Na displeju iskace tekstualno upozorenje da je DP filten prepunjen, na kratko to izadje i nestane, ne pale se nikakve lampice, auto ide odlicno, prima gas dobro, mogu da ga sabijem u bilo koje obrtaje, ne dimi, nema nikakvih losih zvukova pri bilo kojem broju obrataja....Prikacen na dijagnostiku ocitava sledece vrednosti u vezi DPfiltera=
Stanje regeneracije neaktivan
Pedjena udaljenost od zadnje regeneracije 316km
Mogucnost izvrsenja regeneracije kratkorocno ooo
Mmogucnost izvrsenja regeneracije dugorocno 055
Kolicina preostalog aditiva u spremniku 1005ml
Postotak pepela u precistacu cestica 002 posto
Masa aditiva natalozenog u FAP 002 gr
Masa cadji u precistacu cestica 03.059 g po litru
Preostala udaljenost pre zamene precistaca cestica 180000
Pritisak na ulazu/izlazu 000 ml bar
Temperatura vazduha na meracu protoka 62c
Temperatura vazduha u usisnoj grani 56c
Diferencijalni pritisak dpf 257 milibar
Protok plinova kroz precistac 116 l/s
Razlika diferencijalnog pritiska u precistacu cestica minus 0080
Da dodam da je u pitanju Pezo 308 1.6hdi 2012g
Stanje regeneracije neaktivan
Pedjena udaljenost od zadnje regeneracije 316km
Mogucnost izvrsenja regeneracije kratkorocno ooo
Mmogucnost izvrsenja regeneracije dugorocno 055
Kolicina preostalog aditiva u spremniku 1005ml
Postotak pepela u precistacu cestica 002 posto
Masa aditiva natalozenog u FAP 002 gr
Masa cadji u precistacu cestica 03.059 g po litru
Preostala udaljenost pre zamene precistaca cestica 180000
Pritisak na ulazu/izlazu 000 ml bar
Temperatura vazduha na meracu protoka 62c
Temperatura vazduha u usisnoj grani 56c
Diferencijalni pritisak dpf 257 milibar
Protok plinova kroz precistac 116 l/s
Razlika diferencijalnog pritiska u precistacu cestica minus 0080
Da dodam da je u pitanju Pezo 308 1.6hdi 2012g
Comment