Pozdrav svima iz Maribora!!!
Ljudi očajno mi je potreban savet! Sin je kupio jednog Peugeota 106 sa 1.1 motorom i eletronskim ubrizgavanjem goriva. Auto vrlo dobro izgleda za svoje godine, ima prevezeno 170.000 km. Vozila ga je neka fina gospodja, kao
.
Ona je navodno pre otprilike godinu dana parkirala, sve je radilo normalno i sad nikako da startuje (bio je bez akumulatora).
I tu se zove mene..ja sam iz totalno iz druge sfere ali ipak (malo po logici) pregledao sam avto. Avto vergla i zvuk je pritom dobar. Pumpa za gorivo radi, direktno sam je spojio sa akumulatorom (da proverim) i funkcionira. Element, koji oduzima struju pumpi prilikom sudara (inercioni prekidač) je OK, provjereno. Sad, ako se taj auto resetuje isto kao 206 to neznam (otvoriš prozor, izvadiš ključ iz brave, zatvoriš sva vrata, ugasiš sve potrošače, sačekaš 3-5 min, skineš klemu sa aku, posle 15 sec vratiš klemu, kroz prozor upališ sva 4 žmigavca), i to je uradjeno. Ali avto ne pali. Kad daš kontakt i sačekaš da se ugase lampice na satovima, zaverglaš, pokazivač za gorivo 3 puta ide levo i desno, avto ne pali.. ne čuje se da bi krenula da radi benzin pumpa, ali sam je spajao direktno da je radila prilikom verglanja..znači gorivo je bilo u kolektoru za ubrizgavanje ali vjerujem, da dizne nisu imale signal za rad.
Iskru na svječicama nisam provjeravao iz razloga je sumnjam, da je problem u nečemu što prilikom verglanja ne šalje signal u komjutor koji odredjuje šta sve mora, da se desi (dakle: - odredi pravu smjesu, odredi bacanje iskre...).
E sad..tu je potreban neki stari majstor iz 2005 godine, ili netko ko je imao sličan problem..huuuuuuh
Malo se raspišite, nije valjda da moja čitava bivša juga koja mi strahovito nedostaje, nebi rješila problem jednog starog francuza..hvalaaaaaa

Ljudi očajno mi je potreban savet! Sin je kupio jednog Peugeota 106 sa 1.1 motorom i eletronskim ubrizgavanjem goriva. Auto vrlo dobro izgleda za svoje godine, ima prevezeno 170.000 km. Vozila ga je neka fina gospodja, kao

Ona je navodno pre otprilike godinu dana parkirala, sve je radilo normalno i sad nikako da startuje (bio je bez akumulatora).
I tu se zove mene..ja sam iz totalno iz druge sfere ali ipak (malo po logici) pregledao sam avto. Avto vergla i zvuk je pritom dobar. Pumpa za gorivo radi, direktno sam je spojio sa akumulatorom (da proverim) i funkcionira. Element, koji oduzima struju pumpi prilikom sudara (inercioni prekidač) je OK, provjereno. Sad, ako se taj auto resetuje isto kao 206 to neznam (otvoriš prozor, izvadiš ključ iz brave, zatvoriš sva vrata, ugasiš sve potrošače, sačekaš 3-5 min, skineš klemu sa aku, posle 15 sec vratiš klemu, kroz prozor upališ sva 4 žmigavca), i to je uradjeno. Ali avto ne pali. Kad daš kontakt i sačekaš da se ugase lampice na satovima, zaverglaš, pokazivač za gorivo 3 puta ide levo i desno, avto ne pali.. ne čuje se da bi krenula da radi benzin pumpa, ali sam je spajao direktno da je radila prilikom verglanja..znači gorivo je bilo u kolektoru za ubrizgavanje ali vjerujem, da dizne nisu imale signal za rad.
Iskru na svječicama nisam provjeravao iz razloga je sumnjam, da je problem u nečemu što prilikom verglanja ne šalje signal u komjutor koji odredjuje šta sve mora, da se desi (dakle: - odredi pravu smjesu, odredi bacanje iskre...).
E sad..tu je potreban neki stari majstor iz 2005 godine, ili netko ko je imao sličan problem..huuuuuuh

Malo se raspišite, nije valjda da moja čitava bivša juga koja mi strahovito nedostaje, nebi rješila problem jednog starog francuza..hvalaaaaaa

Comment