Reset ili adaptacija?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reset ili adaptacija?

    Napravio sam interfejs i prikljucio golfa 3 2E Digifant. U nedoumici sam oko sledeceg. Posle ciscenje throttle body -a, trebalo bi uraditi adaptaciju.Vag-com trazi login key a on se kao nalazi u radionickom uputstvu, koje naravno nemam.Misli li se na Bentley Publisher?
    Ako skinem kleme sa auto dovoljni dugo da se racunar "pogubi", pa kasnije kroz voznju "nauci" sta treba da radi, da li je isto kao uraditi adaptaciju?
    Uputstvo za Vag-Com cam naravno procitao ali je tako uopsteno da jedino nema dileme kako se citaju i brisu DTC.
    Ako ima raspolozenih da pomognu, zahvaljujem.
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Mislim da bi trebalo da je 12233,ali sacekaj DR. Bocu nek on potvrdi...

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Vag-Com

      Koju verziju Vag-Coma koristiš?
      Koji interface?

      Comment


      • #4
        Napravio sam interface sa optokaplerima, jer si mi Boco rekao da fino radi na ovom tipu auta.Najveci problem bio je naterati laptop, koji nema serijski port da "vidi" auto preko USB-RS232 kabla.
        Počeo sam da učim s Vagom Beta 0.81 i 311.2-N .Kao što sam napisao, moje dileme su sledeće:
        - Očekivao sam da je proces adaptacije automatizovan.Izgleda da nije.Na to me navodi upozorenje da pogledam radioničko uputstvo. Moram li da unosim odgovarajuce parametre manuelno ili je Vag-Com dovoljno pametan da sam uradi? Ja bih se za to vreme
        - Kada skinem kleme npr 24h, da li ću pobrisati event. greške i kroz voznju naučiti ECU šta treba da radi bez da ga kačim na Vag? Prema nekim preporukama cena ovakvog pristupa su lošije perfomanse i povećana potrošnja dok se ECU ne sabere. Jasno je da sam hobista i nadam se da ne davim previše eksperte.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Da li si "pročitao" greške i koje su?Ovaj model (2E) nema "motornu" klapnu i nema potrebe za osnovnim podešavanjem preko računara.Isto je izvedeno fabrički putem zavrtnja za regulaciju,dakle ,čisto mehanički.
          Ako je neko "vrteo" ,podesićeš tako što odvrneš ovaj zavrtanj dok se udalji od poluge gasa,zatim polako zavijaš dok isti dodirne,ali samo DODIRNE,polugu...Tada ga priviješ još 1/2 kruga i to je to.Ovo pod "3" na slici je komad tankog papira koji treba da ti pomogne u kontroli "dodira".Naravno,vidi da sajla ne bude previše nategnuta...


          Za osnovna podešavanja,treba da imaš podatke,ista premašuju "domet" hobi-majstora.

          Comment


          • #6
            Nije bilo gresaka... Sada mi je sve jasno.Majstor nije mogao da uradi adaptaciju jer nije ni predvidjeno. Reče da je verovatno prs'o računar a ja sam počeo da se češkam i gde ne svrbi.
            Za osnovna podešavanja,treba da imaš podatke,ista premašuju "domet" hobi-majstora.
            Skupljam literaturu Etkica, Autodatica,Digifant manuals
            Pokusaću da ovako podesim mada... Kada oduzmem gas zadrzi neko vreme na 1000 ob/min pa lagano sidje do 850 ali to traje 4-5 sec.
            Pozzz

            Comment


            • #7
              Da dovršim započeto, koristiće još kome...
              Ako je neko "vrteo" ,podesićeš tako što...
              "Vrteo" je majstor jer nije znao da se tu ne podešava ler gas i shebao stvar...
              Na http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/eva2/FU01/index.html ima dosta, što bi političari rekli "materijala".
              Boco hvala ti, čitam ova uputstva i čini mi se da kapiram gde čuči zeka.

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Samo napred...

                Dobro bi ti došla i "Elzica", ako već skupljaš "literaturu"...
                Ne zaboravi da "KVAR JE TAMO GDE JE DRUGI DIR*O"

                Comment


                • #9
                  Čini mi se da je ovo odgovor na moje pitanje u vezi adaptacije posle čišćenja leptira ( za auta sa step motorom).Hmm, šta je isplativije?
                  Izgleda da se sam uči

                  Posts: 35
                  From: Vancouver
                  Registered: Dec 29, 2005

                  Re: Cleaned throttle body today
                  Posted: Feb 5, 2006 12:25 AM
                  Reply

                  I'm assuming your car has the motorized throttle body (as well as throttle cable)... in which case, throttle adaptation needs to be done. Basically this means that the ECU needs to be told to re-calibrate the throttle plate due to the throttle body now being clean. Over time, the throttle body gets dirty which causes the ECU to have to change the throttle position to optain the desired idle.

                  Once clean, it continues to use the "learned" settings until it can figure out that the throttle is clean and will default back to original programing (this may take a day or so of driving).

                  The quickest way to re-set the parameters... is to use a scan tool (Vag-Com) or similar.

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Nije mi jasno...2E nema "motorizovanu" klapnu..jel* tako??

                    Comment


                    • #11
                      Nije mi jasno...2E nema "motorizovanu" klapnu..jel* tako??
                      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
                      Tako je, samo to nisam znao dok mi nisi rekao.Prethodno post se odnosi na na vozila koja je imaju a nema se para...

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        OK onda...no veruj mi,klapna sama neće da se adaptira...NIKAD...

                        Comment


                        • #13
                          Naravno da ti verujem.Naivno sam poverovao u ovo što je čovek napisao.
                          U Autodati pise da se na mom autu adaptacija radi preko računara a to nije tačno.U VW uputstvu za podešavanje klapne je sve opisano kako si napisao.
                          Stoji još napomena da je to osnovni položaj a ler gas se podešava iznad polumeseca preko koga ide sajla.Tu se kao odvijacem podešava ler ali kod mene ne postoji zavrtanj za regulaciju.To je je jednostavno "slepa" rupa.Po logici stvari jedino mogu podesiti ler preko klapne a to u uputstvu izričito zabranjuju. Verovatno postoji i kvalitetnija (tačnija) dokumentacija od ovoga što sam pronašao.
                          Digresija:
                          Došao je mlad kaluđer kod popova i video je crte blizu ivice stola. Pitao je zašto je to zarezano. Ma to mi merimo onu stvar pa obeležimo da se zna...
                          Pa mogao bih ja svama da merim reče kaluđer.
                          Jeste, samo što stojimo s druge strane stola kada to radimo, odgovoriše popovi.
                          Tako i ja.Napravio sam interfejs pa sam se malo "zaneo", počeo da pametujem.
                          Poz.

                          Comment

                          • bobannk
                            CBC Početnik
                            • 02.07.2021
                            • 3
                            • Novi Knezevac
                            • golf 4 1.6 16v

                            #14
                            Originally posted by Boki Ar View Post
                            OK onda...no veruj mi,klapna sama neće da se adaptira...NIKAD...
                            Poz, jedno pitanje da ne otvaram novu temu. Klapna kad se adaptira, vrsi se na hladan motor ili na radnoj tempearturi. Ili mozda drugacije

                            Comment

                            • bobannk
                              CBC Početnik
                              • 02.07.2021
                              • 3
                              • Novi Knezevac
                              • golf 4 1.6 16v

                              #15
                              Originally posted by Boki Ar View Post
                              OK onda...no veruj mi,klapna sama neće da se adaptira...NIKAD...
                              A da upotanju je golf 4 1.6 16 v

                              Comment

                              Working...
                              X