skoda felicia, iskopchano nesto :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #16
    e da, i u slucaju da su opet u sl. fazonu, dajte preporuku za nekog drugog skoda majstora
    elem, sad mi lik reche, iskljuchio je to zbog prevelike (?!) potrosnje, i da je zbog naseg loseg goriva motor s tim lose radio

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      rad lambda sonde nema veze sa gorivom, daje informaciju o kolicini kiseonika u sagorelim gasovima.
      ja bih bezao sprintom sto dalje od tog lika..

      bez lambda senzora motor uopste ne moze da radi u predvidjenim tolerancijama, tek sada je totalno u autu...bez ikakve kontrole sagorevanja.
      strasno sta sve moze da se cuje
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #18
        pa ok, daje info o kolichini kiseonika, pa se po tome koriguje kolichina benzina u smesi, ne?
        to bi trebalo da moze da se proveri u dijagnostici, tj. da li je sonda ispravna (ili sta vec)?

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #19
          Naravno...ja te i pitah da li je "kačen"...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            i da je zbog naseg loseg goriva motor s tim lose radio
            ovo je netacno navedeno kao uzrok, sa bilo kakvim gorivom bilo gde na svetu uz otkacenu lambda sondu motor nece moci ispravno da radi u predvidjenim tolerancijama.
            zato je iskopcavanje lambda sonde uzrok problema a ne gorivo kao takvo.

            gorivo je mozda doprinelo da lambda sonda ima kraci radni vek (prosek je oko 50.000km do 80.000km kada je ioanko predvidjeno da se menja), i tek posredno moze da se ubroji kao uzrok.

            lambda sonda je osetljiva na olovo i ne sme nikada da se sipa olovni benzin, na sumpor nije osetljiva sve dok se sagorevanje unutar motora potpuno i bez stvaranja taloga (koksa) na samoj sondi.


            zato sam naveo, da bih bezao od tog majstora koji je pobrkao uzroke i posledice pa leci posledicu pogresnom terapijom.
            a nije ni odradjena dijagnostika da se sazna stvarno stanje..ovako na bazi pretpostavki sta bi bilo kad bi bilo moze svasta da ispadne kao stvari uzrok losem sagorevanju (od svecica, dihtunga u****, ventila, EGR ventila, sistema recirkulacije uljnih para itd).

            kacenje na dijagnosticki uredjaj je tek pocetni korak za najkrupnije kvarove, mnogo sitnih koji uticu na rad motora se uopste na beleze i ne prate putem OBD sistema.

            pogotovu volumetrija disanja motora kao temelj bilo kakve dijagnostike uopste nije obuhvacena kroz elektronsku dijagnozu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Ji 4Tze
              CBC Senator XXL
              • 04.05.2006
              • 806
              • bg
              • Honda CR-V 4WD

              #21
              Originally posted by Dr Boca
              Naravno...ja te i pitah da li je "kačen"...
              od kad sam ja uzeo auto, nije.

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #22
                Ji dovlaci se kod mene na nbg, imam dijagnostiku, pa cemo kacimo felaciO.

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #23
                  Odlično...očitajte greške, uključite sondu, resetujte greške i onda proverite posle probne vožnje...Obavezno parametre pogledajte, pa ako zatreba, postujte da vidimo ...

                  Comment

                  • Ji 4Tze
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 806
                    • bg
                    • Honda CR-V 4WD

                    #24
                    sad bio do servisa i pricam s likom koji je to otkacio ponovo, i kaze 'mogu da ti prikacim, ali trosice ti 3l vise goriva, tako je na svim tim motorima' tako nesto..
                    aj vojka, samo da izadjem iz ove guzve pa cu ti se javim.
                    btw, jel moguce da niko vise na forumu nema ovaj model motora?

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #25
                      Ma idi ti do Vocka, i uradite ono sto je rekao dr B, pa de se to resi. U celoj prici, nisu bez razloga "glupi" Nemaci, sto bi rekao neki Misko u svom dvoristu, to stavili da bude bas na tom mestu i sa tim konektorima.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #26
                        Proveri da li ti je bio skidan MAF, odnosno zamenjen. Mozda je majstor skinuo tvoj MAF koji je dobar i zamenio ga pokvarenim (tako se obicno drugarima nabavljaju jeftion ispravni delovi) koji sada lose radi kada je lambda ukljucena. Kada se lambda iskljuci ni MAF ne radi pa ECU koristi drugi alogaritam, to moze da rezultira da auto ide cake nesto bolje nego kada je pokvareni MAF ukljucen.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • Ji 4Tze
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 806
                          • bg
                          • Honda CR-V 4WD

                          #27
                          e prvo da se izvinem sto se nisam ni javljao, bio sam na nekom putu.
                          dakle, taj MAF (znam sta je, ali ne znam ni kako izgleda ni gde se na ovom motoru nalazi) ne znam kako ni da proverim da li je menjan/bio los/zamenjen. Jeste auto servisiran u auto kuci Kole koju vidim ovde eto opravdano pljuju, mada ja nisam imao losih iskustava jer je prethodni vlasnik dobar sa onim jednim matorim tamo (a sin vlasnika zna tipa koji je servisirao ovaj auto), a i redovne su/smo musterije tako da su prema meni ok (nije mi delovalo da su ijednom pokusali da me nesto zavrnu ili sta vec).
                          E sad, ono sto je bitno, motor radi dobro, bio sam nekih par dana na tari i presao do sada nekih 2.5k km, pratio sam potrosnju, u proseku <6.5l. Onako kako sam prelazio recimo veci deo deonice s jednim sipanjem autoputem pa nesto malo po gradu (1/5 puta recimo), trosio je 5.8l, ovih 1000km do tare pa tamo pa nazad pa jos 150-200km u gradu - ~6.1l (znam da sam sipao na izlasku iz bg-a 32l pa u b.basti jos 29 i s tim presao tih hiljadu km). Motor radi odlicno, izduv je chist i sveukupno sam zadovoljan. Sad, verujem da ova sonda i treba da bude prikachena i da se sve proveri na dijagnostici (na koju nikako da odem) i po mogucstvu u drugom servisu ali nesto me mrzi da bacam pare kad sve radi kako treba
                          a znam da hoce (po prici samih vlasnika) da potrosi i vise po gradu (9-10l) ali to mi deluje normalno za takvu voznju (za to mi fala bogu auto sad ni ne treba, nemam bas obicaj da za svaku sitnicu sedam u kola).
                          Uglavnom, videcu kako ide kad zahladni (kapiram da je tada bitnija ta sonda - promena spoljne temperature pa treba da se koriguje smesa) ali do tada mozda i plinujem tako da eto, to bi bilo to
                          hvala svima

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Ako ti trosi koliko pricas da trosi, ne pipaj nista i teraj
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Ji 4Tze
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 806
                              • bg
                              • Honda CR-V 4WD

                              #29
                              evo bio danas kod ovog vockovog, sa ovim prikopchanim, dijagnostika javila (vocko, ispravi me ako sam pogresio) gresku oko termosonde i neki valve (ovo nisam ni zapazio kako treba)... uglavnom, resetovao je greske i posle malo veceg kruga po nbgd, vratili se i nikakvih gresaka nije bilo

                              Comment

                              Working...
                              X