Auto je citroen XM 2.0i multipoint ubrizgavanje, ima klasican razvodnik paljenja.
Kada auto radi na benzinu trokira, cim prebacim na plin trokiranje se izgubi i motor radi normalno. Znaci prima gas uravnotezeno bez trzaja. Cim vratim na benzin situacija se promeni i motor pocne da trza i trokira. Is toga zakljucujem da problem nije u svecicama, uopste u struji vec da je problem u snabdevanju motra gorivom.
Posto sam skoro promenio motor, promenio sam i brizgace - injektore. Motor koji je ubacen sam prethodno vozio u drugom autu bez problema. Znaci trebalo bi da problem bude u pumpi???
Moze li pumpa tako da zeza ili da problem trazim negde drugde?
Kada auto radi na benzinu trokira, cim prebacim na plin trokiranje se izgubi i motor radi normalno. Znaci prima gas uravnotezeno bez trzaja. Cim vratim na benzin situacija se promeni i motor pocne da trza i trokira. Is toga zakljucujem da problem nije u svecicama, uopste u struji vec da je problem u snabdevanju motra gorivom.
Posto sam skoro promenio motor, promenio sam i brizgace - injektore. Motor koji je ubacen sam prethodno vozio u drugom autu bez problema. Znaci trebalo bi da problem bude u pumpi???
Moze li pumpa tako da zeza ili da problem trazim negde drugde?
Comment