Englezi bi rekli misfajer ili ti trokiranje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    Englezi bi rekli misfajer ili ti trokiranje

    Auto je citroen XM 2.0i multipoint ubrizgavanje, ima klasican razvodnik paljenja.

    Kada auto radi na benzinu trokira, cim prebacim na plin trokiranje se izgubi i motor radi normalno. Znaci prima gas uravnotezeno bez trzaja. Cim vratim na benzin situacija se promeni i motor pocne da trza i trokira. Is toga zakljucujem da problem nije u svecicama, uopste u struji vec da je problem u snabdevanju motra gorivom.

    Posto sam skoro promenio motor, promenio sam i brizgace - injektore. Motor koji je ubacen sam prethodno vozio u drugom autu bez problema. Znaci trebalo bi da problem bude u pumpi???
    Moze li pumpa tako da zeza ili da problem trazim negde drugde?
    https://t.me/pump_upp
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Moze li pumpa tako da zeza?
    Moze.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Pumpa ili regulator pritiska.

      P.S. Da li su stavljeni injektori sa istim karakteristikama kao predhodni?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Filter goriva.
        Missfire je paljenje smese (od strane svecice) pre nego sto je klip dostigao potrebnu tacku, tako da nije bas trokiranje u sirokom smislu te reci.
        Boost or bust...

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Pazi sad komplikacije, Dva srafcica koji drze razvodnu kapu su oblajznuli. Kapa se jedva drzi.
          Pritegao sam kapu (prirucno) dok nezamenim srafove i trokiranje je prestalo.
          Sad me buni sto trokiranja nije bilo kada vozim na plinu?
          https://t.me/pump_upp

          Comment


          • #6
            missfire moze da bude i potpuni izostanak paljenja u cilindru...Smeša odlazi u izduvni sistem i tamo eksplodira od toplote otuda karakteristican zvuk.Inace razlog moze biti bilo gde u sistemu za paljenje najcese VN kablovi ,svecice pa razvodnik paljenja ili kod vecine danasnjih automobila DIS modul (Distributorless Ignition System) sa (pripadajucom) upravljackom jedinicom.
            Djukicu moguce je jer sagorevanje plina zahteva drugacije parametre rada sistema za paljenje od sagorevanja benzina.Moze se reci da si imao srece.Vazno je da znas da su sistem za ubrizgavanje (fuel injection system) i sistem za paljenje(ignition system) u principu dve odvojene celine koje mogu biti upakovane zajedno (ECU),ali svakako moraju biti sinhronizovane

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Smeša odlazi u izduvni sistem i tamo eksplodira od toplote
              Jel to neki novi raketni pogon?

              Comment


              • #8
                Da,zapali se od temperature izduvnog sistema.Tako strada katalizator.Sta sam tako pogresno napisao da je privuklo paznju admin-a?

                Comment


                • #9
                  Valent,komentar me je podstakao na prelistavanje literature,knjiga koju drzim u ruci je u izdanju SAE deo teksta sam prekucao
                  "...the ideal operating temperature range is from about 400C to 800C..."
                  "...catalytic converters can be damaged in in two ways.The first is by the use of leaded fuel...itd itd
                  secondly,by engine misfire,which can cause the catalytic converter to overheat due to burning inside the unit.
                  -->BMW,for example,uses a system on some vehicles where a sensor monitors the output of the ignition HT system and,if the spark is not present,will not allow fuel to be injected."<--
                  ako si na ovo mislio onda ok

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    Smeša odlazi u izduvni sistem i tamo eksplodira od toplote
                    Kljucna rijec je eksplodira. Dali nesagorjeli benzin iz cilindra eksplodira ili samo sagorjeva u katalizatoru. U tvom originalnom napisu nije spominjan katalizator, samo "izduvni sisyem".

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      mislim da je resenje vrlo jednostavno. ja sam imao kontra problem. u sustini cu ti napisati resenje u dve reci:
                      ZAZOR SVECICA
                      nisam verovao da je to u pitanju... slusaj:

                      ***benzin trazi jedan zazor a gas drugi. naci kompromis je vitalno za injection motor jer ne vozi iskljucivo na jednu vrstu goriva. ja sam imao TVOJ PROBLEM iz naslova ali kod GASA. smanjio sam zazor za 0.1mm i sad nema teorije da omane. a zezao me samo tako. danima. slucajno pazario spijun listice i eto. resio stvar.

                      ne mora da bude da sam u pravu. aj probaj, nista ne kosta...

                      poz.
                      .

                      Comment

                      Working...
                      X