Saab 9-3 problem sa paljenjem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    Saab 9-3 problem sa paljenjem...

    Znaci u pitanju je Saab 9-3 ; 2.2 DTI 2000. broj motora D223LDMOOY564254 problem nastaje kada automobil treba upalitu u jutro ili posle recimo 7-8-10 sati...Vergla, vergla, vergla i tako moze i po pola sata a kad upali trese se veoma mnogo...posle odredjenog vremena automobil normalno radi, vuce, prima gas momentalno.. Kada se pali posle vozenja, normalno pali bez verglanja...

    U prvi mah, sam pomislio da su gumice dizna, ali ih je menjao, posto su na to i oni prvo pomislili (servis- ne znam koji)

    Na diag. nista ne pokazuje...ne dimi, nema cudnih zvukova.

    Prvi put se desilo pre mesec dana, dva puta, prestalo je...i pojavilo se pre 7 dana ucestalo, tako reci svako jutro...covek ima akoniju...ne zna sta da radi... niko ne zna da popravi, a nema para da se serviseri igraju "kupi ovo-kupi ono"...
    Injection is good,but I'd rather be blown!
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    #2
    Pa po svoj prilici, pumpa ostaje prazna, razlog...
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Povratni ventil...Grejači Ok?
      Aha..jesu,pokazala bi dijag....Povratni je...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        saglasan, opis direktno ukazuje na nepovratni ventil.
        filter goriva menjan na vreme ?
        sva creva dovoda goriva iz rezervoara do pumpe apsolutno moraju biti hermeticki zaptivena. (otoplilo vreme, olabavila creva ?)
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          jeste, filter goriva menjan, kada se pojavilo prvog puta-pa nestalo...pa posle toga mozda 5-6 dana...

          provericu creva pa javljam...
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Ranko,

            Sta je bilo? Da li su popravili kvar?
            Boost or bust...

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              da, resio, gumice na diznama, tako je gubio vakum...

              prvo sam pogledao ceo sistem za gorivo, pa onda i taj povratni ventil i na kraju gumice...
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              Working...
              X