Problem sa hladjenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Problem sa hladjenjem

    Kad pre kupih auto, kad pre poce da zeza....
    Elem, u pitanju je BMW 318i, 1991.godiste...kupio sam ga pre desetak dana i sve je radilo savrseno, temperatura je uglavnom stajala malo ispred polovine, kad sam bas u gradskoj guzvi dodje i do sredine, al kad podjem, odmah se pomeri milimetar-dva ulevo....i pre neki dan, kad je bilo 40 stepeni, opterecen auto, a idem 160-180, i tako dvadesetak kilometara, vidim da je malo pomerio kazaljku za temperaturu i da stoji na sredini. Kad stigoh gde sam posao, otvorim haubu, a tamo sve mokro, antifriz je izlazio kroz jednu rupicu pored cepa na hladnjaku na kojoj pise...nestoLUFTUNG ( imate slike, pa vidite). Kad se ohladio, ja sipam u hladnjak oko 1,5 l vode,zatvorim cep, upalim auto i kad dam jak gas, ono siklja kroz tu rupicu...Vratim se kuci sve motreci na temperaturu ( koja se ponasala normalno, jedino kad sam stajao na naplatnoj rampi malo je otisla nadesno, al uglavnom nista kriticno)...Danas, hladan auto, sipana voda do oznake na hladnjaku, malo vozen auto i... isto se ponasa, na neku foru nabija pritisak i pre nego sto je dostigao radnu temperaturu, i siklja voda na onu rupicu. Pomagajte, sta da radim, u cetvrtak treba da idem u BG, u petak ugradjujem plin kod Ivana, a gde da podjem sa ovakvim autom....Znaci, bas mi je hitno!
    P.S. Ventilator okrece, visko bi mogao da bude i u boljem stanju po mom misljenju, odnosno da pruza veci otpor kad je hladan, al nije los u principu....mada sumnjam da problem ima veze sa njim, jer onamo siklja voda i pre nego sto dostigne radnu temperaturu, dovoljno je samo da dam jak gas...
    [img=http://img317.imageshack.us/img317/6266/pic0008gd4.th.jpg]

    ovo je kad mu dam gas!
    [img=http://img243.imageshack.us/img243/3827/pic0009xe5.th.jpg]

    [img=http://img71.imageshack.us/img71/5940/pic0010oo3.jpg]
    [
    [img=http://img243.imageshack.us/img243/568/pic0011ad9.th.jpg]
    https://t.me/pump_upp
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Ne bih voleo da baksuziram,al da nije dihtung glave?Moguce da je vec bio nacet,odnosno da se perethodnom vlasniku pregrejao,ti ga malo isforsirao i...
    To je neko moje laicko razmisljanje....
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      To Luftung "dugme", ustvari saraf ti je saraf za odzracivanje sistema za hladjenje... Taj saraf bi gledano odozgo trebao izgledati kao ravan mali cep sa fabricki urezanim "krstom" od ruba do ruba istog... Na ovoj slici ja to ne vidim, kao da je "pojeden" i da ima neku rupicu prema gore, gdje izbacuje "vodu" kad se nadruka dovoljno pritiska...

      Pokusaj bolje uslikati, iz vece blizine, a javice se vec neko sa jos boljim iskustvom oko ovoga...

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #4

        evo ti bolja slika...ne vidi se nikakav krstic, a ona rupa kroz koju izbacuje vodu je fabricka (bar tako deluje), i pise iznad nje ENTLUFTUNG
        P.S. ulje mi izgleda cisto i lepo
        P.S.2 I kad uklonim cep hladnjaka i dam gas, izbacuje vodu na tu rupicu
        https://t.me/pump_upp

        Comment


        • #5
          http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t=radiator
          Covek je izgleda imao isti problem kao i ti. Poslao sam ti i par linkova na PP pa proveri. Koliko sam ja razumeo vrlo je moguce da je kod tebe taj sraf samo odvrnut ili eventualno slomljen (oprez ako ga zavrces).

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Ako je to uopste sraf, lici da je lepo zavrnut, a voda siklja ISKLJUCIVO kroz onu rupicu za odzracivanje ( kod onog lika je curkala pomalo okolo)
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              jesi li dolivao obicnu vodu. Ako jesi promeni je za antifriz i destilovanu i lepo ozraci sistem.
              Da li kada ga upalis dok je skroz hladan i odvrnes cep ili krst (u tvom slucaju ravni) ispusta vazduh?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • vasulopulos
                CBC Član
                • 28.04.2006
                • 15
                • Novi Beograd

                #8
                Imam problemcic sa hladjenjem

                Imam Fiat Palio 1.2, išao sam na letovanje u Grčku po ovoj najstrašnijoj vrućini. Temperatura nešto iznad polovine a ventilator pali nešto iznad toga tačnije bliže 3/4. To mi se čini da je sve normalno u vožnji, medjutim problem nastaje kad se zaustavim tj ugasim auto a da on nije upalio ventilator, tada dolazi do povećavanja nivoa antifriza u boci i nivo dostigne zabrinjavajuću visinu skoro do čepa. To sam slučajno primetio i odmah upalio auto i nivo se odmah spustio na zadovoljavajuću visinu.Šta bi se desilo da to nisam primetio nesmem ni da pomislim. Inače nivo antifriza kada je auto potpuno hladan nešto ispod maximuma.
                Da li tu postoji neki problem, ja ga više nisam gasio a da ventilator ne odradi prvo svoje - posle toga nivo se ne podiže ( strah je čudo), a to je prilicno dosadno da cekam prvo da se upali pa da prestane i tako svaki put. Neko mi je rekao da mi možda neradi prva brzina ventilatora a ja neznam da li uopšte i postoje dve brzine.

