Senzor Nivoa Ulja U Motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    auto je vjerovatno pretrpio razbijanje kartera pa su mu stavili karter sa auta bez obc.
    Ne razumem kako mozhe bilo ko na osnovu...?...nichega konkretnog, bez podrobnijih poznatih chinjenica o konkretnom modelu, njegovoj istoriji i sl. da napishe neshta ovako. I tvrdi to isto?!

    U procesu dijagnostikovanja kvara/problema je najveci problem krenuti pravim putem, i obichno treba na pochetku otpisati najbanalnije potencijalne uzroke problema. Kao prvo zato shto je najcheshce problem upravo prouzrokovan najbanalnijim stvarima, a kao drugo zato shto popravka takvih problema/kvarova najmanje koshta

    Najlakshe je nekome ko ima problem sa senzorom radilice, na primer, reci da zameni ceo motor. Ali, gde je tu logika? Senzori i raznorazni "ventili", koji chine sastavni deo upravljachkog sistema rada motora, su po svojoj konstrukciji i "hazardnoj" lokaciji ogranicheni u pogledu "radnog veka" i iz tog razloga i spadaju u potroshni materijal. Isti se, u nekim drugim zemljama i nekim drugim okolnostima, kao takvi i menjaju po servisnim intervalima propisanim od strane proizvodjacha, individualno. Ovde, medjutim, je retkost i povremeno skidanje i chishcenje tih senzora, a kamoli njihovo menjanje. Ako taj auto ima 150 + hiljada predjenih km (a ima sigurno mnogo vishe), zashto ne pomisliti prvo na najochiglednije - da je taj senzor "odradio" svoj radni vek, ili je kontakt istog oshtecen/u prekidu i sl. Davati ovako paushalne izjave o reshenju problema je najlakshe, ali uglavnom ne i najbolje reshenje.

    Jedan od razloga zashto ovaj forum i postoji je da pokazhe i ukazhe na pravilan pristup reshavanju problema. Neshto shto uglavnom nije sluchaj sa ovdashnjim (mislim regionalno) raznoraznim auto servisima i samozvanim majstorima.

    PS. Nije OBC "po zakonu" bio rezervisan za ugradnju u "luksuznije" E34-orke, nego je na njima bio standardna oprema. A ako je trazhen i za najslabiju verziju, BMW je bio jako srecan da isti isporuchi sa spiska dodatne opreme.

    Što se tiče godine proizvodnje 524td se radio do sredine 1991 a prodavao do kraja 1991
    PS2. 524td, odnosno motor M21 motor u njemu koji je napravljen na bazi "baby six" M20 motora, se radio od 1986. godine i ugradjivao u E28 do 1992., u E34 takodje do 1992. godine i u E36 do kraja 1993. godine.

    Toliko sigurno znam, iako sam mozhda neznalica
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Originally posted by M-power
      Cek to je ono lonce sto se srafi na karter...pregledaj signal zice
      Pade mi napamet.

      SAAB ima standardno u karteru plovak koji se koristi kao senzor.

      Nikakva peripetija kad je OBC u pitanju za zajebati glupost, posto je prekidac tipa NC kad otvori i izgubi kontakt OBC pali alarm.

      Ovo sa mogucnosti lupanja kartera i postavljanja drugog nije nemoguce, palo mi napamet ali nesmem da napisem posto se overspped pobunio

      Dakle, zica koja je bila namenjena za senzor , na masu sa njom!!!

      Nego, mogli ste da pitate pre nego sto roman ispisaste
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Pecanje? Na plovak? Sitna je to riba. CCCC

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #19
          Dal* da se baci DUBINAC?

          sorry za off

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20
            Originally posted by BOOST
            Ovo sa mogucnosti lupanja kartera i postavljanja drugog nije nemoguce
            Ne kazhem da nije, ali na osnovu iznetih info od strane autora teme je tvrditi tako neshta u najmanju ruku nagadjanje i shpekulisanje. A mislim da ovaj forum nije "shpekulantski"

            BTW. A mozhda je, zapravo, bivshi vlasnik "polupao" ceo motor, pa je isti zamenjen u kompletu. A mozhda je i...

            PS.

            Originally posted by BOOST
            palo mi napamet ali nesmem da napisem posto se overspped pobunio
            Kazhi slobodno, necu ti nishta...

            Bash me interesuje...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • bmw735i
              CBC Senator
              • 07.05.2006
              • 258
              • Mostar
              • BMW 320i, 740i, 750i

              #21
              Originally posted by overspeed
              Što se tiče godine proizvodnje 524td se radio do sredine 1991 a prodavao do kraja 1991
              PS2. 524td, odnosno motor M21 motor u njemu koji je napravljen na bazi "baby six" M20 motora, se radio od 1986. godine i ugradjivao u E28 do 1992., u E34 takodje do 1992. godine i u E36 do kraja 1993. godine.

