Mazda 323f

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    Mazda 323f

    mazda 323f 1600ccm 8ventila,multi point ubrizgavanje,1991. god. nesto manje od 200000 predjenih km. Naknadno ugradjen alarm. Nema ugradjen plin. Katalizator skino prethodni vlasnik i umesto njega samo zavarena cev.

    Na leru radi mirno i na normalnom broju ortaja,ali cim se da gas pocinje da se gusi,da radi neravnomerno i da se trese.Ponekad hoce da se ugasi.Ako se polako daje gas obrtaji idu skoro normalno do crvenog polja (oko 6000).Skoro nemoguce da se vozi svako dodavanje gasa i pocinje da gubi obrtaje i da trokira.Pod opterecenjem detonira.Sad se i malo teze pali i nece uvek da uhvati normalno da radi,ponekad se desava kao da radi na tri cilindra posle paljenja pa se kasnije stabilizuje.
    U principu ponasa se kao sto je OVDE opisano,samo sto ima benzina vise od pola rezervoara. Doduse pumpa je vadjen napolje i isprobavana i radi.Doduse nije meren pritisak nismo imali sa cim
    Svecice stavljene nove pre 500km,filter goriva menjan pre oko 7-8k km vilter vazduha pre oko 3k km.
    Nema "chek engine" lampicu,ali ima mogucnost ocitavanja gresaka i ne javlja nikakvu gresku.

    Sta i kako dalje ?
    Turbos make torque,and torque makes fun
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    Fali goriva. Skini dizne i odnesi na pranje. Posle radio-ne radio ja bih mu svejedno proverio pumpu i regulator pritiska u nekom servisu.
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Struja... Kablovi, svecice, bobina..
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #4
        Svecice su nove,njih otpisujem,danas ce da proverimo kablove i bobinu,a brizgaljke cim nadjem ko u Nihu cisti skidam i nosim.
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #5
          Danas nazalost nije nista uradjeno
          Doduse skoro nista napravljen je manometar i izmeren pritisak goriva u sistemu 2.5 bara,kada auto radi,tako da pumpa i regulator otpadaju.Sutra bi trebalo da odnesem dizne na ciscenje,videcemo sta ce biti.
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • Hypersonic
            CBC Veteran
            • 29.07.2006
            • 116
            • state of Medak, BGD

            #6
            Meni ovo smrdi na protokomer.
            Stercus accidit

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #7
              A meni na speed senzor ili cknock ako ga ima, ima li razlike na toplo hladno?
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                mozda

                komutator ???

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #9
                  Ociscene dizne,zahaljujuci Nitrouspower-u sutra se montiraju i videcemo sta ce da bude
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #10
                    Nisu brizgaljke
                    Posle ciscenja sve je isto.
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      si probao da otkacis o2 senzor da visia dali ce da secka, obrati paznju na prelazak sa poluugrejanog ka vrucem motoru
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #12
                        Zbog radova oko kuce nisam stigo skoro nista da proverim Mada promenjena je razvodna kapa i sve je ostalo isto.

                        Kako proveriti ispravnost MAFa ???
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • Hypersonic
                          CBC Veteran
                          • 29.07.2006
                          • 116
                          • state of Medak, BGD

                          #13
                          Na kjumpjuter
                          Stercus accidit

                          Comment

                          • Goranp
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2006
                            • 436
                            • Banja Luka

                            #14
                            @Ivaan

                            Pošto je i kod mene mazda i sličan problem
                            95% sam siguran da je MAF
                            Ali problem je što ni jedan kompjuter neće da pokaže da li je MAF senzor ispravan, jednostavno neće da izbaci podatke
                            Rekli su mi da moram u ovlašten servis pa kod njih - čega ovde nema

                            Mada kada otkačim MAF auto se ugasi....

                            Možda da pokušaš malo očistiti vruću žicu, ima objašnjeno ovde na forumu[/i]
                            Banjaluka Blog
                            http://gradbanjaluka.blogspot.com
                            Tattoo Picture
                            http://tattooaco.blogspot.com

                            Comment

                            • Hypersonic
                              CBC Veteran
                              • 29.07.2006
                              • 116
                              • state of Medak, BGD

                              #15
                              Problem je sto vecina "dijagnosticara" u servisima znaju samo da citaju podatke koje izbacuje kompjuter, a nemaju pojma da odrade dijagnostiku. Pa onda krenu da menjaju delove cija je ocitavanja komp izbacio kao losa, pa odmah "dijagnostikuju" da je taj deo crkao. Zamene deo, a problem isti.
                              Stercus accidit

                              Comment

                              Working...
                              X