Odjednom nema ulja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petri
    CBC Član
    • 10.11.2006
    • 11
    • Nis, SRB / Karlskrona, SE

    Odjednom nema ulja?

    U pitanju je Passat karavan, star 6 meseci. Preso je 15 000 km (i mozda nekih 200-300 preko toga). Juce sam ga vozio nekih 250 km ukupno, sve je bilo ok. Jutros krenem da upalim auto, cim se zavrtela masina upalila se na displeju lampica za ulje sa porukom "check oil level".
    Naravno, ugasio masinu odmah, otvorim haubu i izvucem stap za proveru ulja a on suv skroz.
    U pitanju je 2.0 TFSI motor
    Pri kupovini auta receno nam je da se ulje menja na 30 000, inace je skupo ko djavo ali ne znam o kom ulju se radi.
    Da li neko ima ideju sta se ovde desava?
    Posle 10-ak minuta, dok sam cackao stap za proveru ulja, lampica se ugasila (motor ugasen, samo kontakt) i kao da se nista nije ni desilo.
    Terao bih ga sutra u servis ali mi se nesto ne vozi u tako rizicnom stanju..sta bi bilo najbolje da uradim po ovom pitanju?
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #2
    Pa sipaj mu ulje koje mu treba i vidi da nisi negde razbio karter...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Terao bih ga sutra u servis ali mi se nesto ne vozi u tako rizicnom stanju..sta bi bilo najbolje da uradim po ovom pitanju?
      Savet:

      Auto je pod punom garancijom, imash obavezu da kad primetis anomalije da se telefonom posavetujes sa shefom verkstada gde si kupio auto.

      Radi kako on kaze.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Fabia & Avensis
        CBC Senator
        • 25.05.2006
        • 215
        • Podgorica - MNE!

        #4
        Da je u pitanju 2.0 TDI, rekao bih da je potrosio ulje, jer taj motor pije vise ulja nego nafte.
        A ovaj TFSI....mozda imaju isti problem.
        Ja bih zvao servis i da dodju slepom da ga uzmu, ili idi kod njih i kupi 2 litre originalnog ulja, 501.01.
        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #5
          Nikako sam ne dolivaj, vecina servisa onda nece da ti prizna garanciju! Neka sami dodju po auto!!!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • petri
            CBC Član
            • 10.11.2006
            • 11
            • Nis, SRB / Karlskrona, SE

            #6
            Pre svega, hvala svima na odgovorima
            Evo sta se izdesavalo:

            Otiso sam do servisa jutros i ispricao u cemu je problem. Rekli su mi da je to normalno, da motor jednostavno trosi ulje (i to ovoliko? eto, ja sam sve vreme bio ubedjen da uglavnom produvale masine trose dosta ulja). Dali su mi Mobil ESP Formula 5W-30. Ispod haube pise ONLY Mobil SHC Formula LD 503 00, 506 00, 506 01
            Na bocici ulja pise da ispunjava ove 5xx standarde.
            Rekli mi da ga sam dosipam kao sto sam uradio, i to max 1/2 litra. Sad je sve ok (nadam se), lampica se ne pali.
            Ako eventualno bude neki kurshlus, znam koga da hvatam za gusu (ovde ipak to koliko-toliko moze)

            Jos jednom, hvala svima!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Imao sam jednu poopsirnu temu od niskofrikcionim motorima VAGa i sve sam vec rekao o tome.. chachanin je vlasnik auta na forumu

              Procitaj i bice ti jasno sta se desava i zasto.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #8
                Interval zamjene 30.000 na turbo autu i to u Svedskoj?!
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Sta je tu chudno, kad dodje na 30.000km vec ce progurati sa duplim uljem u motoru sa tom potrosnjom
                  Najmanje
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Jel to znaci da se menja samo filter za ulje

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Pitaj servis koliko se dosipa ulja medju intervalima zamene.
                      VAG za te motore (a i prethodnu generaciju koja nije FSI) zvanicno kaze da je 0.4-0.5L na 1000 (hiljadu) kilometara normalno.
                      Ako si se ti vozio 15000 i nijednom nisi proverio moze da bude i mnogo vise od toga sto se vidi na stapu.
                      Ja bih prvo dolio do norme pa onda vozio i porazgovarao u servisu. Usput prati sta se desava ispod motora ili na zastiti kartera ako je imas.
                      Osim toga novi motor uvek trosi nesto vise ulja i benzina na prvim km.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • petri
                        CBC Član
                        • 10.11.2006
                        • 11
                        • Nis, SRB / Karlskrona, SE

                        #12
                        Karter je u redu, nista ne curi.
                        Sipao sam 1/2 litra ulja kao sto su mi rekli u servisu. Kad izvucem sipku na hladan motor, nivo je tacno na minimumu. Opet sam se obratio servisu, gde su mi rekli "sipao si 1/2 litra, cuti i uzivaj sve je u redu bez obzira sto je nivo na minimumu. kad se opet upali lampica, ti opet sipaj 1/2 litra i nikako vise, ne valja za motor" (!)
                        E sad, koliko se ja razumem u logiku (a mozda se i ne razumem ) nisu ljudi iz VW-a dzabe stavili sipku za proveru ulja i nisu na njoj dzabe obelezili max i min. Jel to znaci da me lik iz servisa pravi na budalu?
                        Razmisljam da ipak dosipam bar jos 200ml, sta vi mislite? Nekako mi deluje neodgovorno da vozim auto u cijem je motoru ulje na minimumu.

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Ja bih mu svasta rekao na tu njegovu izjavu... Strasno...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #14
                            Brigo moja predji na drugog.

                            Comment

                            • peho
                              CBC Član
                              • 20.11.2006
                              • 23
                              • Rovinj,RH

                              #15
                              Nivo ulja svakako mora bit između MIN i MAX po svakoj zdravoj logici a i ja bi majstoru reko
                              Xantia 2.0-16V ´99 - ženina
                              XM 2.5 TD ´98 Zvijer na cesti
                              AX GTi ´91 (100ks) - (prodan)

                              Comment

                              Working...
                              X