VSS senzor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    VSS senzor

    citroen zx 1.4i monopoint
    KDX TU3 motor manuelni menjac
    ubrizgavanje Boch Mono-Motronik MA3.0
    ugradjen plin venturi
    desava se da u toku voznje bilo da vozim na plinu ili benzinu kada izbacim na ler motor drzi 1100 obrtaja nezavisno od brzine kojom auto ide.Kada skroz zaustavim auto obrtaji se smire na 850.Dovoljno je da auto malo krene unazad ili napred i motor ponovo digne na 1100.
    Otkacio sam VSS senzor i dizanja obrtaja vise nema.
    Pitam znalce moguce li je da je taj sensor pobrljavio ili je nesto drugo u pitanju?
    Kakva je njegova uloga i moze li on i u kolikoj meri da utice na performanse auta.
    Utice li on na sistem paljenja i smesu?
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Dobro zapažanje...

    Primećivao sam ovakve pojave više puta. Treba dijagnostikom utvrditi (ne)ispravnost senzora, a onda , eventualno, reagovati.

    Pozdrav!
    BP
    **********

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #3
      slican fazon na alfi, iskljucis abs i ler miran ko nikad
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • BARTONE
        CBC Senator XXL
        • 25.09.2006
        • 398
        • Bor

        #4
        a moze li neko podrobnije da mi objasni njegovu ulogu i uticaj na ECU?

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          podrobnije = detaljnije ?!?
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            vehicle speed sensor-
            informacija o brzini kretanja vozila.
            kljucni podatak za ispravan rad ECU odnosno pravilno doziranje svega prema trenutnom stanju kretanja.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ja možda nisam u pravu ali vozim svakakva kola i sva se tako ponašaju, ne pada na ler dokle god ide auto. Obraćam pažnju zbog plina da se ne bi gasio auto pa zato znam....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • BARTONE
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2006
                • 398
                • Bor

                #8
                nesto razmisljam
                sva ta auta koja se slicno ponasaju po pitanju povecanog lera rade se u varijantama sa ili bez ABS-a,odnosno sa ili bez automatskog menjaca
                motor je uglavnom isti,cak je i ECU sa senzorima i sistemom ubrizgavanja isti za auto npr. sa ili bez ABS-a.
                pretpostavljam da je u slucaju automatskog menjaca i ABS-a pri kretanju auta potreban veci broj obrtaja za ispravnu funkciju istih.Gresim li?

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  gresis. ABS nema nikakve veze sa brojem obrtaja motora niti ima ikakve dodirne tacke sa ECU samog motora.
                  jedino sto ABS treba je brzina kretanja vozila i razlika brzina rotacija tockova (za medjusobno poredjenje).

                  sto se automatika tice, posto ima konverter sa hidro pumpom sto podrazumeva i da ne postoji trzanje kao pojam ili osetljivost na imulse motora moze da krece i sa manjim brojem obrtaja. prakticno nebitna je veza automatika sa brojem obrtaja na leru.

                  ali ECU posredno preko obrtaja na leru prati dodatna opterecenja iz raznih razloga, jedan od razloga je i opterecenje prouzrokovano radom automatika na leru (njegovo proklizavanje- uslovno kao klizanje kvacila napola pritisnutog).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  Working...
                  X