povratnik lera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fantastik
    CBC Senator XXL
    • 28.07.2005
    • 417
    • Novi Sad

    povratnik lera

    da li ic ventil (povratnik lera) ima veze sa throttle postion sensorom (TPS) odnosno negde sam procitao da pre nego sto se ustanovi kvar na ic ventilu proveri gore naveden senzor, evo slike tih delova da bude malo jasnije i gde se TPS senzor nalazi na bmw-u e36 92 godiste


  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Da bi ECU poceo da kontrolise obrtaje lera preko IACa potreab mu je signal od TPS-a da je trotel zatvorem o <-- ovo je bila velika tachka
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      #3
      znaci ima veze, e sad kako da prekontrolisem TPS senzor jel mora na komp ili moze nekom drugom metodom i gde se on nalazi na bmw-u

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #4
        Kod klapne za gas. Vidis kako na TPS senzoru ima ulaz za polugicu. E ta polugica je od klapne za gas. Bar je tako kod mene
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          TPS je nista drugo nego kvalitetan potenciometar. Ako ga skines onda izmeris vrednosti pomocu ommetra a podatke (otpore) nadjes na netu za taj TPS. Ako je u normalnim granicama...
          Obicno se desava da pukne klizac pa nije ni bitna izmerena vrednost nego da li je uopste u kontaktu sa kliznom povrsinom i takve slicne grube stvari.
          Malo je nezgodno meriti napone na izlazu TPS-a ali moze i to. Kad je leptir zatvoren bude od recimo 0,25v do 0,5v a kad je skroz otvoren od 4 do skoro 5v zavisi od auta. Najbitnija je ta neka razlika ako ne mozes da nadjes tacne vrednosti za odredjeni auto. Sve u svemu decija igra za proveru ako imas instrument stipaljke i tanke iglice kojima probodes kabl kroz izolaciju posto je konektor ukljucen ili kako se ko najlakse snadje (neko skroz oguli izolaciju).

          Comment

          • fantastik
            CBC Senator XXL
            • 28.07.2005
            • 417
            • Novi Sad

            #6
            posto mi je IAC riknuo pa idem sutra do otpada da nadjem drugi jel ima veze da li je sa 316, 318 ili 320 modela

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              koliko vidim sa slike (ako sam video dobro i onaj boschov broj) IAC je identican onom koji se koristi na Volvoima i Saabovima sa LH sistemom.

              pretpostavljam da je svejedno od kog je BMWa, bitnije je samo pogoditi generaciju LH sistema- IAC sa 2 ili sa 3 zice/pina upravljan.

              tebi treba sa 2 kontakta.
              kada na otpadu uzimas trazi onaj komad kome nije diran granicnik, koji je jos plombiran fabricki (onaj mali sraf bocno), veca je sansa da neko nestrucan nije pokusavao "da podesi ler" pa zeznuo.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              Working...
              X