Pozdrav!!!
Od skoro imam Golfa 3 1.6i Benzinca MPI '96. godiste i imam nekoliko problema pa bih zamolio nekog da mi pomogne u resavanju istih... unapred hvala !
kad sam ga pazario imao je problem sa ler gasom... odnosno protokomerom... gasio se na ler a kad mu dajem gas normalno radi... e sad, taj protokomer je "remontovan", "repariran" ili nesto slicno posto je nov skup... majstor koji mi je to radio mi je rekao da je sredjeno ali da cu da imam problema eventualno kod hladnog motora dok se auto ne zagreje, i bas mi se to i desava... on pali k'o mina i odrzava ler gas na nekoj "normali" oko 800-900 obrtaja... ali cim krenem da se iz..is...(kako li se kaze)...parkiram, pa ono, malo napred malo nazad... i kad motam volan (servo) levo ili desno, ali uglavnom levo do kraja on mi se ugasi.... onda se iznerviram i malo ga isturiram , od 1500 do 2000 obrtaja, mada znam da nije dobro za hladan motor, ali sta cu, moram da krenem... i onda bude OK... znaci, dovoljno je da krenem autom nekih 50-tak metara i onda se sve ustali i bude OK.. a imam i problem sa klimom... ako je ukljucim dok je auto na leru u 99,5 % slucajeva mi se auto ugasi ili u 0.5 % slucajeva se trese pred gasenje... sta bih mogao da preduzmem a da ne dizem ler gas na recimo 1300 obrtaja... itd... i primetio sam da (to sam vec spomenuo ali...) kad "smotam" pun levi - autu takodje padne broj obrtaja... verovatno nesto vezano za servo... ali bih voleo neko strucnije objasnjenje... imam jos jedan problem... onaj kais sto se vidi , mislim, nije zupcasti, imam utisak da mnogo sisti .... znate, kola mi "shishte" k'o zmija.. ja bas nemam mnogo iskustva sa golfovima... mislim, kako treba da se cuje normalan golf... da vas vise ne peglam... Pozdrav ! btw, na drugom forumu mi neko rece da je mozda u pitanju neki step motor... pa eto jos jedne informacije
Od skoro imam Golfa 3 1.6i Benzinca MPI '96. godiste i imam nekoliko problema pa bih zamolio nekog da mi pomogne u resavanju istih... unapred hvala !
kad sam ga pazario imao je problem sa ler gasom... odnosno protokomerom... gasio se na ler a kad mu dajem gas normalno radi... e sad, taj protokomer je "remontovan", "repariran" ili nesto slicno posto je nov skup... majstor koji mi je to radio mi je rekao da je sredjeno ali da cu da imam problema eventualno kod hladnog motora dok se auto ne zagreje, i bas mi se to i desava... on pali k'o mina i odrzava ler gas na nekoj "normali" oko 800-900 obrtaja... ali cim krenem da se iz..is...(kako li se kaze)...parkiram, pa ono, malo napred malo nazad... i kad motam volan (servo) levo ili desno, ali uglavnom levo do kraja on mi se ugasi.... onda se iznerviram i malo ga isturiram , od 1500 do 2000 obrtaja, mada znam da nije dobro za hladan motor, ali sta cu, moram da krenem... i onda bude OK... znaci, dovoljno je da krenem autom nekih 50-tak metara i onda se sve ustali i bude OK.. a imam i problem sa klimom... ako je ukljucim dok je auto na leru u 99,5 % slucajeva mi se auto ugasi ili u 0.5 % slucajeva se trese pred gasenje... sta bih mogao da preduzmem a da ne dizem ler gas na recimo 1300 obrtaja... itd... i primetio sam da (to sam vec spomenuo ali...) kad "smotam" pun levi - autu takodje padne broj obrtaja... verovatno nesto vezano za servo... ali bih voleo neko strucnije objasnjenje... imam jos jedan problem... onaj kais sto se vidi , mislim, nije zupcasti, imam utisak da mnogo sisti .... znate, kola mi "shishte" k'o zmija.. ja bas nemam mnogo iskustva sa golfovima... mislim, kako treba da se cuje normalan golf... da vas vise ne peglam... Pozdrav ! btw, na drugom forumu mi neko rece da je mozda u pitanju neki step motor... pa eto jos jedne informacije
Comment