Problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kris
    CBC Član
    • 06.04.2006
    • 12

    Problem sa paljenjem

    Pozdrav svima,
    nov sam na forumu a i novi vlasnik Mazde MX-3, '93. Nisam jos isao kod majstora za motor ali bolje da prvo pitam ovde jer vidim da ima dosta znalaca.
    Dakle, muci me paljenje. Kada je hladan, moram da dodam gas do kraja, dugo verglam i kada upali da par puta (2,3) dodam gas inace se gasi. Cim proradi motor radi perfektno. Oseca se i malo benzin u kabini kada u toku voznje stanem ili kada ga gasim, barem mi se cini. Sta vi strucnjaci mislite, sta moze (okvirno) da bude, cisto da me majstori ne prave dilejom, jer moje znanje o automobilima je priblizno NULI.

    Hvala unapred,
    Kris
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Dodaješ "gas" znači nedostaje vazduha...miris benzina...Deluje da neki brizgač "curi".Treba najpre izmeriti pritisak goriva u sistemu.
    Srećno!
    BP
    *************

    Comment

    • kris
      CBC Član
      • 06.04.2006
      • 12

      #3
      Da sam u Arilju znao bih kod koga da dodjem (nema veze sa ovim nego sa pročitanim postovima sa foruma)
      Rekoh, sto se kola tice, neznalica sam! Ako vam treba nesto u vezi kompa, slobodno pitajte. Jel' mogu da izmerim ja 'taj' pritisak goriva u svakom servisu ili ...?
      Brizgač, isto prvi put čujem... Nisam merio koliko trosi ali tu je oko 13 što mi izgleda ok s' obzirom da je testirana, odn. mučena.Ako je to neko crevo valjda bi se osećao uvek. Samo malo pojašnjenja doktore .
      Hvala, unapred!!!

      P.S. Srećno, znači može da bude nešto zajebato ili tek tako...?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Nije Arilje vec Arandjelovac

        Ta potrosnja od 13L je velika za taj motor....sto znaci da negde bespotrebno odlazi gorivo.

        Brizgac = injector = dizna (za gorivo)
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          Eto šta je ortak..uvek spreman da priskoči
          Hvala M !

          Comment

          • kris
            CBC Član
            • 06.04.2006
            • 12

            #6
            Bez smejanja molim

            Dobro je da nisam pomislio da je Arizona, ne bi me zacudilo
            Evo jos par molbi za Doktora Bocu iz ..., bolje da cutim! Ili bilo koga adekvatnog. Nedostaje vazduha - sada sam zvao lika koji mi je prodao Mazdu, kaze da nije menjao filter vazduha, jel' moguce da je do toga? (napominjem da sam neznalica, pise gore bez smejanja). Kaze da svecice nikada nisu menjane a da je auto stajao 2.5 godine. Kune se da je presla 103000 i cini mi se verovatnim. Kod njega je od 1995! Koje svecice da mu stavim? NGK su do j..., to sam ukapirao ali koje?
            Niste mi odgovorili gde mogu da izmerim pritisak goriva? Ko kod ima preporuku za kvalitetnog majstora neka pise na PM ili ovde posto ja ne nadjoh.
            Pre 2 jutra mi upali k'o munja iz prve ali se ono staro vratilo... Gde mogu da cistim injectore? Neki savet, mozda? Neki su mi predlagali tecnost u beznin ali sam sada search-ovao pa ima i za i za protiv. I sta da menjam uz ciscenje injectora? Lik je sipao ulje (polsinteticko 10-40, jel' bolje sinteticko i koje?) pre 500 km i promenio samo filter ulja. Da kada cistim brizgac menjam i filter goriva (cini mi se logicnim).
            I jos nesto, cini mi se da dok je hladan teze ubacujem u brzine. Sta moze da bude uzrok? Takodje bih voleo preporuku za servo, nesto mi je malo cudno tu, krci nesto, mada ne vuce ni na jednu stranu (odozdo je ok, 3 lagera promenjna, kao nova, mada je cukana sa vozaceve strane - igrala se deca).

            Jos jednom hvala svima, izvinite na gusenju!!!

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Nema Dr Boce ali ja sam tu kao njegova zamena
              Al si bre navrzao s pitanjima.

              Svecice NGK sa oznakom "BKR5E-11"

              Nedostaje vazduha "figurativno" tj. ne dostaje za tu kolicinu goriva koja je ubrizgana u cilindre (Vazduha ima normalno ali ima viska goriva) ali ako nije menjao filter naravno da ga treba promeniti.

              Izmeriti pritisak goriva? Kakvi su ti prikljuci na rampi za gorivo. Jesu holenderi ili creva sa selnama? Ako ne razumes pitanje da li mozes postaviti sliku motora?

              Za ciscenje injectora ces malo da sacekas posto smo saznali nesto novo u vezi svecica koje su verovatno uzrok problema prevelike potrosnje i ne dovoljnog sagorevanja goriva.

              Ulje je ok.

