Jedno pitanje A6 2400 cm3...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    Jedno pitanje A6 2400 cm3...?

    Zna li neko da kaze koliko je normalno ( u granicama normale ) da A6 2.4 benzinac potrosi Ulja na 12000 kilometara ? Hvala
  • Rubi
    CBC Senator XXL
    • 06.05.2005
    • 519
    • Beograd

    #2
    normalna potrosnja ulja >>0

    Normalno je da auto nema nikakvu vidljivu potrosnju ulja u servisnim intervalima, kada se menja ulje i filter, i stavljaju novi. Ako ulje padne ispod minimuma (proveri ujutro, pre paljenja motora), onda nesto nije u redu sa kolima (necu da baksuziram, pa da navodim sta bi sve moglo da bude).

    Kakva je boja dima na auspuhu? (da ne vuce malo na plavo?)

    Kakav je motor i masinski prostor? Da li ima vidljivih kapi ulja negde? Da li ima "znojenja" ulja na dihtunzima, semerinzima? Da li ima masti na unutrasnjosti haube? Koliko masti na iberlaufu? Kakva je boja ulja? Da li ima "majoneza" na cepu za ulje? Kakva je rashladna tecnost? Ima li ulja u ekspanzionom sudu?
    (\__/)
    (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
    (")_(") your signature to help him gain world domination.

    http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      normalna potrosnja ulja >>0
      Motor koji ne trosi ulje izmedju dve zamene, verovatno da nije ni upaljen.

      Vecina fabrika u svojim servisnim uputstvima, ima deklarisanu maximalnu potrosnju ulja, koja se tolerise na predjenih 1000km.

      Za taj motor je to negde oko 1l na 1000km. Ne mora da znaci da treba da ih potrosi, a sve sto manje od toga (daleko manje) je u principu OK.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Cacanin
        CBC Senator XXL
        • 10.10.2005
        • 343
        • Cacak

        #4
        Hvala ...

        Originally posted by IvanT
        normalna potrosnja ulja >>0
        Motor koji ne trosi ulje izmedju dve zamene, verovatno da nije ni upaljen.

        Vecina fabrika u svojim servisnim uputstvima, ima deklarisanu maximalnu potrosnju ulja, koja se tolerise na predjenih 1000km.

        Za taj motor je to negde oko 1l na 1000km. Ne mora da znaci da treba da ih potrosi, a sve sto manje od toga (daleko manje) je u principu OK.
        Hvala Ivane samo jos nesto da li si mislio 1l na 1000 kilometara ili mozda si slucajno pogresio 1l na 10000 kilometara ? Jos nesto auto je 2002 godiste , nema nista sto je gore navedeno tecnost dobra , dimi ali beli dim ( verovatno zato sto su mrazevi) , kada otvorim cep nema nikakakvog "majoneza" ulje je relativno cisto u servisnoj iz Nemacke pise da je menjano na 92000 km a sad ima na satu 103800 km , ulje nigde ne curi bio je na kompjuteru (naj savremenijem) Ali za nekih 800km koliko sam presao potrosio mi je ( bilo je izmedju minimuma i max. - sada je malo ispod minimuma ) ?? Unapred zahvalan svima ! ?

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Evo ti kako se taj isti auto ponasao kod mog kuma(kupljen nov):
          na oko 30-35000km je posle jedne od zamene ulja (u ovlascenom servisu) posrkao oko 1.5 litru na oko 5-6000 od zamene.Tada je(pre te potrosnje) sticajem okolnosti bila zamenjena marka ulja,do tada bio Castrol TXT, sa Mobilom ili Valvolinom(nisam siguran kojom vrstom i gradacijom tacno).
          Ponovo vracanje na Castrol i opet nije bilo potrebe za dolivanjem.
          Na oko 90000km mom kumu padne na pamet da sipa Optimu HC Power(na nagovor jednog od bivsih direktora Optime).Ulje je u roku od 3000km pocrnilo najstrasnije i otislo ispod minimuma.
          Posle toga Valvoline Synt i sve je ponovo uredu.
          Prodat 30000 kasnije...

          Comment

          • Rubi
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 519
            • Beograd

            #6
            Originally posted by IvanT
            normalna potrosnja ulja >>0
            Motor koji ne trosi ulje izmedju dve zamene, verovatno da nije ni upaljen.
            Na dva Fiat Punta, jedan nov (malo vise od godinu dana star) sa dizel motorom, drugi 96' godiste, benzinac, nikakvo vidljivo smanjenje nivoa ulja izmedju servisnih intervala. Vidljivo smanjenje = ulje blizu minimuma, ili na minimumu, dosipanje male kolicine ulja, pa opet gubitak... Do gubitka ulja, i opisane situacije, doslo je u dva navrata: probijanje kartera (na novom ) i nakon trapave zamene progorelog dihtunga glave (na starom ). Punto koji je trosio ulje zbog neispravnog dihtunga se vratio normalnoj potrosnji (to jest, potrosnji koja tezi nuli) nakon zamene dihtunga, i montaze ispravnog. Na drugom nema nikakvog gubitka od opravke kartera na ovamo (a na oba automobila vrlo redovno proveravam stanje). Ne tvrdim da izmedju servisnih intervala ne dolazi do trosenja ulja, ali to trosenje je toliko minimalno i ravnomerno da se ne primecuje. Ako postoji potreba da se u auto varnerdno (to jest, van servisnog intervala) dospe ulje, to je siguran znak da je motor na ovaj ili onaj nacin neispravan. Ta neispravnost cesto nije alarmantna (to jest, skuplje je da se popravlja, nego da se vozi sa blagim kvarom), ali ne znaci da je nema.
            (\__/)
            (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
            (")_(") your signature to help him gain world domination.

