Ford Mondeo - problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m.milos
    CBC Član
    • 19.07.2005
    • 29

    Ford Mondeo - problem sa paljenjem

    imam ford mondeo II 1.8 16V '97. sa ugradjenim gasom (lov-eco-pro). imam problem sa paljenjem kad je auto hladan (auto uvek pali na benzin), bez problema upali, radi nekih desetak sekundi i samo se ugasi, nekad pomogne kad pritiskam gas, ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se! tako sve dok se malo ne ugreje i ne prebacim ga na gas, onda radi normalno. kad je topao, radi normalno i na benzin. bio sam u grand motorsu u subotici, zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu, na kompjuteru se ne vidi nista! molim za pomoc.unapred hvala na komentarima!
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #2
    Re: Ford Mondeo - problem sa paljenjem

    Originally posted by m.milos
    imam ford mondeo II 1.8 16V '97. sa ugradjenim gasom (lov-eco-pro). imam problem sa paljenjem kad je auto hladan (auto uvek pali na benzin), bez problema upali, radi nekih desetak sekundi i samo se ugasi, nekad pomogne kad pritiskam gas, ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se! tako sve dok se malo ne ugreje i ne prebacim ga na gas, onda radi normalno. kad je topao, radi normalno i na benzin. bio sam u grand motorsu u subotici, zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu, na kompjuteru se ne vidi nista! molim za pomoc.unapred hvala na komentarima!
    KAKVU BRE RAZVODNU KAPU??? Taj auto nema razvodnu kapu, meni inace ovo lici na step motor......
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • m.milos
      CBC Član
      • 19.07.2005
      • 29

      #3
      a sta je to step motor? ja sam stvarno amater na tom polju...

      Comment

      • jaksa
        CBC Senator XXL
        • 23.10.2004
        • 701
        • Novi Beograd, SC

        #4
        Ne smem da pomislim kolko te je Grand motors odrao za tu zamenu.

        Moras naci nekog dobrog majstora, zalim sto ti ne mogu konkretnije pomoci jer ne poznajem situaciju u Subotici.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu
          a zasto ste to menjali ?

          iz dosade, da budem bezobrazan.

          izvini, redosled poteza je prvo dijagnosticirati uzrok kvara, onda sta je tacno u kvaru, pa tek onda promeniti pokvareni deo.
          i samo pokvareni deo.

          ovako nasumicno pogadjanje kvara moze da potraje unedogled i da kosta neprebrojivo mnogo.

          da ti pomognem, to sto si opisao je vezano za protok vazduha, i problem sa tim.
          dalje to mora da se detaljnije dijagnosticira korak po korak.

          kompjuter (OBD) se ne bavi uopste vazduhom, tako da na njega zaboravi (kao i taj serviser gde si isao, tj promeni za strucnijeg dijagnosticara).

          gde u Subotici, nemam ideju pa sacekaj da se javi neko iz tog kraja da te uputi.

          pri tom, probaj sam da se prisetis kako je doslo do kvara- odjednom preko noci iznenada, polako se kvario sa stalnim pogorsanjem, itd...

          ima li nekih posebnih zvukova, sistanja i slicno.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • m.milos
            CBC Član
            • 19.07.2005
            • 29

            #6
            ja se stvarno slabo razumem u automobile i racunao sam ako ga oteram u ovlasceni servis da ce oni resiti problem! medjutim, uzeli su pare i nista. ako neko zna neki dobar servis bilo gde u vojvodini neka mi javi. inace, auto sam kupio proslog leta i kako je bilo toplo nije bilo problema sa paljenjem, ali kad je dosla zima... vec godinu dana pokusavam da resim taj problem, ne znam vise ni sam koliko sam para potrosio i nikako da to resim. nije mi zao para, ali bar da znam za sta ih dajem. ne cuje se nikakvo pistanje, nema fals vazduha, i to sam proverio.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              racunao sam ako ga oteram u ovlasceni servis da ce oni resiti problem! medjutim, uzeli su pare i nista
              imas racun, prestpostavljam.

              platio si posteno pa se vrati u servis i nalozi im da izvrse popravku koju si platio. da oni rese problem.

              ako ne zele da rese problem, ne umeju, bilo sta trazi pare nazad jer su ti naplatili neizvrsenu popravku.

              makar probaj, mada da su korektni (imaju poslovnog morala) i sami bi vec tako nesto predlozili i uradili.

              ako je servis zaista ovlascen od strane Ford Motor Co, napisi sluzbenu zalbu na rad njihovog servisa.
              nece biti bas svejedno niti Fordu a niti tom servisu, ti si pare ionako (vec) potrosio /dao.

