OPEL ASTRA G - potreban rachunar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dukili
    CBC Veteran
    • 29.08.2005
    • 104
    • pancevo

    OPEL ASTRA G - potreban rachunar!

    u pitanju je ASTRA G 1.8 sport, Dusko Kukoleca je konstatovao kvar racunara i to se navodno ne popravlja vec treba nabaviti drugi.

    da li znate nekoga ko moze pomoci u popravci (ili nabavci), jer su mi ga nudili za oko 800eu...

    ima li neko predlog sta uraditi, kome se obratiti... da li neko ima slicno iskustvo?

    broj motora je x18xe120d99224
    broj sasije je w0l0tgf08w5275919

    HVALA!!!
    "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
    da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Moze li godiste tog modela?

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Proizvodio se od 1998-2000, tako da je jedno od tih godista.


      Da li je neki predhodni kvar doveo do kvara ECUa ili se desilo odjednom?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • dukili
        CBC Veteran
        • 29.08.2005
        • 104
        • pancevo

        #4
        godiste je 1998., auto je presao oko 130.000km.

        prethodno nije bilo nikakvih problema, pre oko 2 meseca je ugradjen brc sequent plin koji je radio odlicno. na nekoj dijagnostici je utvrdjena greska na lambda sondi na izduvnoj grani, ali je auto i sa tim "problemom" isao jako jako dobro. kad su pocele nevolje prvo sam zamenio lambdu, ali je sve ostalo isto - kao da i nije bila u kvaru.

        automobil se sad ponasa kao da je na tri cilindra, nema razlike da li je na benzinu ili plinu. stalno mu svetli check engine lampica, nema snagu, trese, brunda... HEEEEEELP!
        "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
        da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #5
          Siri se prica !!!
          IvanT:
          Da li je neki predhodni kvar doveo do kvara ECUa ili se desilo odjednom?
          Bilo bi dobro vidjeti kako se doslo do zakljucka da je PCM pokvaren. I L.
          sonda je bila proglasena pokvarenom, pa corak.
          Ako je plin u kombinaciji, vjerojatno se pocima brisanjem memorije i restauracijom rada motora na benzin, to je osnova za plinski sekvent.
          Dukili:
          HEEEEEELP!
          Bilo bi lakse kad bi imali na raspolaganju podatke dobivene analizom. Npr.
          koje greske su ocitane. Dali je smjesa goriva mrsava ili bogata........itd.
          Dali je vec radjen reset memorije?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            I ja sumnjam da je komp pokvaren. Prilikom montaže uredjaja često vidjam vrlo loše spojeve žica koje se koriste za plinski uredjaj tako da i to može biti uzrok problema. Isto tako loše podešena smeša kao što Valent sumnja isto dovodi do lošeg rada motora na benzin.

            Vrlo česta greška "dijagnostičara" je da grešku lambda sonde proglase za lošu lambda sondu i normalno da zamena novom ne daje rezultate jer nije ni pokvarena, samo očitava pogrešnu smešu u dužem periodu što računar na kraju proglasi za grešku i zabeleži je.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Prilikom montaže uredjaja često vidjam vrlo loše spojeve žica koje se koriste za plinski uredjaj tako da i to može biti uzrok problema.
              Pravo u centar. Jedan cilindar ne radi ni na gasu ni na benzinu. Los kontakt je 99,99% uzrok ovog problema. Ostavljamo onaj 0,01% za nekog gremlina, mada ja vise ne verujem u njih.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • dukili
                CBC Veteran
                • 29.08.2005
                • 104
                • pancevo

                #8
                dobro, prihvatam sve, sad mi recite kod koga da idem? gde da trazim los kontakt? kod osiguraca, kablova...? zaboravih da kazem, kad je promenjena lambda, zamenjena je i JEDNA svecica, (bila je mnogo masna, ili tako nesto. sacuvao sam sve 4 stare koje su menjane pri instalaciji plina), ne znam tacno koji cilindar, provericu - i auto je radio odlicno do sutra ujutru. znaci, mozda je i neki toplo-hladni kontakt??

                dajte mi majstora koji ce naci taj los kontakt, resetovati memoriju benz.racunara...

                ne znam tacno kodove gresaka, probacu da ih dobijem.
                "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
                da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #9
                  Ni Shekspir nije pisao ovako dobre komedije zabluda.

