ukratko - imao sam probleme sa strujom na mercu, ali se poslije promjene kablova i svjecica sve smirilo. MEDJUTIM pojavio se sljedeci problem - auto ubrzava super do nekih 5000-5200rpm (2-ga brzina) a onda pocne da kilavi i da se gusi ali i dalje ubrzava do nekih 5700-5800rpm i nece dalje...ranije (prije dvije godine - nije vozen od tada osim ponekad) je zabijao u blokadu u svim brzinama a sada ni ne stigne do limitatora...
pri tome se ponasa kao da ga zaliva previse goriva - ugusi se a kad odpustim gas opet povuce.
koliko to moze da ima veze sa uglom paljenja? posto je podesavan na oko / uho, od strane osobe u ciju kompetenciju nisam pretjerano siguran
pri tome se ponasa kao da ga zaliva previse goriva - ugusi se a kad odpustim gas opet povuce.
koliko to moze da ima veze sa uglom paljenja? posto je podesavan na oko / uho, od strane osobe u ciju kompetenciju nisam pretjerano siguran

Comment