Auto fiat panda selecta, motor 1.1 (bar tako pise u saobracajnoj, a s obzirom da je pus broj na njemu, nezam tacnu oznaku motora),
single point, cini mi se da radi u alfa-n jer nigde nisam mogao da nadjem map senzor...
razvodnik paljenja mehanicki, sa vakumom.
e sad, vakum membrana je probusena
a creva su nesto budzena..
.tako da mi predstoji zamena vakuma
crevo koje ide na vakuum razvodnika na drugom kraju je vezano na vod IZA leptira, tj, na leru je max vakuum, a na vecem loadu vakum opada (raste pritisak).
posto nisam do sad video ovakav sistem, vec samo one kod kojih je vod za vakuum vezan na venturi i ISPRED leptira, tj, na leru i punom loadu nema vakuma, samo na partial loadu.
medjutim procitao sam da postoje i sistemi kod kojih je razvodnik tako napravljen da linije za vakum ide iza leptira.
Da li neko zna kako na ovom autu treba da bude vezano crevo za vakum razvodnika, dakle iza ili ispred leptira (vacuum advance ili retard)?
single point, cini mi se da radi u alfa-n jer nigde nisam mogao da nadjem map senzor...
razvodnik paljenja mehanicki, sa vakumom.
e sad, vakum membrana je probusena


crevo koje ide na vakuum razvodnika na drugom kraju je vezano na vod IZA leptira, tj, na leru je max vakuum, a na vecem loadu vakum opada (raste pritisak).
posto nisam do sad video ovakav sistem, vec samo one kod kojih je vod za vakuum vezan na venturi i ISPRED leptira, tj, na leru i punom loadu nema vakuma, samo na partial loadu.
medjutim procitao sam da postoje i sistemi kod kojih je razvodnik tako napravljen da linije za vakum ide iza leptira.

Da li neko zna kako na ovom autu treba da bude vezano crevo za vakum razvodnika, dakle iza ili ispred leptira (vacuum advance ili retard)?
Comment