            http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Cacanin....IvanT nije pogresio u kolicini. Znaci fabrika deklarise 1L/100okm i kada bi dosao sa novim autom u garanciji da prijavis potrosnju od 10L na 10000km ne bi je uvazili.
              Naravno to u praksi nije tako. Fabrike su se uzele u zastitu iz razloga sto ne znaju kakvu ce nogu na gasu imati vlasnik.
              Za jedan niskofrikcioni motor je normalna pojava da potrosi 1L na 1000km sportske voznje. Eto zato.
              U praksi i sa normalnom voznjom po meni je neka normala do 2L na tih 12000km.


              Rubi predpostavljam da znas zasto motor trosi ulje, tj. kako sve 3 karike rade u klipu i kako je osmisljeno podmazivanje pomocu stepenica kao i da je to fabricki predvidjeno. Zazor izmedju karika tj. kanali u klipu ne postoji bezveze.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Rubi
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 519
                • Beograd

                #8
                @ M-power

                Jasno mi je kako se motor podmazuje, i jasno mi je kako na taj nacin dolazi do gubitka ulja. Takodje mi je jasno da ostecene karike pustaju vise ulja "na gore", pa vise ulja dodje do komore i sagori. Sto se "sportske" voznje tice, za auto koji nije trkacki (to jest, ne vozi se na trkama), trajanje "sportske" eksploatacije u odnosu na ostale tipove eksploatacije je relativno kratko (ako uzemo procenat takve voznje, u odnosu na ukupnu voznju tokom servisnog intervala). Ako bi mi nov A6 potrosio 10l ulja na 10.000km, a da nisam samoinicijativno uradio nikakvu glupost (natakao ga na kamen, pokusao sam da uradim generalni servis...), i u servisu mi ne uvaze reklamaciju, bilo bi mrtvih & ranjenih (kad slupam auto kroz izlog, uz opasku "evo vam, pa se XXX"). Prihvatam da razliciti tipovi motora imaju sebi svojstvene potrosnje ulja, ali takodje tvrdim da ni jedna ozbiljna fabrika ne bi inicijalno dala garanciju na motore koji "jedu" ulje. Ako je coveku u poslednjih 800 km ulje palo ispod minimuma, onda na motoru nesto ne valja. To ulje je ili iscurelo, ili isparilo, ili sagorelo u mnogo vecoj meri nego sto su ljudi koji su konstruisali taj motor to zamislili. Mozda je prilikom poslednje zamene sipano ulje neodgovarajuce viskoznosti, pa sad "bega" gde ne treba.

                Vise puta sam, za razne automobile, pricao sa raznim automehanicarima oko ovakvih "sitnica" i vrlo cesto sam dobijao odgovor "samo teraj, i ne sekiraj se!". Pa sam se posle "nasekriao", ohoho... Ipak ovde govorimo o vrlo luksuznom automobilu, iz vrlo renomirane fabrike - steta je da ne bude u "tip top" stanju. Kad spomenu karike, mozda ne bi bilo lose da proveri kompresiju - mozda je tu izvor problema.
                (\__/)
                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  Mozda je i ulje "ostarilo", tj izgubilo viskozitet zbog preterano duge eksploatacije...?
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    To kako si opisao znaci da je potrosio na 800km oko 500-600 grama savrseno normalno za taj tip Audijevog motora, pogotovo ako koristis 0-40w to je "tanko ulje" koje prakticno isparava. Za sada nemas razloga za brigu.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Motor pripada generaciji niskofrikcionih motora i skroz normalna potrosnja, znaju cak i vise da uzmu.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Cacanin
                        CBC Senator XXL
                        • 10.10.2005
                        • 343
                        • Cacak

                        #12
                        Hvala !

                        Hvala Vam svima , malo ste me smirili , Posle idem kod mehanicara i sipacu MOTUL pa cu videti u kasnijoj voznji da li ce da potrosi i koliko !

                        Pozdrav svima i prijatan dan !

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Menjaj to ulje na kracoj kilometrazi, nemoj da cekas 12 ili 15.000km, sipaj odgovarajuci Motul i menjaj maximalno na 10.000km pa javi da li se sta desava....
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • Cacanin
                            CBC Senator XXL
                            • 10.10.2005
                            • 343
                            • Cacak

                            #14
                            Motul...

                            Originally posted by Srdjan
                            Menjaj to ulje na kracoj kilometrazi, nemoj da cekas 12 ili 15.000km, sipaj odgovarajuci Motul i menjaj maximalno na 10.000km pa javi da li se sta desava....

                            Neznam kako mislis "odgovarajuci MOTUL" sipao sam Motul 5w40 ...!

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Pod odgovarajuci mislim na viskoznost i vrstu ulja... Mislim da si dobro izabrao, pretpostavljam da je sintetika u pitanju? Sta je fabricka preporuka za njega?
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X