Alfa Romeo 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saby
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 408
    • Horgos

    Alfa Romeo 146

    Alfa 146, 1.8 ts 16v variabilan usis i ugao bregaste, motor 32201, motronic 1.5.5

    Pri zadnjem zamenu ulje majstor sipao malo vise ulja, pa se desilo da preko ibera ubacio ulje u usisnu granu, iber izde iz dekle usisne bregaste.

    Sad desava se da izbaci ulje ako vrtim iznad 6 hiljade, stavio sam catch can, i ako peglam, napuni oko 3 decija ulja...

    Sta bi moglo da bude kvar? Ja sumnjam na teflone...
    Fun starts @ 3000 RPM
    Alfa Romeo 146 1.8 Ts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Pretpostavljam da je ulje odgovarajućeg kvaliteta...Da li si merio pritiske u cilindrima (kompresiju)?
    Da li čuješ kakvu sumnjivu buku "odozgo" - u području bregastih?Kako auto vuče, da li ima primetnog pada snage motora?Da li posle duže vožnje u "abgasu", na pr. nizbrdo, po dodavanju gasa izbaci "oblače" plavičastog dima?
    Sad ti postavih mnoga pitanja, odgovori, biće lakše da shvatimo problem.i da te podsetim da kod tih motora varijator zna da napravi probleme...


    Srećno !
    BP
    *********

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #3
      da, ulje redovno menjan, selenia gold
      nisam jos izmerio, uradicu ovih dana zato sto moj merac ne moze da dotakne dole...
      ima samo standardne buke, varijator se cuje odavno, recimo 3 godine, kad se ugreje onda samo malo.
      vuce kao u nekom proseku, nit da ne ide, lambda nije bas u najboljem stanju...tako sam primetio da nesto ne valja da je prvi put ubacio ulje u usisnu granu, pa bio dima, al sad to uvati catch, pa ne moze da uleti u usis, pa takodje nema plavog dima, sem ako se napuni catch, pa vec gura unutra...
      znam da varijator pravi probleme, al moze da se vozi,samo malo mrtviji na malim obrtajima.

      Hvala
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Nema na čemu,uz Božićni pozdrav,Mir Božji - Hristos se rodi!

        Ako je sve ovako kako veliš, a bude da je kompresija ok, onda treba videiti stanje semiringa ventila (ako to zoveš "teflonima").Moguća je njihova zamena i na licu mesta, no ako je motor pregazio prilično km, cenim da je bolje skinuti glavu i odraditi po zanatu.

        Živ i zdrav bio !
        Pozdrav !
        BP
        *************

        Comment

        • Saby
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 408
          • Horgos

          #5
          Srecan Bozic!

          Auto nov kupjen, presao 90k ...
          Fun starts @ 3000 RPM
          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            @Saby,kad reshish to pisi nam shta je bio problem ... svako iskustvo vredi .
            Pozz i srecan Bozic!

            Comment

            • Saby
              CBC Senator XXL
              • 25.11.2004
              • 408
              • Horgos

              #7
              aj jos neko? neka ideja?
              Fun starts @ 3000 RPM
              Alfa Romeo 146 1.8 Ts

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #8
                Izmerio si kompresiju? ako nisi, izmeri, daj rezultate po cilindrima...
                Ne bih znao bez ovog podatka dalje...Priznajem malo sam u 'zbingu"..samo 90K km...malo je, kume... Osim, ako tih 90 nije bilo sa jako "teškom" nogom na pedali gasa...

                Comment

                • Saby
                  CBC Senator XXL
                  • 25.11.2004
                  • 408
                  • Horgos

                  #9
                  sutra merim kompresiju, pa javim
                  Fun starts @ 3000 RPM
                  Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                  Comment

                  • Saby
                    CBC Senator XXL
                    • 25.11.2004
                    • 408
                    • Horgos

                    #10
                    Nadjen je krivac, kompressija 12,5 6,5 12,5 12,5
                    mamu mu, izgleda neki ventil je malo gecrkt, sutra cerupanje, pa cemo da vidimo
                    Fun starts @ 3000 RPM
                    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #11
                      Si probao da naspeš ulja i taj problematični cilindar i ponoviš merenje?

                      Comment

                      • Saby
                        CBC Senator XXL
                        • 25.11.2004
                        • 408
                        • Horgos

                        #12
                        nisam...
                        Fun starts @ 3000 RPM
                        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          A kad se meri kompresija. Na hladnom ili zagrejanom motoru?
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            @ saby naspi jedan špric ulja u taj problematični (20 "kubika", 20 ml ) ili malo više i onda izmeri.

                            @ Srdjan zavisi od potrebe, može i na hladno...i na vruće..

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #15
                              Sipanjem ulja "definises" da li su karike ili ventili. Ulje popravi malo kompresiju ako je karika, pukla, ili se nista ne desi, ako je izgoreo ventil.

                              Merenje na "vrucem" motoru je neprijatno za "merioca", moze da se opece, a kompresija je ionako beznacajno veca. Bitno je da su cilindri ujednaceni, a "apsolutna" vrednost ionako zavisi od mnogih "nebitnih" stvari, ukljucujuci i tacnost instrumenta, ili "drzanje" instrumenta na otvoru...

                              Poz.

                              Comment

                              Working...
                              X