Mali kviz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Hehe.. prekrsaj pravilnika, odgovor se neracuna, experti voljno, lepo je napisano u prvom postu

    Iz slike je jasno da je u pitanju merna grupa protoka vazduha (model praistorije kod benzinaca) i jasno je svima koji su upuceni sta jos postoji pored potenciometra u MAF sistemima.

    Inace deo NEPOSTOJI kao OEM kao sto sam napisao, dakle niujednoj BMW/MB/Renault/Volvo/VW ili bilo kojoj servisnoj mrezi gde je komponenta prisutna jer oni svi rade sa komponentama na visem nivou.

    Bosch broj postoji i nije OEM broj proizvodjaca, naravno da sve ima da se kupi jer ga je neko napravio, ipak mislim da je pitanje otislo van zamisli, jednostavno za standardne ucesnike Cannona, nije FER

    Ajd sad posto je Dieselman ubacio odgovor a odgovor dolazi od Experta, idemo, ko prvi devojci... sa sledecim pitanjem....
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #32
      Diselman je odgovorio.. a na slici je bila pumpa visokog pritiska, ne protokomer..
      Moram da se vratim stranicu nazad, da vidim da neko nije koristio "moć" Pošto je M-power "ubo" da je na slici flomaster, prepuštamo njemu...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Originally posted by Dr Boca
        Diselman je odgovorio.. a na slici je bila pumpa visokog pritiska, ne protokomer..
        Moram da se vratim stranicu nazad, da vidim da neko nije koristio "moć" Pošto je M-power "ubo" da je na slici flomaster, prepuštamo njemu...
        Dr Boca, nisam rekao da je protokomer vec da je protokomertna jedinica. I bosh pumpa ima protokomernu jedinicu sa merenjem protoka i skoro pa isto
        Nikad video i zavirio niti cu u naftaricu , samo kazem od onoga sto vidjoh
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #34
          ok boost, aj daj pitanje
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #35
            ..aj kad neces, onda cu ja
            u cemu je razlika izmedju alfa-n i speed-density sistema i koji su osnovni ulazni podaci (koji senzori) za svaki ?
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • alt+64
              CBC Senator XXL
              • 27.02.2006
              • 571
              • bgd

              #36
              ovako,
              Speed/Density:
              senzori: rpm map i iat
              kako radi: racuna kolicinu vazduha i iz mape cita kolko goriva da pusti.

              Alpha-n:
              senzori: tps iat rpm map
              kako radi: neam pojma

              P.S. Nije fer jer nema objasnjenja na cb-u. Znam da sam trazio kad se spominjalo u 206icinoj temi, i tad nije bilo. Jedva sad nadjoh na googleu

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #37
                skoro pa tacno jedino sto alfa-n ne koristi map, vec su mu rpm i tps osnovni ulazi. to je i osnovna razlika izmedju sistema.
                priznaje se odgovor, ajd gadjaj sad ti
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • alt+64
                  CBC Senator XXL
                  • 27.02.2006
                  • 571
                  • bgd

                  #38

                  Odatle sam procitao sve, ukljucujuci i MAP. Ako lazu oni mene...

                  Postavljaj dalje, nemam ideju

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #39
                    - In Alpha-N mode, the manner of operation is much simpler. An injector pulsewidth is simply looked up from a throttle position vs. engine RPM lookup table. The intake air temperature sensor and the MAP sensor are used to measure ambient air temperature and pressure. There is a user-definable correction curve for adding or removing fuel based on air temperature, and a generic barometric compensation curve is applied internally
                    da, spomenuli su map senzor, ali samo kao pomocni faktor, u smislu merenja atmosferskog pritiska. malo je pogresna interpretacija jer map je zapravo skraceno od Manifold Absolute Pressure, tj. aps.prit.u u usisnoj grani, koji nema veze sa atmosferskim.
                    ispravnije bi bilo reci barrometric sensor, jer se to zapravo koristi

                    ...ustvari kad bolje pogledam, ono sto je pisac hteo da kaze je da u njegovom sistemu koji reklamira/prodaje ako se ide na alfa-n , map senzor se koristi kao baro senzor. Otud zabuna
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    Working...
                    X