PGM-fi problem,losije performanse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RICHIE
    CBC Početnik
    • 10.04.2006
    • 7
    • VRNJACKA BANJA

    PGM-fi problem,losije performanse

    nakon 5 minuta voznje pali se pgm-fi lampica i gori sve do gasenja auta. tada auto na par minuta izgubi gas totalno, sto se povrati stiskanjem i otpustanjem papuce gasa, zacuje se neko lupanje( kao da neko crevo lupa u karoseriju- proverio sam sve i sve je ok) i zasmrdi neka guma i onda je sve ok. to se desava vec 2-3 god. u pocetku se lampica palila u intervalima od 3-4 meseca, pa se onda nepali neko vreme, obicno posle dugotrajne voznje od par sati pri brzinama od 160-205km/h na auto putu. performanse su nesto losije, hvata na nesto dubljem gasu ( pre pojave ovog problema auto je ujedao na vrhu papuce gasa,nije bilo potrebno stiskati papucu dublje od 5 cm) i imam osecaj da se muci, motor pravi malo vece vibracije i da treba napomenuti da nema promene u potrosnji i dalje je negde na 8-9l, i potrosnja ulja je ok-10000km pola meraca manje, mada deo tog ulja odlazi kroz tri srafa na poklopcu motora koji propustaju. menjao sam sve filtere i ulja, jedino jos da probam aditiv za ciscenje injection systema. takodje sam iskljucivao sondu ali sve je isto. jedino u odredjenim trenucima obicno kada je nesto hladnije vreme na trenutak se vrate stare perfomanse. trebam napomenuti da je auto sa automatskim menjacem.u poslednjih godinu dana se pgm-fi lampica pali svaki put ali se jako retko desava gubitak gasa. proveravao sam treptanje lampice ispod sedista ali ne umem da procitam jer ona stalno trepce. u manualu pise da se mogu resetovati memorisane gresake da bi se dobio konkretan tj trenutni rezultat, pa me zanima dali cu time mozda upropastiti ECU tj njegova trenutna podesavanja.
    obisao sam razne majstore ali niko nije siguran po njihovim reakcijama vidim da nisu bas voljni prihvatiti posao. jedan kaze to je elektronika drugi kaze automatski menjac....
    voleo bih da znam da li je neko imao slicnih problema i kako ih je resio? ili pak ako neko prepoznaje problem i zna resenje neka se javi.
    PLEASE HELP jer obozavam ovaj auto
    hvala unapred
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Ortak imao slicne probleme na CRX-u iz 1985.Razlog su bili losi kontakti na ECU(zaprljani i korodirali pomalo od vlage,jer je ECU na patosu).Jel` ti merio neko pritisak goriva u sistemu?

    Comment

    • RICHIE
      CBC Početnik
      • 10.04.2006
      • 7
      • VRNJACKA BANJA

      #3

      nisam gledao ECU vec par godina, ali pogledacu. nisam merio pritisak ali znam da mi je crevo za sipanje goriva totalno propalo, krpio sam ga vec par puta ali bilo kog majstora kada pitam on kaze da to nema veze.
      hvala

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        ali znam da mi je crevo za sipanje goriva totalno propalo, krpio sam ga vec par puta
        Kako bi bilo da se rezervar skine i opere te da se zamijeni mrezica prije pumpe te filter goriva. Ako je cijev za sipanje bila otvorena u vise navrata bilo bi za ocekivati da imas smece u rezervaru.

        Comment

        • RICHIE
          CBC Početnik
          • 10.04.2006
          • 7
          • VRNJACKA BANJA

          #5
          Originally posted by Valent Vudriga
          ali znam da mi je crevo za sipanje goriva totalno propalo, krpio sam ga vec par puta
          Kako bi bilo da se rezervar skine i opere te da se zamijeni mrezica prije pumpe te filter goriva. Ako je cijev za sipanje bila otvorena u vise navrata bilo bi za ocekivati da imas smece u rezervaru.
          ma skidao sam prosle godine i sem kamenca nije bilo nicega, sve je ostalo isto...tek kada sam ga skinuo provalio sam da na dnu rezervoara na hondama postoji sraf za ciscenje kao sa uljem tako da vise nema potrebe za skidanjem doticnog

          Comment


          • #6
            ECU Location

            The ECU is located under the driver's seat. With the ignition switch in the "on" position and the engine OFF, the red LED on the ECU will flash the trouble codes. For example, 2 flashes, pause, 3 flashes would mean code 23. Codes are displayed in ascending order



            Za pocetak.
            Ako vec znas gde je ECU.
            Resetuj ga slobodno , Tako sto ces izvaditi osigurac za ECU ili skinuti klemu sa akumulatora . Vozi ga dok se ne upali lampa za engine, ili ga pusti da se zagreje u mesto do pune radne temperature pa mu drzi gas na preko 3000 rpm. neko krace vreme dok se ne upali lampica. Pa ocitaj greske.
            Imas listu kodova na ovoj gore adresi.
            Pozdrav!!!!!!

            Comment

            • coco
              CBC Senator XXL
              • 24.10.2004
              • 476
              • i`am from the land that is placed nowhere

              #7
              Re: PGM-fi problem,losije performanse

              Originally posted by RICHIE
              nakon 5 minuta voznje pali se pgm-fi lampica i gori sve do gasenja auta. tada auto na par minuta izgubi gas totalno, sto se povrati stiskanjem i otpustanjem papuce gasa, zacuje se neko lupanje( kao da neko crevo lupa u karoseriju- proverio sam sve i sve je ok) i zasmrdi neka guma i onda je sve ok.
              sve osim gubljenja gasa, lupkanja i mirisa paljevine sam imao kada sam stavio zamjensku lambda sondu. bit ce da ti je lambda vrisnula. palila mi se lampica od pgm-a kade se motor zagrije na radnu temperaturu. stanem, iskljucim, ohladim motor i upalim - lampica se ponasa normalno. do zagrijavanja na radnu temperaturu i onda opet. i to mi se dogadjalo samo kad sam vozio na duge relacije pri 3000 rpm pa navise. ECU je davao 1 blink gresku (po code knjizi - o2 sensor iliti lambda sonda)
              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

              Comment

              Working...
              X