Cuje se buckanje vode u Puntu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fox_mulder
    CBC Član
    • 21.11.2005
    • 74
    • Beograd, Srbija

    Cuje se buckanje vode u Puntu

    kad upalim auto(Punto 2), cuje se zvuk buckanja vode(kao da tece kroz neku cev), i dolazi od suvozackog mesta tj rekao bih da je izvor zvuka negde iza suvozacke kasete..a nije se cuo do pre nedelju dana.

    Zvuk se cuje sve dok je auto hladan, posle nestane-da li je neko imao slican problem i da li je to uopste nesto ozbiljno ili...?

    Poz!
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Nivo rashledne tečnosti je OK??

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #3
      ako se ne varam, tamo je radiator za grejanje, meni se desilo na ferozu da mi ga pojeo antifriz, iz te ture kupio i drugar, pa i njemu pojeo na korveti...
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • Daka
        CBC Senator
        • 15.06.2005
        • 277
        • Subotica

        #4
        Cujem i ja na PUNTO 1 po nekad,to je radijator kabine ako se nevaram,ako netroshi "vodu" iz hladnjaka onda nemas brige,jedino da ti je probusen radijator pa ti magli shoferka i curi onda to lepo zaptijesh i terash dalje....

        Comment

        • observer
          CBC Veteran
          • 06.10.2005
          • 196
          • Novi Sad
          • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

          #5
          Ovo je neko vec pitao skoro...

          Elem, cuje se i kod mene i to od prve zamene antifriza (pre dve godine).
          Cuje se samo kada je otvorena "slavina" za grejanje (tj. kada je "šporetski" prekidac u kabini pomeren u crveno podrucje.

          Pretpostavljam da nasi dicni majstori ne znaju da ispuste vazduh iz sistema, tj. da im kod zamene antifriza nekako udje vazduh u sistem i da se zbog toga cuje buckanje (da je sve popunjeno tecnoscu ne bi se nista culo, to mi je nekako logicno, uostalom dok je bio "iz fabrike" sve je bilo ok, cim su nasi "strucnjaci" nesto prckali, odmah s..nje - iako je ovlasceni servis u pitanju).

          Uglavnom ne treba da se uzbudjujes zbog toga, samo redovno proveravaj nivo (pretpostavljam da si iskljucio curenje kao uzrok, tj. da ti nigde ne curi).

          Comment

          • observer
            CBC Veteran
            • 06.10.2005
            • 196
            • Novi Sad
            • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

            #6
            Inace, probao sam i onu foru da pustim motor da radi malo u leru sa otvorenim cepom od ekspanzione posude rashladne tecnosti i ukljucenim grejanjem, ne bih li "naterao vazduh da izadje", ali nista...

            A i kod zamene sam (nemajuci poverenja u majstore) unapred pomerio grejac na max. polozaj, bas da bi se otvorio i ventil grejaca u kabini (znam da to majstori skoro uvek zaborave...) i da sva tecnost moze da izadje...

            I nista...

            Comment

            • Danilo
              CBC Senator XXL
              • 02.10.2004
              • 908
              • Beograd, Dorcol

              #7
              Identican problem, samo sa Fiat Tipom 1.6s `90, kada je motor hladan buckanje se izrazeno cuje, s tim sto sa porastom broja obrtaja postaje intenzivnije...
              www.blindmanmotorsport.com

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                jedno iskustvo- odsrafiti ekspanzionu posudu sa nosaca i podignuti uvis koliko creva dozvoljavaju, odnosno toliko da bude sigurno da je to najvisa tacka u sistemu hladjenja.
                ako je igde ostao vazdusni cep (motor radi na povisenom leru, oko 2000 obrtaja) ovim metodom ce brzo da izadje sav vazduh.

                ako se primeti u posudi da je sada nivo tecnosti opao to je siguran znak da je bilo zaista vazduha u sistemu, odnosno potvrda takve sumnje.

                motor mora da bude dovoljno zagrejan da se termostat otvori i da je slavina grejanja otvorena.


                ne znam kako je na Fiatu reseno odzracivanje, na VWu dizelu sestaku jedino na taj nacin je mogao da se izbaci vazduh iz "bos" pumpe i obezbedi da sve bude popunjeno antifrizom. meni je uvek pomagalo bez izuzetka, mozda i vama pomogne a jednostavno je uraditi.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • fox_mulder
                  CBC Član
                  • 21.11.2005
                  • 74
                  • Beograd, Srbija

                  #9
                  Nivo rashladne je OK. Nisam se zavlacio da vidim taj ventil o kome govori observer. Dok je auto servisiran u Delti, problem nije postojao. Sada je silom prilika sipanje antifriza moralo da se odradi kod limara Tome o kome je ovde bilo rec.

                  Inace, isao sam do NS i sa laganom voznjom je potrosnja bila 6-6.5 litara (auto je bio preopterecen, pun gepek i 5 u kolima). Dakle, onaj problem o kome sam ranije pricao je resen zamenom svecica.

                  Hvala svima na odgovorima

                  Comment

                  • observer
                    CBC Veteran
                    • 06.10.2005
                    • 196
                    • Novi Sad
                    • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                    #10
                    Originally posted by fox_mulder
                    Nivo rashladne je OK. Nisam se zavlacio da vidim taj ventil o kome govori observer.
                    Mislim da se nismo razumeli... Ventil ni ja ne znam gde je (ali mora da postoji, on dozvoljava ulaz toplog antifriza u grejac kabine) - znam samo da se kod zamene antifriza mora ukljuciti grejanje (komanda tog ventila je u kabini: prekidac za regulaciju temperature u kabini)

                    Comment

                    • Duke
                      CBC Senator XXL
                      • 16.01.2006
                      • 753
                      • Urbs Naissus

                      #11
                      He, pazi kad ne mora Kod Renaulta 21 voda uvek struji kroz izmenjivac za grejanje, a klapne koje kontrolises prekidacem iz kabine propustaju ili ne propustaju topao vazduh u kabinu... Btw, grejanje mu je - go qrac. Sumnjam da je kod fijata tako resheno, nego pricam u principu...
                      "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                      Comment

                      • fox_mulder
                        CBC Član
                        • 21.11.2005
                        • 74
                        • Beograd, Srbija

                        #12
                        Ah...pa tako reci, ja sam pomislio da i u puntu postoji onaj prekidac za grejanje ko u zastavi

                        Inace, sta sam jos primetio..tepih mi je sa vozacke strane prilicno mokar, vidim da i iza vozackog sedista je vlazno..ne verujem da je to od mokrih nogu, imam onu patosnicu koja je doduse gumena i mozda propusta, ali cak i da je tako onda ne znam odakle voda pozadi.

                        Kako da sredim ovo?

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #13
                          Uh...pa onda ponovo moram da te pitam da li si siguran da se ne gubi rashladna tečnost...Taj mokar pod..da nije procureo "radijator"?
                          Pozzzzzzz
                          BP

                          Comment

                          • fox_mulder
                            CBC Član
                            • 21.11.2005
                            • 74
                            • Beograd, Srbija

                            #14
                            jesam, siguran sam, ne gubi tecnost!

                            to nije sigurno..

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #15
                              Prvo pogledati da voda ne ulazi nekuda u kabinu..ako ne,znači cedila se sa mokre obuće..Da li je neko sedeo iz vozača?..Da nešto nije prosuto?
                              Stavljaj novine na tepih da "izvlače" tu vlagu,a sad će valjda i lepo vreme,više...Pa otvoriš vrata,napraviš promaju i treba da se osuši...

                              Comment

                              Working...
                              X