              Toliko sigurno znam, iako sam mozhda neznalica
              Ja se samo vodim logikom naših majstora. Koliko sam ja stvari ispravio iza njih. Npr Parking Light/Tail Light greška na obc-u. Isčupaju rejej koji kontrolira i greška nestane a što nema prednjih pozicija nikoga ne briga.
              Relej se da rastaviti i prelemiti da više ne javlja tu grešku.
              Na Audiju 100 kolegi mjenjali abs kompjuter pa pumpu a u stvari trebalo samo promjenuti obadvije sijalice od štop svetla i abs ponovo radi.
              Što se tiče senzora ako je izvađen ne postoji čep koji se stavi na njegovo mjesto barem ga ja nisam našao u ETK znači ako ga nema onda katrer nije prediđen za auto sa OBC. I još nešto E28 se prestao proizvoditi 87 a E36 nikad nije imao 2.4 motor. Evo ti slika sa ETK software


              P.S. You dont know s.....
              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

              Comment

              • bmw735i
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 258
                • Mostar
                • BMW 320i, 740i, 750i

                #22
                Još jedna stvar.
                Ja sam bih mogao napisati knjigu o prepravkama i improvizacijama na mojim BMW-ima od strane balkanskih "krvnika" tj majstora.
                Od prošle godine samo direktno iz njemačke kupujem auta mada sam kod zadnjeg našao neke za....je sa instalacijom radija preko fabričkog pojačala ali to je mali problemčić naspram vode u sistemu hlađenja umjesto antifriza što me je nakon 3 mjeseca koštalo dihtunga glave ili zamjene samo lamele pa mi proleti druck ležaj 450km od moje garaže. Onda još skontam da mi je umjeto zamajca sa federima i fixne lamele ugrađen tvrdi zamajac sa lamelom od starog modela sa federima.
                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  hehehe , imas opcije:
                  Menjash auto kojem se to nedesava
                  Menjash majstore
                  Radis sam.
                  Ovo sve bilo po redosledu od najlakseg ka najtezem (fizicki )
                  posto BMW nije UFO, mada ga "strucnjaci" tako svataju (predstavljaju).
                  Vise elektronike je bilo u jednom kasset dack sa logickim upravljanjem iz 1981 god. nego u vecini BMWa iz pocetka 90-ih

                  NHF , istina
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • bmw735i
                    CBC Senator
                    • 07.05.2006
                    • 258
                    • Mostar
                    • BMW 320i, 740i, 750i

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    Vise elektronike je bilo u jednom kasset dack sa logickim upravljanjem iz 1981 god. nego u vecini BMWa iz pocetka 90-ih
                    Možda tričice i neke petice. Moj 750 ima 2 motronica 1.2, EML, ABS sa ASC+T i kompjuter mjenjača EGS
                    Motronic ima 16k ROM i 8k RAM x3 jer je EML uprošćena verzija motronica ukupno 48k RAM i 24k RAM samo za motor koliko ja znam to je jače od spectrum-a tih godina.
                    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Nisi li procitao da sam napisao U VECINI !?

                      Znam jako dobro sta je u 750i vozio ga jos 1987 god kad je demonstriran.
                      A sa popravkama na njima poceo 1993 i svaki vlasnik je plakao.. (kupila "gospoda" polovnjake od kojih je ceo svet poceo da bezi
                      Primerci bez problema na elektronici se mogu na prste prebrojati.
                      Alternatori koji nemogu da nahrane elektroniku u gradu pa na dalje ..
                      Puno stvari o BMWima ovde niko nespominje jer bolje me nevuci za jezik

                      512K u ROMu je elektronika samo za motor ako pricamo o elektronici a ne o ekonomskom pakovanju

                      Pozz
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • max_power
                        CBC Član
                        • 20.12.2006
                        • 99
                        • vrnjacka banja
                        • bmw

                        #26
                        Ljudi svaka vama cast. Kapa dole.
                        Imam ja onu sipku u motoru izvucem i vidim da li ima ulja, ako nema ja dolijem i vatra dalje.

                        Salim se naravno. Vlasnik predhodni mi je rekao da mu fali taj senzor, da ga nema u opste i da pokusam da ga nadjem. OBC stalno pisti pa me nervira i zato sam ovo pitao. E sad ja nemam predstavu gde on treba da stoji i gde da ga povezem a u servisu samo blenu, butaju nesto po knjigama i to se zavrsi na tome. Verovatno je auto bio udaran, nije mi rekao naravno ali to sada ne znaci nista.
                        naisao sam na novi problem ABS mi ne radi pa sam se sada malo tome posvetio zato nisam odgovorao. Hvala na odgovorima!!!!

