Molim za pomoc! opel X16XEL motor sistem multec-s.
Pri prvom paljenju hladnog motora trokira i menja obrtaje oko 5 sekundi dok se kazaljka obrtomera ne ustali na 1500RPM i onda normalno spusta obrtaje na ler gas.
Ako se motor iskljuci pre nego sto se zagreje i ponovo upali onda sve radi normalno i odmah podigne obrtaje na 1500.
Izgleda da se problem javio mojom krivicom jer sam u autodati nasao uputstvo za testiranje nekih senzora
1)senzor temperature rashladne tecnosti(otpor) 2)RPM senzor(otpor) i 3)DIS modul (napon i otpori na primarnom konektoru).
Kod testiranja napona na konektoru DIS modula kontakt u bravi je bio ukljucen,valjda to nije izazvalo neki problem sa ECU?Jer kad sam sve vratio na mesto i upalio auto-neprijatno iznenadjenje.
Svi konektori provereno stoje na svom mestu.Motor ler gasa je ociscen u servisu i nije do njega.Engine check lampica se NE pali.
Pri prvom paljenju hladnog motora trokira i menja obrtaje oko 5 sekundi dok se kazaljka obrtomera ne ustali na 1500RPM i onda normalno spusta obrtaje na ler gas.
Ako se motor iskljuci pre nego sto se zagreje i ponovo upali onda sve radi normalno i odmah podigne obrtaje na 1500.
Izgleda da se problem javio mojom krivicom jer sam u autodati nasao uputstvo za testiranje nekih senzora
1)senzor temperature rashladne tecnosti(otpor) 2)RPM senzor(otpor) i 3)DIS modul (napon i otpori na primarnom konektoru).
Kod testiranja napona na konektoru DIS modula kontakt u bravi je bio ukljucen,valjda to nije izazvalo neki problem sa ECU?Jer kad sam sve vratio na mesto i upalio auto-neprijatno iznenadjenje.
Svi konektori provereno stoje na svom mestu.Motor ler gasa je ociscen u servisu i nije do njega.Engine check lampica se NE pali.
Comment