Imam polo benzinac 1.1 iz 1987.god. i problem sa gasenjem. Tacnije motor pali uvek bez problema automatski sauh se ukljuci i motor radi neko vreme bez problema a onda uvek na istom nivou zagrejanosti pocne da se gasi i to se desava dok se ne zagreje za jos 10 stepeni i posle toga se to vise ne desava u toku dana.Znaci samo prilikom prvog jutarnjeg paljenja a kasnije ne.Po savetu elektricara zamenio sam razvodnu kapu,ruku,svecice ali problem je ostao.Da li je mozda problem u karburatoru mada je servisiran pre 3 meseca u servisu.Ako neko moze da mi preporuci dobrog majstora da mi ovo proveri i nasteluje paljenje
polo 1987.
Collapse
X
-
nisi najbolje objasnio sta ti se desava,ali do tog sto si menjao(kapa,ruka,svecica) 90% da nije...džaba si menjao.
liči na to da ti se sauk kasno vraća..ako se auto guši pa se gasi..!?!
tu je negde kvar...karburator..benzinska pumpa...protočnost creva za gorivo i oduška za vazduh na rezervoaru...
znači...na struju ˝ ne liči˝...Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
-
-
Pa evo ovako,benziska pumpa je nova kao i filter i creva za benzin a karburator radjen pre tri meseca u servisu as gavra.Cini mi se da je problem u regulaciji paljenja jer sam eksperimentisao sa razvodnikom paljenja- na njemu postoje dva zareza ,jedan fijsni a drugi se pomera .Okretanjem razvodnika ulevo ili udesno manja se rad motora.Kad su zarezi pokloljeni motor slabije pali lose radi dok je hladan i ne gasi se.Kad pomerim razvodnik 4-4mm ulevo motor pali odlicno ,dobro radi i vuce dok je hladan ali se ,gasi posle nekog vremena a kad se zagreje slabije vuce i nemirno radi.Kako naci neki najbolji rezim ili kod kog majstora da idem da mi to najbolje nasteluje
Comment
-
Comment