                        Comment

                        • bmw735i
                          CBC Senator
                          • 07.05.2006
                          • 258
                          • Mostar
                          • BMW 320i, 740i, 750i

                          #27
                          Kako ti ne radi ABS. Gori lampica ne radi ili je totalno odljepio bez indikacije. Zna se desiti na E34 da zaljepi glavni relej na ABS pumpi nuspojava je da pumpa radi cijelo vrijeme i za par sati stajanja potroši akumulator. Skineš poklopac izvadiš relej rastaviš očistiš i ko nov. Inače prava je rijetkost da taj sistem otkaže bez vanjskog utjecaja. Slično kao i motronic besmrtni su osim ako im instalacija nije u prekidu ili kratkoj vezi pa polude.
                          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #28
                            @ bmw735i:

                            Vidi, svaka tebi chast na silnim "prepravkama" koje si, kako ono napisa, napravio na tim BMW-ima "kupljenim u nemachkoj". Mislim, dijagnoza kvara prekidacha tipa "brake light switch" na BMW-u i njegova zamena iziskuje onoliki nivo profesionalizma i struchnosti koliko je potrebno i za zamenu sijalice, tako da se zaista imash chime pohvaliti...

                            Chinjenica da je dihtung na tvom autu morao prvo da "zine" pa da tek onda shvatish da nemash antifriza u rashladnom sistemu samo dodatno potvrdjuje vec pomenuti, "visok" nivo profesionalizma i struchnosti u tvom sluchaju...

                            You don't know JACK s..t

                            BTW. Do momenta chitanja tvog posta sam "zhiveo u zabludi" da je BMW ugradjivao isti motor u 524td i u 325td.
                            Hvala ti na "prosvecenju", kazhu da za pravu ljubav i znanje nikad nije kasno...

                            PS. U tvojim postovima u ovoj temi (a i shire, btw) ima josh podosta nebuloza i kontradiktornosti koje bih rado prokomentarisao, ali je i ovoliko off-a mnogo, zbog chega se izvinjavam autoru teme.

                            Sem toga, vec lagano gubim nerve ali ne zbog tvojih postova (taman posla ) vec zbog chinjenice da ovo kucam sa mobilnog.

                            PS2. Zbog podosta off-a u ovoj temi molio bih te da mi, ako zhelish obrazlozhenje u vezi pomenutih nebuloza i kontradiktornosti u tvojim postovima, ili dalju konverzaciju, pishesh na PM.
                            Poshto vidim da "baratash" mozhe i na engleskom...
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • bmw735i
                              CBC Senator
                              • 07.05.2006
                              • 258
                              • Mostar
                              • BMW 320i, 740i, 750i

                              #29
                              Moj najnoviji BMW je kupljen u njemačkoj i to je jedini koji sam kupio tamo. Ostali su kupovani od druge ili treće ruke jer mi je bilo lijeno vucati se po njemačkoj i tražiti auto. Kupovao sam ovdje kad mi se svidi i kad sam pri parama. Antrifriz u mojoj sedmici sam odmah usuo nakon kupovine ali je tip prije mene vozio bez njega što je dovelo do korozije i to je to. Antifriz je samo pokupio koroziju. A što se tiče popravki koliki nivo znanja treba da se promjeni dihtung glave????? Kolegi sa mašinskog fakulteta: ja sam pročitao bentley manual kad si ti spremao ispite prve godine g. apsolventu.
                              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                              Comment

                              • overspeed
                                CBC Senator XXL
                                • 24.05.2005
                                • 2779
                                • Kosovska Mitrovica

                                #30
                                Da ne citiram samoga sebe, vec sam napisao da iz poshtovanja prema autoru teme i chlanovima foruma dalju konverzaciju sa tobom u vezi nebuloza u tvojim postovima mogu da nastavim jedino preko PM-a.

                                I opet kazhem: mozhe i na engleskom, feel free..

                                PS. To shto sam apsolvent na fakultetu tehnickih nauka mi na ovom forumu daje koliko-toliko kredibiliteta. A shto se tvog prevodjenja Bentley User Manual-a tiche, mogu samo da ti kazhem da mi je engleski faktichki drugi maternji jezik vec shestu godinu, jer radim za misiju UN-a i imam sertifikat o profesionalnom poznavanju tog jezika. Ako treba, skeniram i shaljem mail-om

                                Over and out...
                                http://www.bmw.tv

                                Comment

                                Working...
                                X