mazda 323f 1600ccm 8ventila,multi point ubrizgavanje,1991. god. nesto manje od 200000 predjenih km. Naknadno ugradjen alarm. Nema ugradjen plin. Katalizator skino prethodni vlasnik i umesto njega samo zavarena cev.
Na leru radi mirno i na normalnom broju ortaja,ali cim se da gas pocinje da se gusi,da radi neravnomerno i da se trese.Ponekad hoce da se ugasi.Ako se polako daje gas obrtaji idu skoro normalno do crvenog polja (oko 6000).Skoro nemoguce da se vozi svako dodavanje gasa i pocinje da gubi obrtaje i da trokira.Pod opterecenjem detonira.Sad se i malo teze pali i nece uvek da uhvati normalno da radi,ponekad se desava kao da radi na tri cilindra posle paljenja pa se kasnije stabilizuje.
U principu ponasa se kao sto je OVDE opisano,samo sto ima benzina vise od pola rezervoara. Doduse pumpa je vadjen napolje i isprobavana i radi.Doduse nije meren pritisak nismo imali sa cim
Svecice stavljene nove pre 500km,filter goriva menjan pre oko 7-8k km vilter vazduha pre oko 3k km.
Nema "chek engine" lampicu,ali ima mogucnost ocitavanja gresaka i ne javlja nikakvu gresku.
Sta i kako dalje ?
Na leru radi mirno i na normalnom broju ortaja,ali cim se da gas pocinje da se gusi,da radi neravnomerno i da se trese.Ponekad hoce da se ugasi.Ako se polako daje gas obrtaji idu skoro normalno do crvenog polja (oko 6000).Skoro nemoguce da se vozi svako dodavanje gasa i pocinje da gubi obrtaje i da trokira.Pod opterecenjem detonira.Sad se i malo teze pali i nece uvek da uhvati normalno da radi,ponekad se desava kao da radi na tri cilindra posle paljenja pa se kasnije stabilizuje.
U principu ponasa se kao sto je OVDE opisano,samo sto ima benzina vise od pola rezervoara. Doduse pumpa je vadjen napolje i isprobavana i radi.Doduse nije meren pritisak nismo imali sa cim

Svecice stavljene nove pre 500km,filter goriva menjan pre oko 7-8k km vilter vazduha pre oko 3k km.
Nema "chek engine" lampicu,ali ima mogucnost ocitavanja gresaka i ne javlja nikakvu gresku.
Sta i kako dalje ?
Comment