Alfa 33 nece da pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    Alfa 33 nece da pali

    Auto je Alfa Romeo 33 1.5 sa dva karburatora, 1991. godiste.
    Kad sam probao da ga upalim ujutru, verglao je ali nije hteo da upali. Nakon nekoliko verglanja, sve je krace verglao, da bi na kraju samo pokusao da zavergla i onda u potpunosti stane.
    Pomislio sam da je do akumulatora, pa sam probao sa prijateljevim akumulatorom, ali ista stvar - nece ni da pocne.
    Napominjem da kad je jedna klema stavljena, a ja pokusavam da stavim drugu, cim njome dotaknem akumulator pocinje da varnici, a centralna brava pocinje sama od sebe da se otklucava i zakljucava. Takodje i alarm se ukljuci sam od sebe bez razloga.
    Koji bi mogao da bude razlog za to.
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ako neće da vergla potrebno je proveriti anlaser i kontakt bravu.
    Dovedeš direktno struju na automat anlasera sa akumulaotra.
    Ostalo je normalno jer je alarm i brava potrošač pa izaziva varničenje prilikom stavljanja klemne.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • darko-sice
      CBC Senator
      • 01.11.2005
      • 200
      • Aleksinac

      #3
      Druze riknuo ti je anlaser...kod majstora da ti resi....verovatno su mu otisle cetkice,obrada kolektora...mozda i biksne....
      POZDRAV

      Comment

      • Dzalf
        CBC Član
        • 28.07.2006
        • 85
        • Beograd/Zarkovo

        #4
        Super, k'o da nije dovoljno ovo sto se desava sa autom vec su mi nocas opljackali i autoelektricara, koji je trebao danas da dodje i da mi pogleda auto.
        Ja svratio do njega i imam sta i da vidim - covek u bedaku.
        Nego zna li neko, nekog autoelektricara koji bi dosao i pogledao u cemu je stvar i resio problem (Zarkovo ili okolina), posto ja nema boga da oteram auto do njega u stanju u kom je.
        Jednom Alfa, uvek Alfa!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Cudi me sto je pre toga normalno verglao i nije hteo da upali.

          Ako si siguran da je do anlasera upali na gurku pa teraj gore u crvenu zvezdu....Jablanicka ulica bese ili je vec neka druga
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Dzalf
            CBC Član
            • 28.07.2006
            • 85
            • Beograd/Zarkovo

            #6
            Ma problem je sto vise nisam niusta siguran.
            Malopre sam probao da ga upalim i vise nece da zavergla nijednom. Cak ni da proba da zavergla. Niti radi sirena, niti se vise cuje alarm, centralna brava nece ni da zakluca...
            Sad je akumulator znaci skroz prazan, a prekjuce nije bio prazan, vec je imao dovoljno struje za ove potrosace. A nisam vise pokusavao da verglam sve do danas.
            Zbog svega ovoga ja ponajpre sumnjam da mi negde gubi struju. I sumnjam da to ima veze sa alrmom, posto se on ranije ukljuci iz cista mira, ali ne znam ni sta ni kako.
            Jednom Alfa, uvek Alfa!

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Kako si rekao alarm i ostalo, potrošači... To je tačno pa isprazne akumulator a neki loši alarmi to rade jako brzo.
              Ako staviš drugi akumulator pa i onda neće da vergla, to je kvar.
              Prespajanje drugog akumulatora na ovaj potrošeni i ako kablovi nisu bar 20 kvadrata ne daje rezultat. Ovaj prazan odmah obori napon na onom punom i opet nema paljenja.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Dzalf
                CBC Član
                • 28.07.2006
                • 85
                • Beograd/Zarkovo

                #8
                Sta god da je u pitanju tera me u ludilo!!!
                Niti mogu da ikako oteram auto kod majstora, jer ne daje znake zivota, niti ima majstora da dodje i pogleda u cemu je stvar!
                Da poludis>
                Jednom Alfa, uvek Alfa!

