Reno 19 - Problemi sa ABS-om

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dpetko
    CBC Član
    • 02.03.2005
    • 42
    • Nis

    #16
    Nakon popravke motora za ABS posle 5-6 dana ponovo mi se javio isti problem pri davanju kontakta ponovo se upalila sijalica za rucnu a motor za ABS se nije ukljucio. Otisao sam u servis da reklamiram i ostavio im auto.

    Sutradan sam otisao po auto i rekli su mi da je sada "resen" problem i da je u pitanju bio senzor na prednjem levom tocku koji je bio u prekidu i navodno je ponekad racunar za ABS dobijao podatke sa tog senzora a nekada (uglavnom) nije pa se nakupe greske u racunaru za ABS i zato on ne ukljuci motor.
    Nasli su gde je kabli bio u prekidu, sredili su kontakt i zalili silikonom da ga zastite od vlage. Sada mi na instrument tabli vise ne gori sijalica za nespravnost ABS-a (ugasi se 3-5 sekundi nakon startovanja motora).

    Ja sam pre 3 godine kupio auto sa tako neispravnim senzorom i sve je radilo ok osim sto sam bio bez ABS-a na prednjem levom tocku. Malo mi je cudno da nakon 2-3 godine taj senzor sada ima uticaja na racunar. Isao sam za vikend za Beograd i za sada je ok a do kada ce ne znamo.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Ja vozim renault Lagunu (to bi trebalo da je slicno tvom resenju ABS-a). Ukoliko je neispravan jedan od senzora (los kontakt, prekid, ostecenje mehanicko) ABS se iskljuci i neradi ni na jednom tocku, a tebi svetli ABS na kontrolnoj tabli.
      Letos sam rasturao lezaj tocka na Laguni i iskidao kablove od senzora i to na samom ulazu u senzor. Lepo sam skalpelom "iskopao" plastiku i zalemio nove zice, dalje spojio.... Evo stvar radi vec skoro godinu dana.
      Na citroenima je standardan problem losih spojeva izmedju senzora. Cim ABS racunar detektuje problem sa senzorom (na citroenu XM) na displeju u kabini ispise poruku ABS OUT OF USE i upali zutu lampicu na kontrolnoj tabli. Lek za ovo je lemljenje svih konektora (kod tockova).
      Inace sam senzor ABS-a se lako omski proverava unimerom...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • dpetko
        CBC Član
        • 02.03.2005
        • 42
        • Nis

        #18
        U uputstvu(Renault Dialogys) pise da ako ti neradi neki senzor nemas ABS samo na tom tocku gde je senzor u kvaru a ne da uopste nemas senzor(2 godine sam vozio auto sa upaljenom lampicom i pri kocenju kada proklizavaju tockovi aktivirao se ABS).
        Kod mene je senzor bio u prekidu od kako sam kupio auto (proverio sam omski i nasao koji je u pitanju) trazio sam polovni ali nisam nasao a novi u servisu kosta 140eur-a +PDV.
        Malo mi je nelogicno da tek posle dve i po godine tek sada racunar hvata "neke" greske i ponekada samo pri davanju kontakta, ne ukljuci motor za ABS (koji stvara pritisak u kocnicama).

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Za XM-A je polovan 10 EUR-a. Jedino je problem da se skine jer zapekne. Za reno sam se snasao tako sto sam ga "popravio". Ali 140 EUR_a za ABS senzor je nerealna cena ba bio on i original Reno. U krajnjem mozes celog benzinca stranca da kupis za 700-800 eura?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Posted: Yesterday, at 10:12 Post subject:

            --------------------------------------------------------------------------------

            U uputstvu(Renault Dialogys) pise da ako ti neradi neki senzor nemas ABS samo na tom tocku gde je senzor u kvaru a ne da uopste nemas senzor(2 godine sam vozio auto sa upaljenom lampicom i pri kocenju kada proklizavaju tockovi aktivirao se ABS
            ako bas tako pise....meni je vrlo cudno da ABS moze uopste da radi ako nema input podataka preko senzora o stanju podloge po kojoj se vozi.

            kako bi ABS znao kada i koliko da modulise pumpu i pritisak u kocionom sistemu ako ne zna da li se tocak okrece ili je blokiran/klizi posto nema senzora (u prekidu dotok informacije) ....

            sam sistem ABS se zasniva na poredjenju okretanja tockova odnosno uporedjuje info od levog i desnog senzora- nema jednog senzora nema ni poredjenja nema ni rada ABS sistema.
            mozes li da das vise informacija o sistemu na Renou 19, koliko ima senzora, radnih upravljackih kanala, kako funkcionise bez jedog senzora kada se aktivira ABS, da li ne koci uopste taj tocak bez senzora ili ga koci maximalnom jacinom,...??

            pitam radi vise informacija jer jos nisam cuo za takav nacin rada pa da se upoznam.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              Brick...nema ovde za tebe ništa novo,pošto je ovo što si napisao potpuno tačno.Niti jedan ABS sistem neće radidi ako mu nedostaje ma i 1/2 senzora,a kamoli 1 senzor .
              No,čovek veli da
              pri kocenju kada proklizavaju tockovi aktivirao se ABS
              izgleda da nije najbolje ovo objasnio...točkovi su proklizavali -> ABS NIJE bio u funkciji.
              Pozzzzzz
              BP
              *************

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                ok, nije mi bilo jasno pa reko da nisam dobro razumeo ali si pojasnio da ostaju osnove ABS metoda rada.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • dpetko
                  CBC Član
                  • 02.03.2005
                  • 42
                  • Nis

                  #23
                  Oprao sam posudu sa uljem za kocnice i promenio ulje u celom sistemu i od tada sve radi normalno. Problem je bio u senzoru u posudi za ulje koji meri nivo ulja, bio je los kontakt pa je ponekada pri davanju kontakta za startovanje motora prijavljivao nizak nivo ulja a elektronika zbog toga neprosledi napajanje(tj. masu posto je 12V direktno vezano na motor pumpe) pumpi za ABS tj. kocnice.

                  Hvala svima na korisnim savetima.

                  PS. Sto se tice ABS i senzora u uputstvu za remont R19 (PDF fajl iz Renault Dialogys-a) ima tabela sa kombinacijama lampica za ABS i
                  Ako je neispravan: ! 1 передний датчик (jedan prednji senzor)
                  Signalizacija na tabli i posledica kvara: Горит сигнальная лампа
                  АБС на этом колесе не работает

                  Comment

                  Working...
                  X