Kad pre kupih auto, kad pre poce da zeza....
Elem, u pitanju je BMW 318i, 1991.godiste...kupio sam ga pre desetak dana i sve je radilo savrseno, temperatura je uglavnom stajala malo ispred polovine, kad sam bas u gradskoj guzvi dodje i do sredine, al kad podjem, odmah se pomeri milimetar-dva ulevo....i pre neki dan, kad je bilo 40 stepeni, opterecen auto, a idem 160-180, i tako dvadesetak kilometara, vidim da je malo pomerio kazaljku za temperaturu i da stoji na sredini. Kad stigoh gde sam posao, otvorim haubu, a tamo sve mokro, antifriz je izlazio kroz jednu rupicu pored cepa na hladnjaku na kojoj pise...nestoLUFTUNG ( imate slike, pa vidite). Kad se ohladio, ja sipam u hladnjak oko 1,5 l vode,zatvorim cep, upalim auto i kad dam jak gas, ono siklja kroz tu rupicu...Vratim se kuci sve motreci na temperaturu ( koja se ponasala normalno, jedino kad sam stajao na naplatnoj rampi malo je otisla nadesno, al uglavnom nista kriticno)...Danas, hladan auto, sipana voda do oznake na hladnjaku, malo vozen auto i... isto se ponasa, na neku foru nabija pritisak i pre nego sto je dostigao radnu temperaturu, i siklja voda na onu rupicu. Pomagajte, sta da radim, u cetvrtak treba da idem u BG, u petak ugradjujem plin kod Ivana, a gde da podjem sa ovakvim autom....Znaci, bas mi je hitno!
P.S. Ventilator okrece, visko bi mogao da bude i u boljem stanju po mom misljenju, odnosno da pruza veci otpor kad je hladan, al nije los u principu....mada sumnjam da problem ima veze sa njim, jer onamo siklja voda i pre nego sto dostigne radnu temperaturu, dovoljno je samo da dam jak gas...
[img=http://img317.imageshack.us/img317/6266/pic0008gd4.th.jpg]
ovo je kad mu dam gas!
[img=http://img243.imageshack.us/img243/3827/pic0009xe5.th.jpg]
[img=http://img71.imageshack.us/img71/5940/pic0010oo3.jpg]
[
[img=http://img243.imageshack.us/img243/568/pic0011ad9.th.jpg]

Elem, u pitanju je BMW 318i, 1991.godiste...kupio sam ga pre desetak dana i sve je radilo savrseno, temperatura je uglavnom stajala malo ispred polovine, kad sam bas u gradskoj guzvi dodje i do sredine, al kad podjem, odmah se pomeri milimetar-dva ulevo....i pre neki dan, kad je bilo 40 stepeni, opterecen auto, a idem 160-180, i tako dvadesetak kilometara, vidim da je malo pomerio kazaljku za temperaturu i da stoji na sredini. Kad stigoh gde sam posao, otvorim haubu, a tamo sve mokro, antifriz je izlazio kroz jednu rupicu pored cepa na hladnjaku na kojoj pise...nestoLUFTUNG ( imate slike, pa vidite). Kad se ohladio, ja sipam u hladnjak oko 1,5 l vode,zatvorim cep, upalim auto i kad dam jak gas, ono siklja kroz tu rupicu...Vratim se kuci sve motreci na temperaturu ( koja se ponasala normalno, jedino kad sam stajao na naplatnoj rampi malo je otisla nadesno, al uglavnom nista kriticno)...Danas, hladan auto, sipana voda do oznake na hladnjaku, malo vozen auto i... isto se ponasa, na neku foru nabija pritisak i pre nego sto je dostigao radnu temperaturu, i siklja voda na onu rupicu. Pomagajte, sta da radim, u cetvrtak treba da idem u BG, u petak ugradjujem plin kod Ivana, a gde da podjem sa ovakvim autom....Znaci, bas mi je hitno!
P.S. Ventilator okrece, visko bi mogao da bude i u boljem stanju po mom misljenju, odnosno da pruza veci otpor kad je hladan, al nije los u principu....mada sumnjam da problem ima veze sa njim, jer onamo siklja voda i pre nego sto dostigne radnu temperaturu, dovoljno je samo da dam jak gas...
[img=http://img317.imageshack.us/img317/6266/pic0008gd4.th.jpg]
ovo je kad mu dam gas!
[img=http://img243.imageshack.us/img243/3827/pic0009xe5.th.jpg]
[img=http://img71.imageshack.us/img71/5940/pic0010oo3.jpg]
[
[img=http://img243.imageshack.us/img243/568/pic0011ad9.th.jpg]
Comment