imam ford mondeo II 1.8 16V '97. sa ugradjenim gasom (lov-eco-pro). imam problem sa paljenjem kad je auto hladan (auto uvek pali na benzin), bez problema upali, radi nekih desetak sekundi i samo se ugasi, nekad pomogne kad pritiskam gas, ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se! tako sve dok se malo ne ugreje i ne prebacim ga na gas, onda radi normalno. kad je topao, radi normalno i na benzin. bio sam u grand motorsu u subotici, zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu, na kompjuteru se ne vidi nista! molim za pomoc.unapred hvala na komentarima!
Ford Mondeo - problem sa paljenjem
Collapse
X
-
Re: Ford Mondeo - problem sa paljenjem
Originally posted by m.milosimam ford mondeo II 1.8 16V '97. sa ugradjenim gasom (lov-eco-pro). imam problem sa paljenjem kad je auto hladan (auto uvek pali na benzin), bez problema upali, radi nekih desetak sekundi i samo se ugasi, nekad pomogne kad pritiskam gas, ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se! tako sve dok se malo ne ugreje i ne prebacim ga na gas, onda radi normalno. kad je topao, radi normalno i na benzin. bio sam u grand motorsu u subotici, zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu, na kompjuteru se ne vidi nista! molim za pomoc.unapred hvala na komentarima!Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
zamenili smo i kablove i svecice i razvodnu kapu
iz dosade, da budem bezobrazan.
izvini, redosled poteza je prvo dijagnosticirati uzrok kvara, onda sta je tacno u kvaru, pa tek onda promeniti pokvareni deo.
i samo pokvareni deo.
ovako nasumicno pogadjanje kvara moze da potraje unedogled i da kosta neprebrojivo mnogo.
da ti pomognem, to sto si opisao je vezano za protok vazduha, i problem sa tim.
dalje to mora da se detaljnije dijagnosticira korak po korak.
kompjuter (OBD) se ne bavi uopste vazduhom, tako da na njega zaboravi (kao i taj serviser gde si isao, tj promeni za strucnijeg dijagnosticara).
gde u Subotici, nemam ideju pa sacekaj da se javi neko iz tog kraja da te uputi.
pri tom, probaj sam da se prisetis kako je doslo do kvara- odjednom preko noci iznenada, polako se kvario sa stalnim pogorsanjem, itd...
ima li nekih posebnih zvukova, sistanja i slicno.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
ja se stvarno slabo razumem u automobile i racunao sam ako ga oteram u ovlasceni servis da ce oni resiti problem! medjutim, uzeli su pare i nista. ako neko zna neki dobar servis bilo gde u vojvodini neka mi javi. inace, auto sam kupio proslog leta i kako je bilo toplo nije bilo problema sa paljenjem, ali kad je dosla zima... vec godinu dana pokusavam da resim taj problem, ne znam vise ni sam koliko sam para potrosio i nikako da to resim. nije mi zao para, ali bar da znam za sta ih dajem. ne cuje se nikakvo pistanje, nema fals vazduha, i to sam proverio.
Comment
-
-
racunao sam ako ga oteram u ovlasceni servis da ce oni resiti problem! medjutim, uzeli su pare i nista
platio si posteno pa se vrati u servis i nalozi im da izvrse popravku koju si platio. da oni rese problem.
ako ne zele da rese problem, ne umeju, bilo sta trazi pare nazad jer su ti naplatili neizvrsenu popravku.
makar probaj, mada da su korektni (imaju poslovnog morala) i sami bi vec tako nesto predlozili i uradili.
ako je servis zaista ovlascen od strane Ford Motor Co, napisi sluzbenu zalbu na rad njihovog servisa.
nece biti bas svejedno niti Fordu a niti tom servisu, ti si pare ionako (vec) potrosio /dao.
