
-
zove se amumulator pritiska ili "bomba" ako ne drzi pritisak znaci da mu je membrana zveknula. imam dobrog i pouzdanog majstora za automatske menjace ali u arandjelovcu. ako ti nije cim da ides tamo, vici da ti dam kontakt.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Hvala Zverko druze. Ja cu prvo pokusati da resim kod mene u Skoda ovl. servisu u Nisu, pa cemo videti. Mozes da bacis na pm br., jer bih svakako da imam br. dobrog majstora za automatike. Bio sam danas do ovl. Skoda servisa, gde odrzavam Pasata, a moj cale Alteu. Kad sam Lupa isterao an auto-put, poceo da ide kao zver
150-160km ko od sale, nisam mogao da verujem da ide tako dobro sa 45kw. I taman pomislio da je nesto bilo trenutno, on smanjio na 120km/h i to je max. Kad sam stigao, majstor bacio pogled na neku klapnicu kod turbine, kaze zapekla, tesko se pomera, to imaju kod varijabilnih turbina, neko crevo tanko otkacio takodje, dunuo, kaze zacepljeno, mora da se skida turbina. Oko te pecurke ima starog ulja i prasine, pogledao u bocu sa tecnoscu za hidraulicku pumpu, video da je na min. i sipao ulje za servo do max. Kaze da bi da naruci novu pecurku posto u tiptronik modu ukljucuje pumpu posle prvog saltanja, i gumice da predihtuje sve jer sumnja da gubi ulje na crevima oko pecurke (70e za skidanje turbine i oko 30e za gumice, za pecurku ce da vidi za cenu) Kad sam posao kuci, auto ide uzas, jos gore, do 100km max, pa presalta u 5, pa vrati u 4, i onda mi ladno izbaci iz brzine, stoji menjac u D ali auto ne reaguje na gas uopste i ja stanem na zaustavnu traku. Tek kad sam ugasio auto, i opet upalio krenuo je i poceo da salta. Kad sam stigao kuci, otvorim haubu, a ono ulje koje je nalio do max nekako izaslo i preko zavrnutog poklopca, i isprskalo malo okolo....
Comment
-
-
Lupo 3L
Hvala Zverko. Javicu sta sam uradio
Sta mislite, da li da menjam ulje. Zadnji mali servis sa svim filterima je uradien u Porche Bg ada 22.04.2015 na 215500km, a auto sada ima 217900km... Znam da kao treba na god. dana da se radi ako ne na km.
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by iwcham1979; 12.04.2016, 12:45.
Comment
-
-
Lupo 3L
Turbo ociscen i tu je sada sve reseno, kaze majstor extra turbina. A bio da zamene gumice za hidrauliku i promene hidraulicko ulje juce. Rekao sam majstoru da odradi Basic Settings menjaca jer salta malo bez veze, recimo drzi u 4 brzini na mnogo malo obrtaja, pa onda odsslta nadole pred raskrsnicu veom brzo... Podjem ja kuci, setim se da nisam pitao za basic settings i vratim se. Majstor kaze da nije odradio, sad ce, kaze. Uze laptop, prikaci na OBD. Ima instrukcije da se prebaci u tiptronic i da se olabavi sraf dole koji povezuje menjac sa hidraulickim sklopom pa onda zategne. To nije moglo jer je auto bio na tockovima... Onda je auto poceo da bira brzine 1, 2, 3 pa nije hteo u 4, preskoci pa ubaci u 5. E tada je majstor izvadio OBD i rekao da je sve kao Ok i da ce sada verovatno bolje saltati. Vidim ja da nije to to, ali zahvalim se i podjem, a majstor nastavio sa vel. servisom koji je radio na drugom autu. Da upalim auto, ma jok, nece da mrdne, kad prebacim u tiptronic, pocine da mulja brzine, kao da nastavlja gde je stao i da pokusava da zavrsi zapoceto, ali bez uspeha... I tu sam ja ostavio auto, ugurali ga u garazu. Danas me ne zove celi dan, verovatno ima problem, bem li ga sta ce biti [emoji51] Zna li neko nesto o ovome kojim slucajem?
Evo sta se podrazumeva pod tim basic settings...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
-
Lupo 3L
Sve Ok sa Lupom. Majstor se maltretirao sa svojim laptopom, onda pozvao drugara, i drugi laptop resio sve... Zanima me sta mislite o ovome, sta bi moglo biti, i ovo treba da sredim... Ovo se cuje samo na leru ponekad kad je skroz hladan, ili kad je motor pod blagim naporom, tipa pustam kocnicu da krenem... Ovde sam stajao i pokusao da podjem sa podignutom rucnom. Cim podignem nogu sa kocnice i auto pokusa da krene, cuje se ovaj zvuk. Mislio sam da uspuh lupka, ali sve je ispod auta dobro, trapovi odlicni, nosaci motora deluju Ok...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Comment