Peugeot 309 nema ler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    Peugeot 309 nema ler

    Motor je 1.4, TU3M, upali se i ugasi. Moguce ga je voziti, ali cim se pusti pedala, gasi se. Testirao sam trotle senzor, i ispravan je, kontakti nalezu, naponi kako treba. Nemam ideju kako da izmerim pritisak goriva, a i ne vidim gde mu je senzor za protok vazduha. Ima li neko nekakvu sugestiju..

    Poz.
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Podaci ili brisem !!! A i sugestije lakse nadodju kad se znaju svi podaci
    o vozilu. MAF ili MAP npr.

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      #3
      Znam da je single point ubrizgavanje, ali nemam bas puno podataka o motoru, ni gde mu je sta. Sada istrazujem da li je senzor protoka vazduha maseni ili temperaturni...postojale verzije, fabricke greske u startu, pa su (fabricki) menjali MAF... ali na ovom komadu jos ne znam, izgubio sam dosta vremena na proverama raznih otpornosti, lambda dobra, senzor temperature motora nov, a napolju nije bas vrucina..

      Verzija je retka, magnum, godiste '91, motor postoji i na 205...

      Inace majstori "beze" od njega...

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Ti oko kere pa na mala vrata. Sto je s kontrolom ler gasa? Kako motor radi u voznji?

        Moguce ga je voziti
        Kakav zakljucak da se izvede iz ovoga opisa? I bicikl se moze voziti.

        Znamo da je Pug iz 91. s 1.4B motorom. Kad bi gledao u Autodati kako bi identificirao taj model?

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5


          Jel si proveravao motoric lera?
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #6
            Moze se voziti, tesko, znaci stalno noga na gasu, pri promeni brzine, ako se ne doda gas, ugasi se...turiranje na semaforu

            E a gde se nalazi motoric ler-a, da pocnem sutra da ga razvaljujem, to je neko step motorce?

            Hvala

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Moze se voziti, tesko, znaci stalno noga na gasu, pri promeni brzine, ako se ne doda gas, ugasi se...turiranje na semaforu
                Ako je potrebno dodavati gas da bi se motor odrzao na zivotu i iznad lera, moguci su i drugi problemi. Gorivo, iskra, zubcasti remen itd.

                Comment

                • Vladd
                  CBC Senator XXL
                  • 09.07.2006
                  • 581
                  • NBG

                  #9
                  e ovo je taman za sutra da probam. Hvala. Nemam "ove" CD-ove, pa je muka.

                  Poz

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #10
                    Potenciometri ispravni, naponi linearni..idemo dalje

                    Comment

                    • doc
                      CBC Senator
                      • 25.08.2006
                      • 240
                      • BGD/KG

                      #11
                      a da proveris sve osigurace, mozda ti je nesto promaklo...

                      drugraru se tako nesto desavalo, gnjavio se danima i na kraju...
                      Pametniji popusta, ali mentalno...

                      Comment

                      • BARTONE
                        CBC Senator XXL
                        • 25.09.2006
                        • 398
                        • Bor

                        #12
                        skoro isti problem imam i ja sa citroenom,isti je motor u pitanju
                        zna li ko kako mozda za pocetak ocistiti taj step motor,pretpostavljam nekim sprejem ili benzinom i na koji nacin?
                        pozdrav svima

                        Comment

                        • Vladd
                          CBC Senator XXL
                          • 09.07.2006
                          • 581
                          • NBG

                          #13
                          Problem je sto principijelno je "locirana" greska, ali su finese.. Pri tome, na masi sajtova, sa vrlo malo primera za doticni motor, u vecini "napadaju" kompjuter, a to nije slucaj. Pri tom su bile i fabricke izmene na MAF-u.
                          Majstori su zamenjivali i testirali kojesta, promenili senzor temperature.

                          Ostaje da skinem usisnu granu, ali sam zaradio temperaturu, a i nemam neke podatke kako to izgleda, odnosno "sve govori" da je step motor..

                          Comment

                          • Vladd
                            CBC Senator XXL
                            • 09.07.2006
                            • 581
                            • NBG

                            #14
                            Problem privremeno resen, trotle pozicioner parcijalno preprskan grafitnim sprejom, i radi, privremeno..
                            Iako su merenja pokazala da je "dobar", izgleda da se potrefilo da je dobar kada motor ne radi, a nije bilo mogucnosti za test "u radu", pa je doslo do "zbunjivanja".
                            Znaci, dva nivoa testiranja, za ovakve "slucajeve", posto je sprava poluispravna.

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Tipicna situacija. Primjenjen je neadekvatan nacin testiranja. Voltmetar koristen u staticnom nacinu testiranja nema sanse da ustanovi TPS gresku. Potreban je osciloskop i potrebno je mjeriti u realnim uvjetima. Motor vruc i upaljen; temperatura i vibracije su sastavni dio problematike.
                              Pozitivna strana cijelog slucaja je da si ustanovio sto, kako i zasto.

                              Comment

                              Working...
                              X