problem FIAT_BRAVO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problem FIAT_BRAVO

    Imam FIAT_BRAVO 1.6 16 ventila imam problem sa potrošnjom
    obišao sam sve servise niko nezna šta je kvar jer nijedna dijagnostika nije pokazala da postoji ijedan kvar.Promjeno sam lamda sondu,svjeće ali nikakve promjene auto i dalje troši 20 litara.Ima li iko slična iskustva da bi mi pomogao.
  • galileo5
    CBC Veteran
    • 31.03.2005
    • 131
    • Leskovac, South Serbi

    #2
    Proveri IAT senzor (intake air temperature), on je negde na kutiji filtera ili na crevu koje ide prema usisnoj grani, on u odnosu na temperaturu usisnog vazduha pomaze u odredjivanju smeshe. Nisam siguran ali mislim da bi na 20 C trebao imati oko 300-400 oma, neka proveri neko u AutoData.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Vidiš...dijagnostika kvara je mnogo opsežniji posao od "kačenja" i "čitanja" greške na uredjaju za to...Treba da pregledaš i parametre...
      Kako "ide" auto?Kako "vuče"?

      Comment


      • #4
        auto sam tek kupio pa neznam inace kako vuce ali pomeni dobro ide dijagnostka pokazuje smjesu stalno 8% a meni kazu da je normalna 0,3% nekad malo i turira sam na leru

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          8% čega..nije mi jasno ovo..?
          "Sam turira" hoće od zaprljane klapne i step motora....

          Comment


          • #6
            ne znam ja se nerazumijem puno valjda smijesa 8 % i lambda sonda nemoze da smani taj postotak tako mi je majstor rekao

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #7
              A da ti majstor nije rekao da sonda "leži visoko" na 0,8V napona,što ukazuje na bogatu smešu...??

              Comment


              • #8
                danas mi je rekao da je senzor sauga ali nije siguran jeli do njega jer sumnja da mu kopijuter daje pogesne podadtke pa je smjesa veca

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #9
                  Izvini...bez potpunijih podataka ne mogu pomoći,ovako - daljinski...
                  Pozdrav!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    sumnja da mu kopijuter daje pogesne podadtke pa je smjesa veca
                    hm, kompjuter ne daje nikakve podatke...on samo iz postojecih podataka koje dobije od drugih uredjaja vrsi poredjenje sa memorisanim (fabrickim) vrednostima i vrsi korekciju upravljanja izlaznih organa u cilju dostizanja predvidjenih radnih parametara.

                    mozda nisi dobro razumeo majstora, mozda majstor nema predstavu gde je kvar niti kako radi konkretan auto, mozda je i opis neprecizan...
                    tek kompjuter je poslednje mesto gde treba traziti kvar i to je prakticno nepokvarljivi deo.

                    dijagnostika mora da se uradi pre bilo kakve popravke, a pod dijagnostikom se ne podrazumeva gledanje u nekakav instrument/kompjuter/ekran sa sarenim brojkama vec sistematski generalni pregled celog niza uredjaja, servo organa, elektricnih spojeva, konektora, mreze kablova, senzora/davaca i tacno -merenje- istih pa poredjenje sa fabricki zadatim vrednostima.

                    znaci, konkretne brojke.

                    kvar je ocito ozbiljniji i zahteva vise poznavanja problematike i strucnog majstora (e) za vise sistema na vozilu.

                    posto se tesko pamti ogroman broj cifri i podataka, sve sto se meri i konstatuje treba zabeleziti na papir kao i info sta je mereno, koja velicina.
                    ovako, 0.3% necega ili 8% necega nije neka pomoc jer procenat sam po sebi nije nikakav realni reper za procenu bilo cega ako se ne zna osnova na sta se odnosi.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X