DPF filter vrednost.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vekicn
    CBC Početnik
    • 28.01.2020
    • 5
    • Paracin
    • Audi A4

    DPF filter vrednost.

    Postovani,

    Nadam se da ce neko uspeti da razresi dilemu.
    Danas sam ocitao vrednosti sa mog DPF filtera na Audi-A4-B7.
    Dijagnostika kaze da je masa ugljenika u filteru cestita 66.75 grama sa -21.5%
    Maximalna gramaza ne bi trebala da prelazi 60 grama,kako dijagnostika kaze.
    Cudno mi je onda da se chek lampica nije upalila koja bi indikirala da filter treba da se cisti ili menja.
    Interesuje me da li ovih -21,5 % znace da bi trebalo od ove vrednosti 66g da se oduzme 21 posto da bi se dobila stvarna vrednost uprljanosti filtera?
    I koja je vrednost po vasim iskustvima koja bi trebala da asocira na zamenu ili ciscenje filtera u sto kracem roku?
    Postavicu dole sliku sa vrednostima.

    Unapred hvala.
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    mislim da ti neče pokrenut regeneraciju jer je prepunjen,koliko se sječam imaš te podatke
    na ross-tech-u pogledaj i ostale parametre,tempeature dpfa diferencijalni tlak ispravnost
    grijača motora i moraš imati barem trečinu tanka goriva.nisi napisao jel su dirane mape
    u kompu

    Comment

    • vekicn
      CBC Početnik
      • 28.01.2020
      • 5
      • Paracin
      • Audi A4

      #3
      Odgovor.

      Maloo sam se zauzeo i citao neke forume i dosao do saznanja.U stvari pravo stanje zapusenosti filtera dobija se kad se od dobijene vrednosti gramaze oduzme ovih 21% zato sto stoji -21% i onda se dobija koliko je filter zapusen.Krajnja granica jeste 60g ali kad se oduzme 20% onda je ispod granice stanja alarmantnosti.
      Mape na motoru nisu dirane i provera je vrsena sa punim rezervoarom.
      Nisam pokusao ali sigurno cu putem dijagnostike da pokrenem prisilnu regeneraciju da vidim sta ce onda vrednosti da kazu ali do tad evo slika sa ostalim vrednostima.












      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        malo ti je previsok diferencijalni tlak treba biti što bliže nuli,pripazi kad radiš regeneraciju
        da ti nije zauljen motor ili auspuh temperature idu preko 700 stupnjeva i vrlo lako se zapali,

        Comment

        • hirurg83
          CBC Senator XXL
          • 26.02.2014
          • 398
          • Banjaluka
          • VW Jetta

          #5
          Sta se desava sa motornim uljem nakon tog procesa? Zrelo za zamjenu?

          Poslato sa COL-L29 pomoću Tapatoka

          Comment

          • kalimero1
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2010
            • 318
            • zagreb
            • c5

            #6
            ništa te temperature su u auspuhu dok pali čađu ispočetka je ispred dpf.a duplo veča
            a kako ga čisti one se izravnavaju,

            Comment

            • vekicn
              CBC Početnik
              • 28.01.2020
              • 5
              • Paracin
              • Audi A4

              #7
              Jasno,hvala lepo.
              U svakom slucaju sinoc je zamenjeno ulje i filter ulja,a regeneraciju cu probati neki dan.

              Comment

              Working...
              X