rezultati analize izduvnih gasova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    rezultati analize izduvnih gasova

    majstor mi stimao danas karb u mercu (W126 280S 1983.) i izaslo sljedece:

    Lambda = 0,950
    CO = 3,04
    CO2 = 11,4
    O2 = 1,24
    HC = 399

    (temp ulja 22'C, bezolovni 98)

    on tvrdi da je bolje nego kod novih auta da li je stvarno tako? posto meni ove cifre nista ne govore (ne bas nista ali jako malo...)
    P.S. katalizatora nema fabricki
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Majstor prica bajke. Ocitavanja s tvog auta nisu za usporedbu s novim autima. Smjesa je 5% bogatija od idealne. Pitanje je koja je tvornicka specifikacija za taj model. Mislim da je smjesa malo prebogata, koliko tocno neznam.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3


      Vrednosti su stvarno dosta dobre, za taj tip motora, jedino je temperatura ulja dosta niska, mada je pitanje da li je bila "zakacena" za motor. Ako je bila zakacena, postoji mogucnost da je otuda vrednost za CO dosta visa od normalne.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        OK, hvala!
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5

          Bmw 318i, E30
          Prokomentarisite malo,moze li se nesto ocitati, u kakvom stanju mi je motor, ovo je zapis dok radi na plinu?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Osnovna stvar je na koliko obrtaja motora je izmereno to sve a bas taj podatak fali kod tebe. Izmereni rezultati nazalost ne pokazuju stanje motora. Da je tako bila bi to veoma jevtina metoda za procenu.
            Sta te briga kad te niko nece vratiti sa tehnickog ma kakve da su ti cifre. Vazno da auto lepo ide (i trosi).

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #7
              Mislim da je broj obrtaja 3000, a ne pitam ja zbog tehnickog, nego onako....jer iz ovakvog (ili slicnog) zapisa ipak moze da se provali u kakvom je stanju motor, da li sagoreva i ulje,itd....naravno, za onog ko zna je relativno lako, za mene su to samo brojke
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Navedi kilometrazu. Katalizator ili bez?
                Smjesa je 1% mrsava, nije problem. HC malo povisok, no radi se o plinu.
                IvanT ce najbolje procijeniti taj podatak. Sve u svemu nije lose.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Na satu, koliko me secanje sluzi, oko 200.000 km, a analiza radjena bas kod mene.

                  Odlicno za motor iz te generacije, a ako je skinut kat ili ga nije ni bilo, jos bolji podatak.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    IvanT, dali znas komparativnu razliku izmedju HC na plinu i na benzinu
                    u istim uvjetima rada / mjerenja. Dali bi bimer imao isti nivo HC i na benzinu? Tendencije???

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Gledeno sa stanovista cistog propan-butana (LPG-a), nivo HC-a pri istim uslovima rada bi trebao da bude od 30-40% nizi u odnosu na benzin. U zemljama gde se vodi racuna o kvelitetu bilo kog goriva to jeste tako.
                      Medjutim kada je kvalitet LPG-a los, a pri tome se npr. nepazi na kolicinu merkaptana (odorant koji se dodaje da bi gas imao specifican miris) u njemu, sto je cest primer u Srbiji gde taj nivo predje 10% u sastavu smese, a ne bi smeo da predje 1%, imamo slucajeve da HC bude dosta povisen u odnosu na merenje prilikom rada na benzin. Merkaptan izuzetno tesko gori, tako da iz komore izadju cestice koje nam kao rezultat daju poviseni HC prilikom rada motora na LPG.


                      Nadamo se boljem gorivu, sto se ponekad i desi u zavisnosti od zemlje iz koje na gas stigne.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #12
                        Originally posted by IvanT
                        Na satu, koliko me secanje sluzi, oko 200.000 km, a analiza radjena bas kod mene.

                        Odlicno za motor iz te generacije, a ako je skinut kat ili ga nije ni bilo, jos bolji podatak.
                        Skinut katalizator, 190kkm....

                        Nego, kad smo vec kod katalizatora, da ne otvaram novu temu...pre neki dan gledam auto, i nigde ne vidim lambda sondu....a izvod odakle ide prikljucak za nju postoji, ali ima bmw original poklopac....da li je moguce da moj motor nekim cudom nije fabricki imao lambda sondu? Ako je tako, odakle skuplja podatke?
                        P.S. Prethodni vlasnik rece da je skinuo katalizator, a i kad pogledam ispod kola, napravljeno je mesto , ali umesto njega je neki manji klasicni srednji lonac ( home made), pa malo smesno izgleda...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Koje godiste?

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #14
                            318i, M40 motor, 1991. godiste, 83/85 kW
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              da li je moguce da moj motor nekim cudom nije fabricki imao lambda sondu? Ako je tako, odakle skuplja podatke?
                              Vrlo moguce. Neki stariji tipovi ECUa nemaju mogucnost adaptacije, vec imaju jedno mapu za ubrizgavanje i to je to. Verovatno sonde nije ni bilo po izlasku iz fabrike, jer takvih modela ima puno sve do `91-`93 godine.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X