                MOLIM ZA POMOC ako iko zna u čemu je problem

                PS. majstor kaže ako pali ventilator dobro je , baš njega briga, njemu bolje ako se pokvari eto njemu zaradice

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  uf...resen problem
                  Dakle, u pravu je bio Dren koji rece da to treba da bude krstasti sraf za odzracivanje....on je bio slomljen, verovatno pri prethodnoj zameni antifriza, pa je pri malo vecem opterecenju popustio...sad sam stavio originalni i sve funkcionise savrseno...(pu,pu, da ga ne urocim ) Evo i slike kako to treba da izgleda ( ovo sto je mokro okolo, to je od pranja hladnjaka od prosipanog antifriza)...jedino sto sam mu dosipao obicnu vodu, te moram uskoro da je menjam za antifriz...


                  na kraju ispade banalan problem, al uplasi me malo
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    ;?

                    Hajd' nek' sam i ja nekome pomogao... To je taj saraf koji sam pokusao opisati... Na prvoj slici ga nije bilo, bar ne u obliku kakav je na kraju stavljen... Uglavnom, bio je otvoren, tj. bila je jedna rupa kroz koju je pritisak izbacivao rekucinu...

                    Ja imam problem da vidim nivo tekucine u tom sudu, jer je kod mene "sestak" pa mali razmak izmedju suda i motora/propelera...

                    Kad smo vec kod toga, moze li "plasticno" neko od srtucnijih da objasni ispravnu proceduru odzracivanja ovakvih sistema...???

                    @M-power ??? Volio bih tacno nauciti, za buducnost, a svi su mi to samo "ofrljativnom" metodom objasnjavali...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Nista spektakularno. Posto je zatvoreni sistem hladjenja, otvori se krst, sipa se potrebna kolicina tecnosti, pusti se motor u rad i ceka zagrevanje na radnu temperaturu kada otvori termostat, kako povlaci dodaje se potrebna kolicina tecnosti do propisanog nivoa ili dok ne pocne prelivati na krst, kada se on zavrne.
                      Kada se motor ohladi proveriti za svaki slucaj kolicinu tecnosti u sudu sa strane hladnjaka i doliti poi potrebi.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dzalf
                        CBC Član
                        • 28.07.2006
                        • 85
                        • Beograd/Zarkovo

                        #12
                        Ljudi, posto vidim da se radi o problemu sa hladjenjem, i da mozete da pomognete, da spomenem i ja jedan problem.
                        Pre polaska na put u subotu dosipao sam vodu u rezervoar do vrha jer je nedostajalo oko pola litra. Tokom voznje auto je drzao temperaturu negde oko pola tj na 80C, sve do naplatne rampe na Bubanj potoku, gde je zbog velike guzve (cekao sam oko 20 minuta) za to vreme podigao temperaturu na oko 105C, i to u 22 casa, kada ni spoljnja temperatura nije bila bas velika. Po dolasku sam ga ostavio da prenoci i tek malopre sam otisao da vidim kako je stanje sa vodom i morao sam da dosipam oko 1 litar vode koju je potrosio. Ovo mi bas ne izgleda normalno, pa Vas pitam sta bi moglo da bude u pitanju, jer se plasim da nesto nije bas kako treba i da ne zeznem motor.
                        Jednom Alfa, uvek Alfa!

                        Comment

                        • Rendjo
                          CBC Senator XXL
                          • 26.06.2006
                          • 340
                          • Zadar HR

                          #13
                          Evo da se i ja potužim..naime za vrijeme ljetnih vručina i gužvi mi na laguni 1.6 16v ode temperatura preko polovice što sam i prije primječivao al mi je ventilator klime uvjek radio a sad kako sam imao lakši karambol probušen mi je hladnjak klime pa izbjegavam palit ventilator klime samo radi hlađenja motora samo ukoliko nije prijeko potrebno tj ako temperatura ne ode preko 100 stupnjeva..Sam sam isprobao i vidio da je termostat ispravan a termoprekidač ne znam..upali se ventilator ali jako kratko možda nekih 10sec..i neće prokuha al je to po meni previsoka temperatura(100-110stupnjeva..crveno je na 130 a radna temperatura je po meni 80-90stupnjeva).Mehaničar je probao i kaže da je to sve u redu i iako sam mu rekao da promjeni termoprekidač bez obzira on uporno kaže da je to u redu al ja se s s time ne mirim..bojim se da će mi roditelji zeznut auto jer oni ne pale ventilator klime jer znaju da nikakve koristi od nje nema..jel to stvarno normalno ponašanje termoprekidača?To se događa samo za vrijeme gužvi al znam da mi se prije palio ventilator čim bi ugasio auto nakon ganjanja preko 140 na autoputu a sad mi čak ni tad ne pali vetilator.Znaći kad ne radi klima diže se temperatura u gradskoj gužvi(bude 100-110).al neće u crveno..ja mislim da to šteti motoru..

                          Comment

                          • Rendjo
                            CBC Senator XXL
                            • 26.06.2006
                            • 340
                            • Zadar HR

                            #14
                            Zasad se protiv grijanja motora u gužvi branim paljenjem klime al ****š to kad mislim da ventilator treba žustrije reagirati a ne samo da se javi 10sec pa ga ne čujem po 3-4minute

                            Comment

                            Working...
                            X