              Znaci odradi redovan servis, zamena filtera i svecica za pocetak....pa idemo dalje ako uopste bude trebalo

              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • kris
                CBC Član
                • 06.04.2006
                • 12

                #8
                normalno da nemam pojma jesu holanderi ili creva . Evo sike pa probaj da vidis ili mi reci koji deo motora da slikam ako ne vidis. Dogovorio sam se za sredu za majstora da promenim svecice i filtere pa cemo videti sta dalje.
                Imam jos 1 pitanje . Jeli normalno da su mi obrtaji u leru ~ 1600 a ako stisnem i drzim kvacilo padnu na ~ 800. Bas sam danas to primetio i par puta isprobavao, svaki put je tako. Nesto mi je cudno tu...

                Hvala M-power-u!!! Evo slike motora

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Holenderi su....no ne bitno sve vuce na to da se radi o necem sasvim drugom.
                  Ler od 1600 o/min je daleko preveliki, veci i od obrtaja hladnog starta, no ja ne vidim vezu sa pustenim i stisnutim kvacilom i tim drasticnim razlikama...
                  Nista zameni svecice i filtere, pa idemo iz pocetka.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • kris
                    CBC Član
                    • 06.04.2006
                    • 12

                    #10
                    Evo vratih se od majstora. Nazalost bez zamenjenog filtera goriva samo sa filterom vazduha i svecicama ali sa pronadjenim (barem se nadam) uzrokom opisanog problema.
                    Stvar je bila do plasticne(gumene) grane koja uvodi vazduh u motor. Vidi se na slici, bas tu gde je naborana je pukla pa me zato toliko to zezalo. On je to zalepio obicnim selotejpom i rekao mi da kupim neku bolju izolirku i lepo oblepim i da ce nestati problemi. Vec je malo bolje! URA!!!!
                    Raspitao sam se koliko bi kostalo menjanje zupcastog kaisa pa zamalo ne padoh . Samo usluga je 100? a delova mi naprica bruka koliko treba i bilo bi oko 3-400?. Mislim nisam zapisivao sta mi je pricao sta sve treba od delova, ozbiljan covek, lici mi da ne laze. Jel' moguce da ovoliko kosta?
                    Javljam kako ce da se ponasa auto kada ga oblepim (kupio bih ja tu plastiku ali on kaze da nema sanse da to nadjem ovde). I jedno pitanje, ako bih stavljao npr., one KN filtere jel ide u paketu i menjanje ovog dela (neposredno ispred metala - naboranog) ili ne?
                    Provozao je majstor kola, kaze da je ostatak ok, samo da vucem rucnu kada god mogu da se ne bi zaglavilo nesto , pa bih onda morao da menjam nemam pojma sta sve.
                    Hvala jos jednom svima na savetima!

                    Kris

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Nije ne moguce da tkz. veliki servis kosta toliko.

                      Sto se tice kupovine samog K&N to gumeno crevo ostaje gde je.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        Zubcasti remen, spaner, vodena pumpa, brtve za bregastu i radilicu, tri pogonska remena, antifriz i rad $800 USA. Standardizirano vrijeme 5 sati.

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #13
                          ortak ima istu mazdu i problem br jedan antifriz mora da bude mazdin ili ista specifikacija, morao je da menja svecice i kablove ... a kablove nemash kod nas da nadjesh zato shto je 6tak bio i na kompjuteru ali nisu mu mnogo pomogli ... proradi posle brisanja greshaka 200-300km i opet po starom ... morao je gore navedeno da uradi i josh neke sitnice...

                          inache za antifriz kazem zato shto su njemu vlazili chepovi sa obichnim i gubio je vodu ... kad je sipao oreginal antifriz proshle godine nije izgubio gram vode idiotizam, ali je tako ako se nevaram ide neki tamno zeleni ako boja ima veze sa nechim
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • kris
                            CBC Član
                            • 06.04.2006
                            • 12

                            #14
                            Cao Dutchman,
                            koliko sam primetio meni ne trosi antifriz ali je to planirano da se menja. Nije me bilo zbog prevelikih obaveza a i nisam zavrsio zamenu filtera goriva. Stvar sa lerom, podizanje - spustanje obrtaja (ako tvog ortaka muci isto) je i dalje aktuelno a mislim da sam resenje posle duzeg citanja nasao na ovim stranama: http://www.mx-3.com/phpbb2/viewtopic.php?t=42551 a nastavak je na http://www.mx-3.com/phpbb2/viewtopic.php?t=42552 inace sjajan sajt za sve vlasnike mx-3 sa kompletnim uputstvom skeniranim ( http://www.mx-3.com/95manual/ ) i dobrim forumom. Izgleda da je ovo pitanje u vezi obrtaja jedno od najcescih problema sa kojima se susrecu vlasnici 3-ke.
                            Pitanje za strucnjake glasi: Jel' moguce da je do TB-a (spominju se i TPS sensor, IAC valve) i moze li ovo da izvede jedan amater poput mene ili je ipak bolje da prepustim to nekome strucnijem? Ne izgleda mi nesto komplikovano ali me j... to sto je preporuceno da se neki delovi zamene a to cu naci ovde ali u snovima. Jel' bolje da sacekam prvo zamenu filtera za gorivo ili da cistim bez obzira na to?
                            Ima li nekoga da je isao u Mazdin ovlasceni servis dole u Karadjordjevoj i vredi li ici tamo? Sigurno su derikoze ali ako znaju posao nema veze. Valjda bi uradili dobro dijagnostiku...

                            Comment

                            Working...
                            X