Laguna II nece da upali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • plavis
    CBC Član
    • 04.02.2006
    • 31
    • Sombor
    • VW Bora

    Laguna II nece da upali

    Zdravo. Prijatelj ima Lagunu iz 2001, dCi 120KS. Kad da kontakt upali mu se lampica na kojoj je nacrtan motor i pise STOP, a iznad toga pise COUPER CONTACT. U knjizici (na francuskom) pise D?faillance grave injection. Vergla ali nece da upali.
    Da li neko ima ideju o cemu se radi?
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Objashnjenje koje je navedeno u User Manualu (D?faillance grave injection) ukazuje na ozbiljan/tezhak kvar na sistemu ubrizgavanja goriva. Common rail i ovdashnje gorivo, dobar recept za problem

    Puna auto dijagnostika, za pochetak... Nadam se da nije neshta (bash) ozbiljno, mada...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      Vidi ovo: na (u pravcu vožnje) DESNOM unutrašnjem krilu, nalazi se pumpa niskog pritiska, pogodnim predmetom probaj da kucneš u nju, dok je pod kontaktom i vidi onda...

      Srećno !
      BP
      **********

      Comment


      • #4
        Definitivni je problem sa ubrizgavanjem .
        Spremi se za uzas po pitanju cena popravke .
        Detektovan je nizi pritisak u sabirnom vodu .
        Pritisak pri paljenju je minimum 350 bara i sve ispod toga ne uspeva da otvori brizgaljke preko pomocnog voda u samoj brizgaljci . I podigne regulacionu iglu .
        Zato je i prisutno ono mukotrpno verglanje dok se nekim cudom ne postigne pritisak .
        Pumpa je verovatno na izdisaju a i brizgaljke vecinom tada dobiju
        svoju dozu necistoce koja je i pumpi dosla glave .
        Kad zamenis pumpu obavezno probaj da ocistis brizgaljke mada retko kad da to uspe na duze staze da traju jedini pravi lek je nova pumpa brizgaljke filter i pumpa u rezervoaru .
        Tada obavezno treba skinuti i rezervoar i ocistiti ga .
        skini i magistralu i ako je korodirala unutrasnjost zameni i nju ako nije ocisti je .
        Prijatelj je zamenio 2 pumpe i opet je imao problema sve dok nije sve ocistio i kupio nove dizne i pumpu .
        posle toga evo presao je skoro 120 000 i nema frke . Filtere menja na
        5000 km i ne sipa nista osim euro dizela sipa povremeno i motulove aditive u gorivo i stvarno auto radi kao sat ali eto skupo je platio skolu .

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Plavis ajde javi sta se desava sa Lagunom, verujem da ima dosta zainteresovanih oko raspleta ove situacije...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • plavis
            CBC Član
            • 04.02.2006
            • 31
            • Sombor
            • VW Bora

            #6
            Sta se desilo? Danas sam saznao da je upalila. I to iz prve i iz ciste bistre. Dok sam ja bio i pregledao je, malko sam prckao po osiguracima (vadio ih i pregledao) i otad nismo ni probavali da je upalimo. Juce lepo upalila iz prve. Ne pokazuje nikakve greske ni upozorenja na instrument tabli.
            Da li je zbog vlage ili hladnoce ili cak da su nekakvi kontakti losi, ne znam.

            Prica je bila da je auto u pola 1 popodne parkiran (pre neki dan) da vec u pola 2 nije htela da upali.

            Gremlini? X files?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Srećom po tebe, inače da izmenja sve, ode par kila evrića
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Pritisak pri paljenju je minimum 350 bara i sve ispod toga ne uspeva da otvori brizgaljke preko pomocnog voda u samoj brizgaljci . I podigne regulacionu iglu
                jedno laicko pitanje, posto mi je nejasno.

                iz ovoga sledi da se brizgaljke mehanicki otvaraju na pritisak.

                ja sam bio ubedjenja da CR sistem ima elektricne brizgaljke i da pomocu 12V podize iglicu nezavisno od pritiska u railu. gresim li ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Gremlini
                  nisam nikada zavirio u Lagunu ali iz prica sa raznih strana Reno, posebno Laguna, i elektrika se tesko razumeju medjusobno.

                  da nije neki od sistema blokade paljenja "poblesavio" pa je prckanje po osiguracima, reset ?, pomoglo da se inicijalizuje izpocetka sistem.

                  po meni ako je sistem ubrizgavanja crkao pogotovu mehanicki , on je crkao i nema tog vremenskog roka stajanja kada ce se oporaviti i poceti da odjednom funkcionise ispravno.


                  da se ne bih ponovio problem negde kada je nezgodno i kada ne treba, mozda pretraziti internet za opise i resenja slicnih problema.
                  siguran sam da se vec nekome ista ili slicna stvar dogodila, bar u Francuskoj i da je do sada vec nadjen sistemski uzrok odnosno nacin resavanja.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Dragon
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2006
                    • 963
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by bobanms
                    Filtere menja na
                    5000 km i ne sipa nista osim euro dizela sipa povremeno i motulove aditive u gorivo i stvarno auto radi kao sat ali eto skupo je platio skolu .

                    Da li to znaci da je sipao i neko drugo gorivo, osim evrodizela?
                    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #11
                      Moja kad nije htela da upali, tj. mogao sam samo da verglam problem je bila pumpa niskog pritiska. Parkirao sam auto, i posle sat vremena vise nije htela da upali, a do tad sve radilo normalno.

                      Nekih 200 evra je kostala nova pumpa u ovlascenom servisu. Od tad je sve ok, sad ima malo vise od 170 000 na satu i sve radi ok...

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        Kažem ja..u Igalu sam letos par komada "video" sa tom greškom..njena pumpa niskog pritiska izgleda kao externe pumpe od benzinca..
                        Kad ste na putu i to se desi, u većini slučajeva pomaže "kuc" po pumpi..ona počne da zuji i onda..ne gasi auto do kuće...

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Originally posted by brick
                          Pritisak pri paljenju je minimum 350 bara i sve ispod toga ne uspeva da otvori brizgaljke preko pomocnog voda u samoj brizgaljci . I podigne regulacionu iglu
                          jedno laicko pitanje, posto mi je nejasno.

                          iz ovoga sledi da se brizgaljke mehanicki otvaraju na pritisak.

                          ja sam bio ubedjenja da CR sistem ima elektricne brizgaljke i da pomocu 12V podize iglicu nezavisno od pritiska u railu. gresim li ?
                          Kod CR se brizgaljke upravo otvaraju hidraulicnim pritiskom i padom pritiska na drugoj strani izazvanim podizanjem kotve...zvuci sasavo,ali tako je...

                          Comment

                          • ljubo.l
                            CBC Početnik
                            • 16.12.2007
                            • 4
                            • bijeljina

                            #14
                            ne pali

                            loš kontakt na senzoru gmt

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #15
                              @ Ljubo, vidim nov si ovde..pogledaj malo datum zadnjeg posta, onda vidi ima li potrebe za odgovorom.

                              Nema ljutiš..
                              Pozdrav!
                              BP
                              *****************

                              Comment

                              Working...
                              X