BMW M21 problem s paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    BMW M21 problem s paljenjem

    Auto je BMW E34 1991. motor je turbo dizel M21

    Problem je sledeci nece da upali. Fino vergla ali nista od paljenja. Grejaci su ispravni. Filter goriva promenjen. Proverena pumpa u rezervoaru.

    Dalja provera svodila bi se na proveru BOS pumpe. Ali auto ima digital diesel electronics (DDE) te neznam sta dalje da radim....

    Jos nesto sto otezava situaciju je da je auto automatik...

    Osnovne podatke o motoru imam ali sve ostalo je problem..

    Trebaju mi podaci o M21 motoru BMW-a i digital diesel electronics (DDE)
    citanju kodova?

    Ili ako imate neki predlog (a da nije sibica i kantica) ajd pomozite?

    P.S. Izgleda da je BMW dizel jeres. O benzincima sam nasao i imam sve moguce podatke, seme, nacine provere...
    https://t.me/pump_upp
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    Daj malo preciznije:jeli 524td ili 525tds?Da li ne pali vruc ili hladan?Ili ne pali ni vruc ni hladan?DDS nemoj da te brine,popusti cevku na dizni,ako baca gorivo to je OK.Sve cu ti objasniti,samo mi napisi sta je u pitanju i sta te muci.Imas li nacina da meris kompresiju?Da li si ga uopste upalio?Kako radi kad upali ,mnogo pitanja,a malo saznanja,cekamo...

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Pa vidi 524TD to je M21 znaci stara generacija.
      M51 bi trebalo da bude 525TDS.
      Uzasno me nervira. Ajmo redom:

      1. Objektivno motor nebi trebalo da je toliko los da zbog kompresije nece da upali. sigurno bi mogao da se osvezi. A i problem sa sadasnjim paljenjem nastao je preko noci odnosno juce palio kako tako a danas nikako .

      2. Problem s paljenjem traje vec duze vreme. Prvo jutarnje paljenje morali smo da ga grejemo po 5-6 puta i tek onda da probamo da upali. Ako upali posle toga mogu da palim normalno ceo dan. Ako ga ostavim da stoji duze od 3 do 4 sata ponovo moram da ga greje 5-6 puta...

      3. Imao sam problem prosle godine, palio je odlicno na leru ali nije hteo da primi gas. Znaci regularno i besprekorno je radio na leru cak vukao kad ga prebacim u drajv ali dalje od 1500 obrtaja ni makac. Problem sam delimicno resio tako sto mi je u Servisu zamenjen ECU. Kazem delimicno jer je auto posle toga primao gas ali nije isao nikako. Ponasao se kao mercedes 123 200D . Tako smo presli nekih 15.000km.

      4. Skidao sam crevo od turbine i ona bas duva. Nisam merio koliko al stvarno duva dobro.

      P.S. Znaci da popustim 1 diznu i da vidim dal pusta gorivo. Mislio sam posto mi je ostao stari ECU da vratim njega pa da vidim da li ce da upali i radi dobro do 1300 obrtaja
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        [.

        2. Problem s paljenjem traje vec duze vreme. Prvo jutarnje paljenje morali smo da ga grejemo po 5-6 puta i tek onda da probamo da upali. Ako upali posle toga mogu da palim normalno ceo dan. Ako ga ostavim da stoji duze od 3 do 4 sata ponovo moram da ga greje 5-6 puta...]
        Da li ovo jos vazi ili je tako bilo ranije?Ja bih prvo proverio grejace i kompresiju(ne po sistemu-mora da je dobra...).Obicno je problem niska kompresija,preko noci se ocedi uljni film i nema paljenja,isto i kad odstoji par sati.Na losem motoru je dovoljan i 1 neispravan grejac da ne upali,bez obzira sto je napolju 35°C.Ako su ti preduslovi OK,treba ga prikaciti na dijagnostiku i videti da nema nesto neobicno,i na kraju ,kod njih cak hoce i pumpa da vrati gorivo nazad,a i da naprsnu dovodne cevi kod pumpe u rezervoaru,tako da i to moze praviti problem.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #5
          Grejaci su OK. Nedavno su zamenjeni svi. Proverio sam ih sve. E sad ovo za kompresiju znam ali vidi danas pali a sutra nece nikako...?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Ja bih prvo proverio grejace i kompresiju(ne po sistemu-mora da je dobra...).
            Prvi zakon dijagnostike je: Mjeriti, mjeriti i mjeriti.
            Grejaci su OK. Nedavno su zamenjeni svi. Proverio sam ih sve.
            Dali je provjereno koliko dugo i dobro griju i dali to rade svaki put? Funkcionalnost cijelog sistema? Relej koji aktivira grijace vjerojatno ima neku vremensku spregu sa nekim sensorom temperature.

            Dijagnostika je proces eliminacije ispravnih komponenti i njihovih funkcija isto koliko i pronalazenje neispravnih.

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #7
              Ja licno grejace proveravam tako sto skinem dizne i zavirim.U jednom prolazu vidim da li svi rade(cesto ljudi stave nove grejace ili ih provere skinute,a ne provere dolazi li struja do njih),kako rade,da li je neki mnogo taman ili greje koren grejaca,da li su odgovarajuce duzine,oblika itd.Posle toga obicno izmerim kompresiju i prekontrolisem dizne i imam dobru sliku situacije i mogu odluciti da li da sumnjam na pumpu visokog pritiska ili ne.

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8
                @ dieselman....
                JAP JAP JAP....

                @ Djukitj.....

                Kad verglash da li obrtaji skachu....
                TJ.... Kad zaverglash... da li ti Obrtaljka skochi??? i Drzi.. nekek obrtaje...

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  Ne jedino se posle nekoliko grejanja (5-6) kada zaverglam motor oglasi onako kao da uhvati na 1-2 cilindra i posle utihne odnosno vergla a nedaje znake zivota...
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    TAZZBOY:
                    Kad verglash da li obrtaji skachu....
                    Sensor radilice ???

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #11
                      DA DA DA DA DA DA.......
                      Ako VERGLASH a nemash OBRTAJE....
                      Senzor Radilice za OBRTAJE!!!
                      Zvekno i nema da pali.....
                      ETO RESHENJAAAAAA!!!!

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #12

                        Zameni senzor i POLETI!!!
                        PS...
                        Inache pored SAAB-a imam i 324D....
                        Hotju da stavljam ta govxxxxa DDE, ELEKTRO PUMU i FENCHE... DA mi poleti auto...

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #13
                          nije senzor radilice provereno ispravan...
                          nego sta ces da dobijes na autu 324d ako stais dde?
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            A i problem sa sadasnjim paljenjem nastao je preko noci odnosno juce palio kako tako a danas nikako
                            Prvo jutarnje paljenje morali smo da ga grejemo po 5-6 puta i tek onda da probamo da upali. Ako upali posle toga mogu da palim normalno ceo dan. Ako ga ostavim da stoji duze od 3 do 4 sata ponovo moram da ga greje 5-6 puta...

                            iz opisa ove dve stvari po mom iskustvu ukazuju da je motor odardio svoje- nema niti minimalnu kompresiju.
                            lek- generalna popravka.

                            prosao isto, samo bilo jednog oktobra..
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #15
                              kako najlakse da izmerim kompresiju
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X