Problem oko DP filtera ili mozda ne ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pachino
    CBC Član
    • 01.11.2020
    • 10
    • Bačka Palanka
    • Peugeot 308sw 1.6hdi

    Problem oko DP filtera ili mozda ne ?

    Na displeju iskace tekstualno upozorenje da je DP filten prepunjen, na kratko to izadje i nestane, ne pale se nikakve lampice, auto ide odlicno, prima gas dobro, mogu da ga sabijem u bilo koje obrtaje, ne dimi, nema nikakvih losih zvukova pri bilo kojem broju obrataja....Prikacen na dijagnostiku ocitava sledece vrednosti u vezi DPfiltera=
    Stanje regeneracije neaktivan

    Pedjena udaljenost od zadnje regeneracije 316km
    Mogucnost izvrsenja regeneracije kratkorocno ooo
    Mmogucnost izvrsenja regeneracije dugorocno 055
    Kolicina preostalog aditiva u spremniku 1005ml
    Postotak pepela u precistacu cestica 002 posto
    Masa aditiva natalozenog u FAP 002 gr
    Masa cadji u precistacu cestica 03.059 g po litru
    Preostala udaljenost pre zamene precistaca cestica 180000
    Pritisak na ulazu/izlazu 000 ml bar
    Temperatura vazduha na meracu protoka 62c
    Temperatura vazduha u usisnoj grani 56c
    Diferencijalni pritisak dpf 257 milibar
    Protok plinova kroz precistac 116 l/s
    Razlika diferencijalnog pritiska u precistacu cestica minus 0080

    Da dodam da je u pitanju Pezo 308 1.6hdi 2012g
    Last edited by pachino; 27.09.2021, 12:15.
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    ne valja ti diferencijalni tlak mora biti što bliže nuli a več 15mb ti je loše
    provjeri da nisu zaštopana crijeva ili sam senzor ne valja

    Comment

    • pachino
      CBC Član
      • 01.11.2020
      • 10
      • Bačka Palanka
      • Peugeot 308sw 1.6hdi

      #3
      Reseno, nadam se!

      Vec mesec dana nisam izasao iz grada niti vozio iznat 2000rpm, sve kratke relacije od 3do 5km. Odem sinoc na voznju van grada, proteram ga zesce nekih 40km u jednom pravcu i isto toliko nazad bez da saltam prerano, palilo se upozorenje dva tri puta u pocetku i onda kraj, nista ne opominje. Pre nego sam krenuo nazad ponistim gresku i po gasu 40km, nista ne pokazuje, isturiram ga u mestu na visoke obrtaje, nista ne pokazuje. Nakacim dijagnostiku, nema gresaka, odradim tesiranje motora u radu u mestu, sve ok, test EGR u radu, sve ok, test turba u radu, sve ok, sve sto mi je dijagnostika ponudila da moze da se uradi u radu motora i u mirovanju motora sam odradio, nema gresaka sve ok.
      Zakljucak, treba ga voziti ponekad kako treba, penzionerska voznja ga ugusi, ubija mu volju da zivi. A znao sam da ga svremena na vreme treba dobro proterati, lepo mi govore ali ne slusam.

      Comment

      • pachino
        CBC Član
        • 01.11.2020
        • 10
        • Bačka Palanka
        • Peugeot 308sw 1.6hdi

        #4
        Juce presao 300km, 80% autoput i vecnom brzina 130, ostalih 20% je mesano regionalni put i naseljeno mesto, prosecna potrosnja 5,2l. Ne pokazuje nikakvu gresku oko DP filtera niti sam osetio bilo kakav nedostatak snage. Probao sam ga u cetvrtoj terati u visoke obrtaje i sve ok. Jedino nisam bas odusevljen opstom bukom na 130 a ponajvise pri brzini od 120km. U vezi buke cu otvoriiti novu temu jer me jako kopka iskustvo clanova foruma u vezi toga.

        Comment

        Working...
        X