Pozdrav,
Drugar na opel astri g 1.8 sport (nije eco tec) ima 2 lambda sonde i stavio je kompletan sportski izduv znaci grana pa do kraja , sve drugo, i uz sve to je izbacio katalizator ...
Auto je besneo par kilometara dok komp nije pohvatao neke stvari i sada non-stop prijavljuje kvar na 2. lambda sondi
izmenom iste se utvrdilo da lambda nije u kvaru vec da usled promenjenih parametara auspuha laze kao strv 
Doduse, 1. lambda sonda je ostala u granicama velicina i ne javlja se kao kvarna i radi svoj posao u smislu kontrole smese, dakle nije se promenila boja auspuha niti se povecala potrosnja u rezimu zatvorene petlje
Drugar me je pitao da li bi se mogao napraviti lambda simulator koji ce lagati komp i sprecavati ga da vozi po gradu u limp modu....
U razgovoru sa Autogas guru-om Dorom dospeo sam do saznanja da to nece raditi jer ce komp posle par provera da skonta non-stop istu vrednost na lambdi i opet prijavi kvar!
Posto bi sprava koja tu i tamo varira signal mogla da se napravi uz pomoc mikrokontrolera koja opet i ne bi bila toliko skupa, ali bi me stajala nedelju - dve razvoja, to sad sebi ne mogu da priustim, jer opet, ne bi mogao da naplatim
Pa se pitam, da li bi se signal mogao skinuti sa 1. lambda sonde i uz pomoc naponskog razdelnika oboriti ili uz pomoc nekog operacionog pojacavaca povecati, za neku konstantu, da komp konta da ova druga lambda ipak seta kao i ova prva?
Da li je ova ideja normalna?
Poz
RAle
P.S. Diagrami 1. i 2. lambde bi mi mnogo pomogli, ispravni i neispravni
(sa osciloskopa)
Drugar na opel astri g 1.8 sport (nije eco tec) ima 2 lambda sonde i stavio je kompletan sportski izduv znaci grana pa do kraja , sve drugo, i uz sve to je izbacio katalizator ...
Auto je besneo par kilometara dok komp nije pohvatao neke stvari i sada non-stop prijavljuje kvar na 2. lambda sondi


Doduse, 1. lambda sonda je ostala u granicama velicina i ne javlja se kao kvarna i radi svoj posao u smislu kontrole smese, dakle nije se promenila boja auspuha niti se povecala potrosnja u rezimu zatvorene petlje

Drugar me je pitao da li bi se mogao napraviti lambda simulator koji ce lagati komp i sprecavati ga da vozi po gradu u limp modu....
U razgovoru sa Autogas guru-om Dorom dospeo sam do saznanja da to nece raditi jer ce komp posle par provera da skonta non-stop istu vrednost na lambdi i opet prijavi kvar!

Posto bi sprava koja tu i tamo varira signal mogla da se napravi uz pomoc mikrokontrolera koja opet i ne bi bila toliko skupa, ali bi me stajala nedelju - dve razvoja, to sad sebi ne mogu da priustim, jer opet, ne bi mogao da naplatim

Pa se pitam, da li bi se signal mogao skinuti sa 1. lambda sonde i uz pomoc naponskog razdelnika oboriti ili uz pomoc nekog operacionog pojacavaca povecati, za neku konstantu, da komp konta da ova druga lambda ipak seta kao i ova prva?
Da li je ova ideja normalna?
Poz
RAle
P.S. Diagrami 1. i 2. lambde bi mi mnogo pomogli, ispravni i neispravni

Comment