Trzanje u svim obrtajima samo na velikoj temperaturi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    Trzanje u svim obrtajima samo na velikoj temperaturi...

    U pitanju je volvo 440 1.7 turbo LH 2.2, EZ 210k...

    Desava mi se sledece: Kad je hladan, radi sve perfect. Kad se zagreje i malo vise od toga na otvorenom putu ide bez problema.

    Problem je gradska voznja. Kad je zagrejan i kad se vozi u gradu... papucica gasa do kraja trza, prekida,... Znaci kreni stani voznja (temperatura rashladne tecnosti od 85-90, temp. ulja od 90-100) Stanem malo (motor i dalje radi) jedno 3 minuta, nastavim dalje ide normalno i mozda trzne jednom. I kad ponovo pocnem da ga vozim tako sa punim gasom opet trza.
    Tu je neki kvar, al sta je nemam pojma. Da nisu mozda ventili? Kad se pregreju pa...
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Meni se slicno desavalo kad mi je napukla jedna svecica, odnosno keramika na istoj. Kad je hladno, OK, radi normalno. Kad se zagreje, rasiri se i krene da trza. Proveravao?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Imas EZK sistem za paljenje koji je adaptivan i regulise jacinu varnice prema masi ubrizganog goriva i temperaturi motora.
      Proveri na sistemu za paljenje sve na VN liniji.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Menjam svecice ko carape Mada sam kupio NGK pa mi je jedna probijala Pa sam stavio neke boschove, al otprilike mi je ostao isti problem, cak mi ponekad ujutru kad ga upalim i krenem (npr. bez gasa) proradi na tri cilindra al vrlo kratko. A to trzanje kad je vruc se pretvori i u iskljucivanje jednog cilindra!
        Zamenicu sutra svecice, pa cemo videti... mada problem mi je vec prisutan otkad vozim auto, a svasta sam mu menjao...
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Neki od kablova ili svi da nisu kako treba.. EZK ima svoje kablove i mora da radi sa njima. Korist li se aftermarket tip univerzal, sve smrdi kao tvoj slucaj...
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #6
            Hmmm... imam kablove od stranca, al mi je na strancu fenix paljenje, a neki kabl mi je sa stranca na njemu...
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              VN kablovi moraju da budu original Volvo.
              iskustvo je isto kao sto boost kaze, u mom slucaju proizvodjac je Buogicord iz Francuske.

              i pazi koji kabl ide na koji cilindar, obelezeni su (nisu isti)
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #8
                Da, imaju brojeve u tamnozutom kvadraticu od 1 do 4
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  MOJ BURAZ imao isti problem na non turbo 240 modelu ja zameno kompjuter i sve bilo ok
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #10
                    Uff, nemoj me plasit tako... ja se uzdam u kablove, posto su mi malo pomesani... Mada bi hteo i da ga cipujem, pa... ne znam videcu jos. Prvo cu kablove probati
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • SAAB PoWeR
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2005
                      • 1394
                      • tu iza coska(Milwaukee USA)

                      #11
                      pa ako mislis da ti kablovi probijaju poprsci ih vodom videces gde baca iaskru ako je uopste i baca
                      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #12
                        Promenim ja taj kabl sa brojem 4, inace najduzi, koji sam vozao svo vreme u gepeku i problem je NESTAO

                        Al provericu to jos jednom tako sto cu vratiti onaj stari nazad pa testirati da li ce ponovo prekidati i trzati, da znam 100% da li je to i bio problem
                        Ko po obicaju... boost u pravu
                        Imam i ja iste buogicord 403 c france kablove i na strancu i na ovom

                        I na kraju kabla na krajevima guma sto ide na svecicu ima broj 56, a na drugom kablu je broj 49. Da li to znaci nesto il je to samo tako bezveze
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        Working...
                        X