renault 19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zanimljivo je ovo sto si spomenuo za nizak broj obrataja anlasera. Kako to da provjerim?
    Kako da utvrdim pravu kompresiju?

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Najverovtnije imas planetarni anlaser. Problem loseg paljenja sam imao na fordu 1.8D. Gledao sam sve opcije. Cak sam razmisljao da Osvezim motor. Onda mi drugar kaze da mi anlaser sporo okrece motor. Gle cuda cim sam sredio anlaser paljenje se popravilo. Sto se tice anlasera nisu bile ni cetkice ni automat problem vec kuciste zupcanika koje je plasticno. I meni se ponekad desavalo da upali iscuga to zato sto se anlaser (kuciste) tako "namesti".
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        mozemo preciznije na temu VW VE pumpi ako bas hoces, za Reno nemam pojma ni koja je...samo sugestija po osnovu toga sto je pomenut i termo elemenat pumpe da i on postoji.

        Prvo ne znam z a neki VW kod kog palenje ide na 0,73(mada mozda i ima
        CP, CW motori - LT 28,35 serija, Volvoi 240,740,940 dizeli, Audiji 100 modeli od 83 imaju svi isti sistem, istu pumpu.
        zavisno od trzista i nadmorske visine varira opseg podesavanja ubrizgavanja-za CP je konkretno 0,73, modeli od 1982 do 1987.

        kod vw/ ona se odnosi samo na brzi ler,ne i na tacku palenja
        netacno, kod VWa nabrojanih pomera tacku paljenja, jasno pise u uputstvu, jasno se oseti u praksi kada ne radi, i jasno se vidi kada se rasklopi VE pumpa bocna poluga za regulaciju ubrizgavanja koju pomera termo element direktno.
        a moze i da se izmeri komparaterom vrlo jasno kroz predvidjeni otvor neposredno iznad razvodnika uticaj termo elementa na vreme ubrizgavanja.
        za druge pumpe na drugim VW ili drugim vozilima ne znam, ovo je potvrdjeno u praksi a i navodi sam VW u svom uputstvu za podesavanje Bosch pumpe.

        Sledece,sve i da se odnosi na palenje,ono ne sluzi da auto lakse upali(naprotiv,cak otezava) nego da smiri rad motora i smanji kolicinu stetnih nesagorelih produkata dok se motor ne zagreje.
        nisi u pravu, naveo sam ti tacno sta je funkcija, i jedino je ta uloga u pomenutim motorima. sa defektnim termo elementom nema paljenja na nizim temperaturama.
        dat je i grafikon ugla pomeranja paljenja u funkciji temperature koju vrsi taj termo element, u uputstvu za njegovo podesavanje.

        a tacno je da otezava paljenje u smislu da njegovim delovanjem nastaje veci otpor okretanju motora s obzirom na ubrizgavanje pomera na ranije i time vise opterecuje akubateriju.
        zato je i jako vazno da se taj termo element vrlo precizno podesi, da ne napravi drugi set problema preranim paljenjem.

        jos uvek imam 2 takva termo elementa sa VWa, neispravna, ostala od Bosch VE pumpe sa sestaka.

        Cetvrto,taj Reno najverovatnije i nema bosch nego DPC Rotodiesel pumpu(i kod nje termodilataciona kapsula samo povecava ler a ne i palenje
        nemam pojma koja je na Renou pumpa, ako ima termo element nije zgoreg proveriti da li radi to sto treba da radi.

        da ne sirimo temu na VW, kompresija je najvazniji element za postizanje dovoljne temperature vazduha u cilindru koja ce omoguciti samozapaljenje dizel goriva.

        uz dobru kompresiju ce nekako upaliti sa manje ili vise verglanja i nekako ce raditi cak i uz los rad grejaca, iz dosadasnje prakse i 7 zima/godina voznje dizela i po vrlo hladnom ( cak i do -22C sam uspevao da koristim dizelku bez dodatne pomoci/uredjaja).
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #19
          Brick,ko ti trese kavez,pricamo o renou.Mozda bi trebalo da mi malo pojasnis kako rade pumpe kao i Dori u vezi gasa? =]
          Kad budemo pricali o VW samo kazi sta te zanima,tip,model i godiste.Sve ce da dobijes.Ja sam toga vise zaboraviio nego sto ces ti ikada saznati.Mozes posle mene pisati kakvo hoces cebe,ja se vise necu javljati po ovom pitanju.Nemam stvarno vremena ni zivaca za tracenje.Na ovaj post sam se javio iz dobrih pobuda i zelim da to tako i ostane.Over & out.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            nemam pojma gde si zalutao i o cemu pricas. hvala na ponudi, za VW mi ne treba pomoc, navedene motore znam do detalja i sve sto sam naveo su cinjenice, lako proverljive.
            iz istih pobuda da se pomogne kolegi i navedene -dileme- o termo elementu je i napisano da i to postoji kao tehnicko resenje regulacije ubrizgavanja koje vredi (potencijalno) uzimati u obzir.
            ne ulazim u to sta te zulja, ni sta se znalo ili zaboravilo..ovde je tema pronaci uzrok i resiti problem na osnovu navedenih podataka.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            Working...
            X