Pozdrav,
buduci da je sezona mijenjanja ljetnih guma na zimske, nakon skidanja ljetnih guma (alu felge) primjetio sam da su se zadnje gume ekstremno puno potrosile s unutarnje strane - cak do treceg sloja zica u gumama. Dok su gume bile na autu nije se nista primjetilo, profil gume je bio kao i kod nove gume (dakle, vanjska strana koja je vidljiva svima).
Rijec je o vw cc 2009 godiste (prednja vuca). Sad sam stavio nove zimske gume continental (i nove alu felge) pa me zanima o cemu je rijec (jer sam pomislio da su felge krive) i koji bi daljnji koraci bili jer mi nema logike da se trose gume samo s jedne strane i to one gume koje nisu pogonse?
Tlak u gumama je uvijek bio 2.5bar, a kada bi "popustile" onda bi senzori javili pa bi ih opet u kratkom vremenskom roku dopumpao na 2.5 bar.
Kako izgledaju gume, mozete vidjeti u prilozenim slikama




buduci da je sezona mijenjanja ljetnih guma na zimske, nakon skidanja ljetnih guma (alu felge) primjetio sam da su se zadnje gume ekstremno puno potrosile s unutarnje strane - cak do treceg sloja zica u gumama. Dok su gume bile na autu nije se nista primjetilo, profil gume je bio kao i kod nove gume (dakle, vanjska strana koja je vidljiva svima).
Rijec je o vw cc 2009 godiste (prednja vuca). Sad sam stavio nove zimske gume continental (i nove alu felge) pa me zanima o cemu je rijec (jer sam pomislio da su felge krive) i koji bi daljnji koraci bili jer mi nema logike da se trose gume samo s jedne strane i to one gume koje nisu pogonse?
Tlak u gumama je uvijek bio 2.5bar, a kada bi "popustile" onda bi senzori javili pa bi ih opet u kratkom vremenskom roku dopumpao na 2.5 bar.
Kako izgledaju gume, mozete vidjeti u prilozenim slikama
Comment