Ljudi, imam problem sa Astrom G:
Upalim auto pre neki dan, kad poce da se cuje nekakvo struganje, zujanje (kao da neki elektromotor nece da se zaustavi), sve to iz predela centralne konzole. Gledam sta cu, palim-gasim ventilator, klimu, nista. Kad sam poceo da pomeram onaj kotur sto kontrolise klapnu toplo-hladno, nasao sam jedan plozaj na kojem zujanje prestaje. To je samo taj jedan polozaj, jedna tacka, kad se taj kotur nalazi skoro do kraja na hladnom. Odem u servis, i tamo kazu da se pokvario ventil grejanja kabine koji pusta tecnost iz rashladnog sistema u radijator za grejanje kabine. Radi na bazi elektromotora. Navodno se ne popravlja, nego mora da se stavi novi. To sve uz raskopavanje centralne konzole, ispustanje antifriza...Cena popravke je: deo 8800 din. + ruke oko 5000 din.
Jedan drugi majstor je iskopcao dzek da taj ventil ne bi radio, tj. zujao. Sad je ostao navodno u otvorenom polozaju, kao za grejanje, mada i dalje imam i grejanje i hladjenje, i klima radi. Kaze da je posledica to da cu imati nesto slabije hladjenje, jer je sada stalno vrela tecnost u radijatoru kabine.
I sad ne znam sta da radim, to je prilicno skupo, a sto je jos cudnije, ovi u Opel Arsenijevic kazu da treba da se uradi dijagnostika i da se to resetuje kompjuterski. Ne znam da li su me najbolje razumeli jer sam im objasnjavao kvar preko telefona. Svi drugi majstori odmahuju glavom na taj predlog i kazu da je u pitanju mehanicki kvar tog ventila-elektromotora i da je zamena jedino resenje.
Imate li neki predlog, sta da radim?
Upalim auto pre neki dan, kad poce da se cuje nekakvo struganje, zujanje (kao da neki elektromotor nece da se zaustavi), sve to iz predela centralne konzole. Gledam sta cu, palim-gasim ventilator, klimu, nista. Kad sam poceo da pomeram onaj kotur sto kontrolise klapnu toplo-hladno, nasao sam jedan plozaj na kojem zujanje prestaje. To je samo taj jedan polozaj, jedna tacka, kad se taj kotur nalazi skoro do kraja na hladnom. Odem u servis, i tamo kazu da se pokvario ventil grejanja kabine koji pusta tecnost iz rashladnog sistema u radijator za grejanje kabine. Radi na bazi elektromotora. Navodno se ne popravlja, nego mora da se stavi novi. To sve uz raskopavanje centralne konzole, ispustanje antifriza...Cena popravke je: deo 8800 din. + ruke oko 5000 din.
Jedan drugi majstor je iskopcao dzek da taj ventil ne bi radio, tj. zujao. Sad je ostao navodno u otvorenom polozaju, kao za grejanje, mada i dalje imam i grejanje i hladjenje, i klima radi. Kaze da je posledica to da cu imati nesto slabije hladjenje, jer je sada stalno vrela tecnost u radijatoru kabine.
I sad ne znam sta da radim, to je prilicno skupo, a sto je jos cudnije, ovi u Opel Arsenijevic kazu da treba da se uradi dijagnostika i da se to resetuje kompjuterski. Ne znam da li su me najbolje razumeli jer sam im objasnjavao kvar preko telefona. Svi drugi majstori odmahuju glavom na taj predlog i kazu da je u pitanju mehanicki kvar tog ventila-elektromotora i da je zamena jedino resenje.
Imate li neki predlog, sta da radim?
Comment