Previse benzina u cilindru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    Previse benzina u cilindru

    Auto je audi 100 sa motorom 2.8 174ks (AAH) imam problem sa kablovima koji se kace na injectore. Jedan cilindar mi dobija previse goriva tako da se na izduvu oseca ziv benzin. Pronasao sam koji je ali kad sam na taj isti cilindar stavio konektor na brizgaljku sa druge brizgaljke rad se normalizovao sve dok nisam konektor koji sam skinuo (problematican) nakacio na brizgaljku ponovo.
    Ne znam da li je od pomoci ali kad sam izmerio napon izmedju pinova na problematicnom konektoru bio je oko 13v a na svim ostalim oko 12v. Da li neko zna sta bi mogao biti uzrok kvara?
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Na konektoru od injektora imas dve zice. Jedna je stalni +, a druga je - koji ECU okida. Ako kroz injektor stalno prolazi benzin, bez impulsa, kabl od - je negde na stalnoj masi, ili je ECU u "problemu".
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Uradi sledece:

      Poskidaj konektore sa injektora.

      Stavi auto na kontakt.

      Premeri da li na problematicnom injektorskom kabelu ima napon od 12V.

      Ako imas, posto u opisanimm uslovima nesmes da imas minus , onda step2.

      Skini kabel sa akumulatora, raskopcaj ECU sa kablovske mreze.

      Vrati kabel na akumulator.

      Stavi auto na kontakt.

      Meri opet.

      Sad ako i dalje ima na tom injektorskom kabelu 12V znaci da je sama kablovska instalacija u kontaktu sa masom auta, dakle minus koji je zaduzen za okidanje istog je u kontaktu sa masom, nezeljeno.

      Postoji i drugi nacin koriscenjem ohm metra ali osecam se sigurnije da ces ovako doci do zeljenih rezultata brze.


      OBS!! Obrati paznju da eventualni kod radio aparata bude izgubljen skidanjem akumulatora iz sistema.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • jevrem
        CBC Senator XXL
        • 04.11.2006
        • 948
        • Smederevska Palanka
        • A4 2.0TDI quattro

        #4
        Za sada sam samo merio napon dok je bio nakacen ECU i on je pokazivao 13v na problematicnom konektoru. Sutra cu probati da otkacim ECU, pa da izmerim napone.
        Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
        Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

        Comment

        • jevrem
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2006
          • 948
          • Smederevska Palanka
          • A4 2.0TDI quattro

          #5
          Otkacio sam ecu i dao kontakt ali je napon na problematicnom konektoru bio 0v.
          Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
          Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            To je normalno, napajanje je sa ECUa. Jel si uradio ostatak?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              IvanT , napajanje + linije injektora ide preko kontakt relea, istog koji napaja i ECU.

              Cilj je bio da se ustanovi da li je slucajno minus u kratkom spoju prema masi. Dakle da je na nekom od injektora imao 12V napon, pokazalo bi gresku na instalaciji. Pretpostavka je da je ubrizgavanje sekvent tipa i da ima 6 nezavisnig trig minusa prema ECU.
              Dakle, sa kablovima nema greske.

              Dakle, sa kablovima nema greske.

              Sad, sledece, kad je ECU prikljuchen, ustanovi na svakom konektoru za injektore koji je +.

              Izvrsi merenje sa ohmmetrom izmedju minusa, karoserije ili motora i preostalih zica kontektora za injektore svaki za sebe.
              Dakle ne izmedju pluseva i mase vec izmedju "minusa" u konektorima i mase auta.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                IvanT , napajanje + linije injektora ide preko kontakt relea, istog koji napaja i ECU.
                Injektori se kod ovog modela napajaju preko vremenskog rela i imaju plus (+) par sekundi po davanju kontakta, nakon cega ga gube i dobijaju ponovo tek kada se motor zavergla.
                No to nije ni bitno. Cim injektor curi znaci da ima i plus i konstantni minus.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Heh.. extra komponente za zajebanciju i posetu servisima VAG, sta reci

                  No kako god, za proveru instalacije u tom slucaju, sa raskopcanim ECU , proveriti da li na negativnim triger kontaktima postoji otpor prema minusu.

                  Ili napon izmedju +Bat i triger kontakta injektora.

                  Najgore i naj nezahvalnije u ovakvom tipu pomaganja je sto se ustvari nezna koji tehnicki nivo kompetencije stoji iza druge strane monitora
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • jevrem
                    CBC Senator XXL
                    • 04.11.2006
                    • 948
                    • Smederevska Palanka
                    • A4 2.0TDI quattro

                    #10
                    Ja nisam bas neki strucnjak za elektroniku Ali imam drugara koji je profi elektronicar sa ovim vasim upustvima mogu tacno da ga usmerim sta i kako da odradi.
                    Puno hvala javljam se sutra sa novim rezultatima merenja.
                    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                    Comment

                    • jevrem
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2006
                      • 948
                      • Smederevska Palanka
                      • A4 2.0TDI quattro

                      #11
                      Danas sam se zezao sa drugorom oko konektora i utvrdili smo da je otslo neko Hitachi kola 4AC14 u ECU. Posto ima dva takva kola od kojih jedno nije potpuno iskorisceno one ostecene pinove smo prespojili na slobodne pinove na drugom kolu i za divno cudo sve je proradilo kako treba.

                      @Boost & IvanT

                      Hvala puno na upustvima koje ste mi dali dosta su nam koristila.
                      Ako se neki put vidimo castim picem.
                      Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                      Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Evo sad nas vidish



                        pici sad po pivo



                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        Working...
                        X