razlika ovlascenog i neovlascenog servisa i jeste u tome da ovlasceni mora da moze da izvrsi popravku apsolutno svakog delica na vozilu, (pitanje roka i cene je druga stvar) ali samo da naplati ono sto je zaista pokvareno a ne ceo novi auto u obliku rezervnih delova.
i ne placaj nista dok ne uvidis da je popravka izvrsena, ili placaj uz ugovorenu kauciju da ti vrate pare ako nista nisu uradili.
znam da ce se mnogi mrstiti, ali negde moras da podvuces crtu ako kazes da vec godinu dana menjas delove, posecujes majstore i nisi se mrdnuo dalje od pocetnog kvara a potrosio si i vreme i novac.
proveri detaljno vazduh, ne samo fals nego da li ga ima previse ili premalo.
premalo-> sumnjiv IAC ventil (step motor, ler motor, kako ko vec zove) koji je (obicno) boljka Fordova zbog nacina kako je montiran daleko od usisne grane.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
sumnjiv IAC ventil
ali u tom slucaju gas se ponasa obrnuto od normalnog, kad pritisnem papucicu obrtaji padaju, a kad je pustim dizu se!
Mozda i kombinacija problema. Receno je da radi normalno na benzin kad je motor vruc. Koliko normalno, mozda je to pitanje utiska.
Pritisak/masa goriva, ubrizgavaci, signal temperature.
Godina dana i nebrojeni novci.???!!!!! Bolno do.........
Mozda bi mi se isplatilo da dodjem do BG. dva- tri puta godisnje.
Comment
-
-
reklamirao sam popravku, ali su mi rekli da su oni to zamenili jer su pretpostavili da je to u pitanju i svakako je to trebalo zameniti pa sad sta da se radi. rekli su mi i da im ostavim auto preko noci pa da ga oni upale ujutro, ali me je strah da ce me opet posteno udariti po dzepu i nista vise. ako neko zna neki dobar servis...
Comment
-
-
U Subotici Ford-a radi jos i auto servis Anic,mom drugaru su sad radili hgt bravo,ne znam kakvi su........drugar kaze da nisu losi,al jos cemo videti kakvi su
Ako ti treba broj,mogu ti nabaviti pa se raspitaj,mislim da cak imas u Svastari njihovu reklamu...Old school...
Comment
-
-
Uf... Ne znam da li ovo jos uvek nekoga interesuje, ali ja sam imao isti problem (pa, relativno ga imam jos uvek) Moj Mondeo, doduse 1.6 i 1994. godiste je imao ceste detonacije jer mu nije ugradjen pravi sistem, vec onaj Lambda control... Blago receno - uzas! Tu je svima preporuka - ili dajte para za najbolje, ili nemojte da ugradjujete uopste!
Elem, nije lose sto su zamenili svecice i kablove, jer to i redovna zamena filtera za vazduh osiguravaju od detonacija
E, sad, posle mnoooogo "majstora" koji su mi "resavali" problem na razne nacine (ciscenje dizni, nekih 100 puta u par meseci, svecice, kablovi, bla, bla... mada je najblizi bio jedan koji je "sredio" regulator pritiska goriva, neko vreme je dobro radio) poceo sam je da trazim resenje i nasao ga, naravno, na Internetu! Probaj da iskljucis protokomer (samo izvuci konektor na MAF senzoru, nije tesko) i auto radi savrseno! Jedino je potrosnja malo veca, ali kako jos nisam nasao polovni protokomer jos uvek ne racunam da je problem sredjen
Dakle, iskopcajte protokomer, radilo je i mom drugu na Stilu, auto radi bez ikakvih problema (presao sam par hiljada od tada) jedino sto je potrosnja nesto veca (predjem nekih 20-30km manje nego ranije, na plin) Naravno da je preporuka da kupite nov/polovan, mada sumnjam da je nov jeftin, cak i ako uspete negde da ga nadjete, jer je to deo koj se samo kod nas kvari (jer samo kod nas ugradjuju te "detonatorske" sisteme
Comment
-
Comment