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  izbaci ga na ler,daj kontakt,i dovedi plus sa akumulatora na onu malu (buksnu,zicu) koja dolazi sa kontakt brave na anlaser...trebalo bi kad si na kontaktu ,da kad tu pipnes sa zicom sa plusa sa akumulatora da zavergla.
                  zica nemora da bude debela..onako obicna kao iz instalacije auta neka...
                  ako pocne da vergla ,drugom rukom daj gas na karbu,ili predhodno povuci malo sauk.ili stavi nekog u kola.da daje gas kad zavergla.
                  PAZI GDE TI SE ANLASER NALAZI NA AUTU !!! ... nemoj neki kajs DA TI OTKINE PRSTE.!!
                  i auto OBAVEZNO NA LERU SA POVUCENOM RUCNOM!!

                  ako sumnjas da ti nesto vuce struju(prazni akumulator na iskljuceno).
                  skidaj jedan po jedan osigurac i probaj svaki put da li ti varnici klema..kad prestane da varnici to znaci da taj uredjaj koji je upravo na tom osiguracu koji si skinuo...pravi kratak spoj-problem.
                  nebi bilo lose da predhodno probas da napunis akumulator ili da stavis neki pun.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Dzalf
                    CBC Član
                    • 28.07.2006
                    • 85
                    • Beograd/Zarkovo

                    #10
                    @Zoranbg: Nisam stigao da proverim ono sto si me savetovao posto je vec pao mrak, ali sutra cim se vratim sa posla odmah pristupam proveri!
                    Ah da nisam spomenuo da nakon sto dam kontakt, kad okrenem kljuc da bih ga startovao, samo se cuje kratko CAK (ili mozda i CAK-CAK, vise nemam pojma) iz pravca gde se nalazi anlaser.
                    Jednom Alfa, uvek Alfa!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Znači da automat uklopi što opet znači da ti je akumulator prazan a kontakt brava ispravna. Jedan test manje
                      Ako tom priliko utrnu svetla na instrument tabli onda je akumulator definitivno prazan, ako ne utrnu anlaser je kaput.
                      Uzmi neki mali čekićak ili teži predmet i kucni po većem valjku anlasera, možda samo istrošene četkice nemaju kontakt. To važi ako svetla na tabli ne utrnu.
                      U svakom slučaju probaj to sa sigurno ispravnim akumulatorom. Mnogi automobili neće pokrenuti paljenje ako je napon ispod 9 volti.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Dzalf
                        CBC Član
                        • 28.07.2006
                        • 85
                        • Beograd/Zarkovo

                        #12
                        Ma probao sam da kucnem anlaser ali ne vredi!
                        Doslo mi je da ga celog dobro "iskucam"!
                        A ono postaje prava misterija - vise ne znam ni sta da mislim.
                        Lampice na instrument tabli ne utrnu, ali i ne svetle!!! U stvari u pocetku svetle, a onda pocinju da trepere. Da se zatamnjuju i posvetljavaju i tako redom. CAK se culo samo prvi put kad sam probao da zaverglam a onda se nije vise ni to culo. U stvari sve do kraja - tada nije dat kontakt, nego je kljuc samo bio u bravi u nultom polozaju i culo se to CAK vise puta zaredom.
                        A da zaklucam - ma nema ni pojma - brava radi ko luda (i ona cakne po nekoliko puta a niti zakljuca niti otkljuca, jednostavno samo cakce).
                        Eto i ja polako pocinjem da ludim!
                        Jednom Alfa, uvek Alfa!

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Ima li netko voltmetar u tvom sokaku? I da najprije kucnemo tako da se nemora traziti rupa u tarabi.

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            Najjednostavnije ti je da skines alnaser i odneses na sredjivanje. Kako si opisao, izgleda da je automat zalepio, i kako spojis klepu tako krene da varnici i da prazni akumulator. Automat kada zalepi ne znaci da je zalepio celom povrsinom, tako da moze da se desi da nema snage da okrene ali intezivno prazni akumulator. Remont alnasera nije skup i gore je vec neko opisao sta se radi. (cetkice, kolektor i biksne)

                            Comment

                            • Williams
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2006
                              • 556
                              • Beograd- Cerak

                              #15
                              Jel si probao na gurku da ga upalis? Ako ne uspes iscimaj nekog drugara da te odslepa gore do Maxi Diskonta na Vidikovcu. Odmah posle njega (u pravcu ka Labudovom) je autoelektricar Laki. Ja sam pre neka 2-3 meseca na renou radio anlaser i platio oko 1500 dinara.

                              Comment

                              Working...
                              X