              razlika ovlascenog i neovlascenog servisa i jeste u tome da ovlasceni mora da moze da izvrsi popravku apsolutno svakog delica na vozilu, (pitanje roka i cene je druga stvar) ali samo da naplati ono sto je zaista pokvareno a ne ceo novi auto u obliku rezervnih delova.

              i ne placaj nista dok ne uvidis da je popravka izvrsena, ili placaj uz ugovorenu kauciju da ti vrate pare ako nista nisu uradili.

              znam da ce se mnogi mrstiti, ali negde moras da podvuces crtu ako kazes da vec godinu dana menjas delove, posecujes majstore i nisi se mrdnuo dalje od pocetnog kvara a potrosio si i vreme i novac.

              proveri detaljno vazduh, ne samo fals nego da li ga ima previse ili premalo.

              premalo-> sumnjiv IAC ventil (step motor, ler motor, kako ko vec zove) koji je (obicno) boljka Fordova zbog nacina kako je montiran daleko od usisne grane.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                sumnjiv IAC ventil
                Mala vjerojatnost. Otvaranjem leptira dao bi dovoljnu kolicinu zraka da se motor probudi.
                ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se!
                Upucuje vise na mrsavu smjesu, tj. na nedostatak goriva.
                Mozda i kombinacija problema. Receno je da radi normalno na benzin kad je motor vruc. Koliko normalno, mozda je to pitanje utiska.
                Pritisak/masa goriva, ubrizgavaci, signal temperature.

                Godina dana i nebrojeni novci.???!!!!! Bolno do.........
                Mozda bi mi se isplatilo da dodjem do BG. dva- tri puta godisnje.

                Comment

                • m.milos
                  CBC Član
                  • 19.07.2005
                  • 29

                  #9
                  reklamirao sam popravku, ali su mi rekli da su oni to zamenili jer su pretpostavili da je to u pitanju i svakako je to trebalo zameniti pa sad sta da se radi. rekli su mi i da im ostavim auto preko noci pa da ga oni upale ujutro, ali me je strah da ce me opet posteno udariti po dzepu i nista vise. ako neko zna neki dobar servis...

                  Comment

                  • fantom
                    CBC Senator
                    • 24.06.2005
                    • 218
                    • Subotica
                    • Fiat 500, StreetKa

                    #10
                    U Subotici Ford-a radi jos i auto servis Anic,mom drugaru su sad radili hgt bravo,ne znam kakvi su........drugar kaze da nisu losi,al jos cemo videti kakvi su
                    Ako ti treba broj,mogu ti nabaviti pa se raspitaj,mislim da cak imas u Svastari njihovu reklamu...
                    Old school...

                    Comment

                    • dyki
                      CBC Početnik
                      • 15.04.2007
                      • 6
                      • Beograd, Srbija

                      #11
                      Uf... Ne znam da li ovo jos uvek nekoga interesuje, ali ja sam imao isti problem (pa, relativno ga imam jos uvek ) Moj Mondeo, doduse 1.6 i 1994. godiste je imao ceste detonacije jer mu nije ugradjen pravi sistem, vec onaj Lambda control... Blago receno - uzas! Tu je svima preporuka - ili dajte para za najbolje, ili nemojte da ugradjujete uopste!

                      Elem, nije lose sto su zamenili svecice i kablove, jer to i redovna zamena filtera za vazduh osiguravaju od detonacija

                      E, sad, posle mnoooogo "majstora" koji su mi "resavali" problem na razne nacine (ciscenje dizni, nekih 100 puta u par meseci, svecice, kablovi, bla, bla... mada je najblizi bio jedan koji je "sredio" regulator pritiska goriva, neko vreme je dobro radio) poceo sam je da trazim resenje i nasao ga, naravno, na Internetu! Probaj da iskljucis protokomer (samo izvuci konektor na MAF senzoru, nije tesko) i auto radi savrseno! Jedino je potrosnja malo veca, ali kako jos nisam nasao polovni protokomer jos uvek ne racunam da je problem sredjen

                      Dakle, iskopcajte protokomer, radilo je i mom drugu na Stilu, auto radi bez ikakvih problema (presao sam par hiljada od tada) jedino sto je potrosnja nesto veca (predjem nekih 20-30km manje nego ranije, na plin) Naravno da je preporuka da kupite nov/polovan, mada sumnjam da je nov jeftin, cak i ako uspete negde da ga nadjete, jer je to deo koj se samo kod nas kvari (jer samo kod nas ugradjuju te "detonatorske" sisteme

                      Comment

                      • Darko
                        CBC Senator XXL
                        • 29.03.2005
                        • 528
                        • Beograd

                        #12
                        Prvo se predstavite i popunite lokaciju u svom profilu pa diskusija ide dalje...

                        Comment

                        Working...
                        X