                  Zaboli te nozni palac, a majstor Dusko odmah udari na transplantaciju mozga. No posto je to komplicirana operacija i posto znaju da mozak ne radi dobro bez osjetila poput oka, najprije zamijene lijevo oko. Na koncu kraja ispadne da je pacijent kupio tijesne cipele i da mu treba..........................
                  Nego, .....................kakve su gume montirane na tom autu???

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Originally posted by dukili
                    dobro, prihvatam sve, sad mi recite kod koga da idem? gde da trazim los kontakt? kod osiguraca, kablova...? zaboravih da kazem, kad je promenjena lambda, zamenjena je i JEDNA svecica, (bila je mnogo masna, ili tako nesto. sacuvao sam sve 4 stare koje su menjane pri instalaciji plina), ne znam tacno koji cilindar, provericu - i auto je radio odlicno do sutra ujutru. znaci, mozda je i neki toplo-hladni kontakt??

                    dajte mi majstora koji ce naci taj los kontakt, resetovati memoriju benz.racunara...

                    ne znam tacno kodove gresaka, probacu da ih dobijem.
                    Valent radi sve metodično pa ga ova anarhija i priča gluvih telefona zabavlja ali je ovde situacija takva da je Šekspir mala deca u pisanju tragedija a bogami i komičari bi se postideli

                    "Dajte mi majstora" pa di da ga pošaljemo
                    Ako želiš pravu pomoć moraš otići na dijagnostiku gde treba da ti iščitaju kodne greške i analiziraju izduvne gasove. Ako oni ne znaju šta će sa tim, ti to lepo prepiši ili ako mogu da odštampaju pa pošalješ ovamo. Verujem da će Valent onda imati šta da ti pametno kaže.
                    Ako smo mi (IvanT i ja) u pravu onda ti ne valja neki spoj gde se uzima signal sa dizne za rad sekvencijalnog uredjaja.

                    To bi opet trebalo da pokaže dijagnostika da ne radi dizna ta i ta, pa je onda lakše i da se nadje u čemu je problem.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Sto da kazem, ponedjeljak je. Ponedjeljkom sam malo "nabrusen", a dukili
                      bacio sol na otvorenu ranu. Morat cu pisati novi pravilnik o zahtjevima za pomoc, tako da se sva povijest simptoma i popravaka postavi u prvom postu.

                      S druge strane, zalosno je da vlasnik automobila mora raditi posao servisa i mehanicara koji nisu u stanju dijagnosticirati mrtav cilindar ili mrsavu smjesu.

                      Valjda se najprije ustanovi koji cilindar ne radi i dali zbog nedostatka goriva ili iskre, pa se tek onda trazi dalje..........................da ne duzim.

                      Dukili, ili nadju strucnu garazu, ili nekoga tko se ne stidi priznati da nezna i spreman je prihvatiti pomoc.
                      Mene ljuti to sto majstor Dusko mlati praznu slamu, a raja onda dodje kod mene i drzi me za lopova i nesposobnjakovica.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        Mene ljuti to sto majstor Dusko mlati praznu slamu, a raja onda dodje kod mene i drzi me za lopova i nesposobnjakovica.
                        E da znaš kolko mene ljute
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • duško
                          CBC Početnik
                          • 14.09.2008
                          • 4
                          • Beograd
                          • lada niva

                          #13
                          i?

                          Šekspir bar napiše kraj...

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            #14
                            mene zanima da li je korištena univerzalna kablaža,ili kablaža sa konektorima za injektore.ako je univerzalna kablaža i ja tipujem na ono što su prethodnici napisali.ako žice nisu lemljene problema će sigurno biti

                            Comment

                            Working...
                            X