Ford Fiesta 1.8TDDI-MAT (Manifold Air Temperature) senzor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LazaNS
    CBC Član
    • 24.12.2006
    • 93
    • NS

    #16
    Da, preko lampice grejaca se manifestuju kvarovi, ona pocne da treperi i auto je tada u "Limp home" modu, ide ali jedva jer ga ECU namerno blokira iz sigurnosnih razloga, pod uslovom da kvar nije takav da ne moze uopste da se vozi. Sto se grejaca tice na mom Mondeu se isto pale stalno bez obzira na temperaturu tako da je to verovatno normalno. Istina, nisu mu potrebni, upalio bi isto tako i bez njih ali ih ipak pali. Kod mene su sva 4 bila crkla i palio je trenutno na -2(nije bilo hladnije ove god). Sto se tice toga da ti ler skoci na preko hiljadu pa se brzo vrati, meni to deluje skroz OK, pazi sta moj mondeo radi kad je napolju hladno i on skroz hladan, upali odma i onda nekih 5-10 sekundi drnda ko traktor i skroz se smiri, zvuci kao da radi na 2-3 cilindra i ler mu znatno osciluje, trese se. Grejaci su ispravni i rade, nema greske na dijagnostici, majstori nemaju sta pametno da kazu a na netu sam nasao da je to uobicajena pojava za TDCI motor i kazu treba je prihvatiti ne kao gresku nego kao karakteristiku :-) iako meni to suludo zvuci te cu kad budem imao vremena ipak jos istraziti to, sreca pa je topla zima. Ovo sam napisao cisto da te malo upoznam sa carima forda, posto sam i ja nov na tom polju, i do sada sam naucio da imaju oni dosta bubica.
    Ako ti ono sa dugmetom kilometraze izbacuje kod greske(DTC), nadji na netu listu OBD II kodova pa vidi sta je kod tebe u pitanju.
    Nadam se da ce ti se potrosnja srediti popravkom neke sitnice.
    Pozdrav.

    Comment

    • djunta
      CBC Član
      • 22.01.2007
      • 60
      • Beograd

      #17
      Razlikuju se nasi motori,koliko ne znam,to mi je rekao prijatelj.Meni auto izjutra upali na oko 1100 obrtaja i posle par sekundi vrati na tih 800 i sve vreme radi normalno,tj mirno.To znam da je u redu jer mu se ukljucuje saug, e sada da li uvek treba ili samo sada kada pokazivac pokazuje - temperaturu.Kod drugih,punuh, dizela, grejaci se pale samo u minusu.Moracu ipak u Grand Motors.Mozda nista ne bi dirao,ali je ovo velika potrosnja. Sad cu da trazim na netu listing gresaka, mada mi komsija,auto elektricart, ima mozda na auto dati, a i probace on da vidi sta je sa senzorom.Iskreno,ocekivao sam da ce neko malo vise da pojasni ovu sitaciju sa senzorom,potrosnjom i da preporuku za dijagnostiku.

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        Kod Opel dizel(1.7di,dti) je recimo kod povecane potrosnje potrebno reprogramirati bosh pumpu,mozda je to i ovde slucaj

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #19
          meni ne deluje potrosnja od 7.4 l na 140 narocito velika za taj automobil. taj auto ima 75ks i ta brzina mu je na preko 3000 obrtaja tako da je to dosta nepovoljno za dizel. tom autu je fabricki 4.9l (valjda, nisam siguran) ali to jje brzina pri 90km/h konstantno. inace i meni se stalno pale grejaci bez obzira da li je auto vozen ili ne i tako je bukvalno na svim dizelima i u to budi siguran. ali obzirom da s i sam vozio raznorazne dizele onda to verovatno znas.



          meni nije jasno iz tvojih odgovora da li si ti kupio auto nov pa ti se vremenom potrosnja povecala ili si auto kupio polovan pa te iznenadila velika povelika potrosnja. ali ako nesto nije pokvareno onda ne popravljaj. mislim da ti je bolje resenje da smanjis brzinu na recimo 110 i mislim da ce rezultati sto se potrosnje tice biti mnogo bolji.
          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • djunta
            CBC Član
            • 22.01.2007
            • 60
            • Beograd

            #20
            Ma kupio sam polovan naravno, u odlicnom stanju.Grejaci se ne pale na Audiju i Pezou osim u minusu.Kod Golfa, recimo, pale se samo kada je motor hladan, a kada je vruc, ni na - 15.Imam fabricku knjigu sa podacima o potrosnji i odatle ono 4,3 put i 7 pun grad.

            Ovde, na forumu, receno je da kvar senzora moze da uzrokuje povecanu potrosnju i sad se rukovodim time.Evidentan je kvar.Nijedan auto mi nije trosio toliko.Vozio sam Golfa 2 kroz Nemacku, 140-150, sto je njemu krajnji domet, pa nije trosio toliko.Golf 3, trosio je 5,2l za Crnu Goru pri maksimalnom teretu i sa krovnim gepegom,Bgd-Tivat, pet ipo sati, a isto je motor 1,9 i nije pun dizel,a u gradu je srkao 8.

            Uf, nisam valjda prvi sa ovim kvarom.

            Comment

            • djunta
              CBC Član
              • 22.01.2007
              • 60
              • Beograd

              #21
              Nasao sam podatak o potrosnji:

              -4,3 pri 90
              -5,3 pri 120
              -7 grad
              Nemoguce je da na 140 trosi 2l vise nego na 120.

              Comment

              • djunta
                CBC Član
                • 22.01.2007
                • 60
                • Beograd

                #22
                Jel moguce da niko nema iskustva sa ovim problemom?

                Comment

                Working...
                X